تحقیق مقاله دیدگاه های امام خمینی

تعداد صفحات: 36 فرمت فایل: word کد فایل: 13422
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: علوم سیاسی
قیمت قدیم:۱۶,۵۰۰ تومان
قیمت: ۱۰,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله دیدگاه های امام خمینی

    همدستی ابرقدرت ها برای مقابله با فلسطین

    امروز همه قدرت ها و ابرقدرت ها دست به دست یکدیگر داده اند که نگذارند فلسطینی های مسلمان به هدفشان برسند.
    حتی بسیاری از کسانی که به ادعا نسبت به فلسطینی ها اظهار علاقه می کنند، علاقه شان به این نیست که مسلمانان فلسطینی بر اسرائیل غلبه کنند و متاسفانه با سکوت و سازش و تماشا دست به هم داده اند که نگذارند مسلمانان فلسطین پیروز بشوند، چرا که پیروزی آنان پیروزی اسلام است و آنها می ترسند.
    همان طوری که اسلام در ایران پیروز شد و همه بساط آنها را بر هم زد و منافعشان را از بین برد، همین طور اگر در لبنان و فلسطین اسلام به پیروزی رسد، همه بساطشان را در هم پیچد.
    لذا همه شیاطین مجتمعند که نگذارند اسلام رشد کند

    حماسه اسلامی فلسطین، میوه برائت از مشرکین در حج

    ملت عزیز و دلاور ایران مطمئن باشند که حادثه مکه منشاء تحولات بزرگی در جهان اسلام و زمینه مناسبی برای ریشه کن شدن نظام های فاسد کشورهای اسلامی و طرد روحانی نماها خواهد بود . و با این که بیشتر از یک سال از حماسه برائت از مشرکان نگذشته است، عطر خون های پاک شهدای عزیز ما در تمامی جهان پیچیده و اثرات آن را در اقصی نقاط عالم مشاهده می کنیم.
    حماسه مردم فلسطین یک پدیده تصادفی نیست آیا دنیا تصور می کند که این حماسه را چه کسانی سروده اند و هم اکنون مردم فلسطین به چه آرمانی تکیه کرده اند که بی محابا و با دست خالی در برابر حملات وحشیانه صهیونیست ها مقاومت می کنند؟
    آیا تنها آوای وطن گرایی است که از وجود آنان دنیایی از صلابت آفریده است، آیا از درخت سیاست بازان خود فروخته است که بر دامن فلسطینیان میوه استقامت و زیتون نور و امید می ریزد؟
    اگر این چنین بود، اینها که سال هاست در کنار فلسطینیان و به نام ملت فلسطین نان خورده اند!
    شکی نیست که این آوای الله اکبر است، این همان فریاد ملت ماست که در ایران شاه را و در بیت المقدس غاصبین را به نومیدی کشاند. و این تحقق همان شعار برائت است که ملت فلسطین در تظاهرات حج ، دوشادوش خواهران و برادران ایرانی خود فریاد رسای آزادی قدس را سرداد و مرگ بر آمریکا ، شوروی و اسرائیل گفت، و برهمان بستر شهادتی که خون عزیزان ما بر آن ریخته شد ...
    آری فلسطینی راه گم کرده خود را از راه برائت ما یافت و دیدیم که در این مبارزه چطور حصارهای آهنین فرو ریخت و چگونه خون بر شمشیر و ایمان بر کفر و فریاد بر گلوله پیروز شد و چطور خواب بنی اسرائیل در تصرف از نیل تا فرات آشفته گشت، و دوباره کوکب دریه فلسطین از شجره مبارکه لاشرقیه و لا غربیه ما بر افروخت.
    و امروز به همان گونه که فعالیت های وسیعی در سراسر جهان برای به سازش کشیدن ما با کفر و شرک در جریان است، برای خاموش کردن شعله های خشم ملت مسلمان فلسطین نیز به همان شکل ادامه دارد و این تنها یک نمونه از پیشرفت انقلاب است.

