تحقیق مقاله اکرائین

تعداد صفحات: 4 فرمت فایل: word کد فایل: 13857
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: گردشگری و توریسم
قیمت: ۰ تومان
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله اکرائین

    اوکرائین (به اوکرائینی: Україна، به روسی: Украина) از کشورهای اروپای شرقی است. پایتخت این کشور کی یِف و زبان رسمی آن اوکرائینی است.

    کشور اکراین در شرق اروپا واقع است.این کشور با روسیه،روسیه سفید،مولداوی،لهستان،اسلواکی،مجارستان و رومانی مرز زمینی و با کشورهای روسیه،بلغارستان،ترکیه و گرجستان مرز آبی دارد.مساحت کشور اکراین حدود ۶۰۰۰۰۰ کیلومتر مربع است.

    پایتخت اکراین کیف و بزرگترین شهرهای آن خارکف،اودسا،دنیپر،دانیسک و لوو می باشد.

    جمعیت اکراین ۴۸ میلیون نفر است.در اساس جمعیتی به غیر از اکراینیها روسها،بلاروسها،لهستانیان،مولداویها و غیره زندگی می کنند. زبان رسمی کشور زبان اکراینی می باشد ولی شرق کشور و پایتخت بیشتر به زبان روسی سخن می گویند و غرب اکراین به اکراینی.

    واحد پول کشور اکراین گریو می باشد و هر دلار  تقریبا ۵ گریو می باشد
     

     سیاست

    رئیس‌جمهور این کشور ویکتور یوشچنکو است. یولیا تیموشنکو مهم‌ترین نامزد کسب مقام نخست وزیری اکراین است. او نیز همراه یوشچنکو همواره از سوی مخالفان به نزدیکی بیش از اندازه با امریکا متهم می‌شود.

    [ویرایش] تقسیمات کشوری

    تقسیمات کشوری اوکراین

    کشور اوکراین به ۲۴ استان (اوبلاست) و یک منطقه خودمختار به نام کریمه تقسیم شده‌است. شهر سواستوپول به لحاظ موقعیت نظامی از سالها وضعیت قانونی ویژه‌ای داشته. استان‌های اوکراین به نوبه خود به ۴۹۴ بخش (رایون) تقسیم شده‌اند

     

    تحصیل و اخذ پذیرش از کشور اکراین

    پذیرش دانشجو از ۲۰ خرداد آغاز شده تا آخر شهریور پایان می یابد فقط افرادی که دیپلمه هستند و مشمولیت سربازی ندارند و یا مشمولیت آنها پایان یافته است میتوانند از طریق اینجانب اقدام به درخواست پذیرش بفرمایند. شماره