    ماهیت انقلاب ما ضدیت با اسرائیل و آمریکا

    ما از روزاول و اشخاصی که توجه به این مسائل دنیایی «آن چیزی که بردنیا می گذرد» داشته اند می دانند از اول با اسرائیل مخالف بوده ایم.
    بیشتر از بیست سال است که صحبتهای ما همیشه راجع به این بود که اسرائیل نباید یک کشور مستقلی باشد و باید این ظالم را از دنیا برداشت ، خطر دارد ،خطرناک است لکن تا حالا هم همین کشورهایی که می گویند ما مسلمان هستیم و اسلامی هستیم تا حالا هم ما را با اسرائیل همدست می دانند، ما که از اول آمریکا را ظالم می دانستیم و ستمگر می دانستیم و کشور خودمان را در دامن او به واسطه خیانت حکومت سابق اینجا ، در دامن او می دیدیم هست، مخالفت کردیم با او ، مردم قیام کردند و مرگ بر آمریکا گفتند و عمل هم کردند و آن لانه جاسوسی راهم گرفتند و عذرشان را خواستند، همه رفتند سراغ کارشان.
    تا امروز هم به ما گفته می شود اینها با آمریکا همدستند ! کانه آمریکا و ما هر دو با هم همدست هستیم که با آمریکا مجادله کنیم ! این جز انحطاط اخلاقی است که در این سران کشورهاست؟ و بسیاری از کشورها به سراشیبی دارند می روند و صدام را وادار کردند که به این کشور اسلامی حمله کند

    اسرائیل آدم شدنی نیست

    و ما تا آخر ایستاده ایم و با آمریکا روابط ایجاد نخواهیم کرد ، مگر این که آدم بشود و از ظلم کردن دست بردارد و از آن طرف دنیا نیاید در لبنان و نخواهد دستش را به طرف خلیج فارس دراز کند.
    مادامی که آمریکا این طور است و آفریقای جنوبی آن طور عمل می کند و اسرائیل هم هست، ما با آنها نمی توانیم زندگی بکنیم.
    اسرائیل آدم شدنی نیست. مع ذلک می بینید شیاطین ، با این که ما از بیست سال قبل و در زمان شاه فریاد زدیم و مسلمین را به ادراک خطر اسرائیل دعوت کردیم، می گویند : ایران با اسرائیل و آمریکا رابطه دارد!
    ما باید فکر کنیم که یک کشوری هستیم که می خواهیم خودمان زندگی کنیم و نمی خواهیم دیگران در کار ما دخالت داشته باشند و مادامی که روابط ما با خدای تبارک و تعالی محکم است، کسی نمی تواند به ما آسیب برساند.

    شایعه خرید اسلحه از اسرائیل

    از او اسفناک تر قضیه اسرائیل است که بوق های استعماری تا امروز هم اسرائیل را دارند ترویج می کنند و در عین حال ایران را متهم می کنند که از اسرائیل اسلحه می خرد و با هم هستند و گاهی هم می گویند ایرانی ها با آمریکایی ها هستند.
    ایرانی که از پیشتر یا حدود بیست سال تا حالا در همه صحبت های گویندگان متوجه شان، اسرائیل در صدر مسائل شان بوده است و مخالفت با اسرائیل در صدر مسائل شان بوده است ایران را متهم می کنند به اینکه از اسرائیل چیز می آورند، آنوقت عراقی که از اسرائیل پشتیبانی می کند و اسرائیل از او پشتیبانی می کند او نه اسرائیلی نیست. او بر ضد اسرائیل است!
    اینها مصیبت هایی است که مسلمین نشسته اند گوش و چشم باز و قلب ها و در عماء، باید چه کرد؟ ای ائمه جمعه بلاد اسلامی و کشورهای اسلامی! باید چه کرد؟
    چرا ما به این روز نشانده شدیم که آمریکا از آن ور دنیا بیاید و مقدرات کشورهای ما را تعیین کند و مقدرات علمای اسلام را تعیین کند ولو با دست دیگران و به صراحت بگوید که من منفعت دارم در منطقه و دخالت آشکار در منطقه بکند و مسلمین نشسته باشند و ناظر باشند؟
    ای ائمه جمعه همه بلاد اسلامی! مردم را آگاه کنید، این « چرا » را بین مردم بگویید ، این « چرا » هم به غرب وارد است و هم به شرق وارد است

    حب نفس بعضی از سران

    حب نفس است که کشورهای اسلامی ، سران کشورهای اسلامی در مقابل جنایاتی که از این قدرت واقع می شود و از وابستگان آنها واقع می شود، بی تفاوتند.
    اگر چنانچه این حب نفس در این سران کشورهای اسلامی نبود و این حب جاه و قدرت نبود، با این فجایع که واقع شده است ، با این ظلم هایی که واقع شده است بر ایران و بدتر از او بر لبنان، نمی نشستند و تماشا کنند.
    همه ترس از این دارند کنه این قدرت تخیلی که باید بگویم که هیچ ارزش ندارد ، ازشان گرفته بشود، از این جهت آنطور خاضع شدند در مقابل آمریکا و بدتر از او و فجیع تر از او در مقابل اسرائیل که الان همه جست و خیزهایی که در این ، اکثر این کشورهای اسلامی می شود ، برای این است که اسرائیل را به رسمیت بشناسند و آن قرار کمپ دیوید را تحکیمش ببخشند.
    اگر حب این چند روز ریاست، این چند روز سلطه نبود ، هر انسانی ادراک این معنا را می کند که مثل اسرائیل بر بلاد مسلمین اینطور رفتار کند و اینطور جسورانه در مقابل همه ، همه را تحقیر کند

    چرا جمهوری اسلامی را متهم می کنند                     

    شما خیال می کنید اسرائیل قانع است به این امور؟ اسرائیل بنایش بر این است که همه این مسلمین را از بین ببرد، آمریکا هم بنایش بر این است که اسلام نباشد در کار.
    اینها برای اینکه جمهوری اسلامی ، اسم اسلام را دارد و می خواهد به اسلام عمل کند ، همه با آن مخالفت کردند ، مخالفت کردند از حیث تبلیغات ، می گویند که ما ها آمریکایی هستیم ! می گویند که ما اسرائیلی هستیم!
    مائی که بیست سال، بیشتر است بیست سال حتماً بیشتر است فریاد زده ایم که گرفتاری مردم از دست آمریکاست و از اسرائیل ، ما اسرائیلی هستیم اما آنهایی که نشستند آنجا و اسرائیل دارد می رود ممالک خودشان را از بین می برد، آنها نخیر ، همه مخالف اسرائیل هستند!
    اگر مخالفید، چه کرده اید؟ چه عملی انجام دادید؟

     

    سکوت مرگبار دولتهای منطقه

    امید است ما شاهد بی تفاوتی های کشورهای منطقه که با هجوم اسرائیل و قتل و غارت اخیر آن در کشور اسلامی لبنان همه چیز آنان در خطر تباهی است نباشیم.
    ملت های مسلمان بدانند که با این سکوت مرگبار بعضی از دولت های منطقه و این تسلیم بی چون و چرای آنان در مقابل آمریکا و اسرائیل، امروز لبنان عزیز در حلقوم این جهانخوار و تفاله او فرو می رود و فردای نزدیک کشورهای عزیز دیگر.
    و اگر امروز دولت های منطقه با سلاح نفت و سلاح گرم در مقابل این جنایتکاران بایستند، مسأله اسرائیل و پس از آن آمریکا و هر قدرتمند چپاولگر دیگر حل می شود.
    ما تأسف شدید خود را از اینکه بعضی از دولت های اسلامی دست خود را به سوی آمریکا که جنایتکار اصیل و توطئه گر دست اول است دراز کرده اند و از گرگ آدم در ، نجات خود را می خواهند، ابراز می داریم و شدیداً آن را محکوم می کنیم.
    و ملت سلحشور و دولت انقلابی ایران اگر مسأله جنگ عراق و توطئه برای اغفال ما از آنچه به آن مبتلا هستیم و نقشه برای شکست ما در دو جبهه نبود ، به گونه ای دیگر عمل می کرد.
    و ما برای چندمین بار به دولت های اسلامی، خصوصاً دولت های منطقه روی آورده و از آنان می خواهیم و قاطعانه به آنان تذکر می دهیم که برای حفظ شرف و جان و ناموس و مال ملت های اسلامی بپاخیزند و با ما و دولت سوریه و فلسطینی ها متحد شده و در صف واحد از عزت و شرف اسلام و عرب دفاع کنند و برای همیشه دست این جنایتکاران را از کشورهای زرخیز خود قطع نمایند فرصت را از دست ندهند که فردا دیر است.

    مدعیان علاقه به حرمین شریفین چرا تأیید می کنند؟

    ابتلای اسلام ، امروز این است که گوش هایی که باید به مسائل، به مشکلات مسلمین گوش بدهند، کر شده اند و زبان هایی که باید برای مصالح مسلمین به کار بیفتند، لال شده اند و چشم هایی که باید مصیبت هایی که بر مسلمین وارد می شود ملاحظه کنند، کور شده اند.
    ما با این لال ها و کرها و کورها چه بگوئیم؟ آیا این دولت های منطقه مسأله لبنان را یک فاجعه نمی دانند؟ یک فاجعه برای اسلام نمی دانند؟ یک فاجعه برای مسلمین جهان نمی دانند؟
    آیاحمله اسرائیل به لبنان و کشتار بی حدفاجعه نیست؟ برای اسلام فاجعه نیست؟ برای سلمان ها فاجعه نیست؟ آیا تصریح به اینکه این عمل با صوابدید آمریکا واقع شده است، در گوش اینها وارد نمی شود؟
    اگر کر نیستندچرا این فریاد و ناله عزیزان ما را در لبنان نمی شنوند؟و اگر کور نیستند،چرا این کشته هایی که هر روز دارد در لبنان و ایران روی هم می ریزد و جوان های عزیزی که در جبهه ها و زن ها و بچه ها و مردهای پیر که در خارج جبهه ها و در شهرها به هلاکت می رسند، نمی بینند؟
    اگر می بینند وفاجعه می دانند، چرا صحبتی در کار نیست ؟اگر علاقه به کیان اسلام، علاقه به قرآن کریم ، علاقه به حرمین شریفین دارند، چرا امروز که دارد این معالم دینی زیر پاگذاشته می شود و تهدید می کند اسلام و قرآن و حرمین شریفین را ،صحبتی نمی کنند ؟ چرا باز کمک می کنند؟
    چه شده است اینها را که در حضور آنها این مصائب واقع می شود و در محضر همه اینطور جنایت ها واقع می شود و علاوه بر اینکه سکوت کرده اند، تأیید می کنند.
    باز هم قرار داد کمپ دیوید را می خواهند تأیید کنند . باز هم طرح فهد را می خواهند تأیید کنند، باز هم اسرائیل را می خواهند بشناسند.
    این فاجعه ها را باید ما با کی در میان بگذاریم؟ با دولت هایی که چشم و گوششان را بسته اند و بدون اراده تسلیم آمریکا شده اند ؟ با ملت های مظلومی که تحت فشار این دولت ها دارند جان می دهند؟

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله دیدگاه های امام خمینی

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله دیدگاه های امام خمینی, مقاله در مورد تحقیق مقاله دیدگاه های امام خمینی, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله دیدگاه های امام خمینی, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله دیدگاه های امام خمینی, تحقیق درباره تحقیق مقاله دیدگاه های امام خمینی, مقاله درباره تحقیق مقاله دیدگاه های امام خمینی, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله دیدگاه های امام خمینی, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله دیدگاه های امام خمینی ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله دیدگاه های امام خمینی
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت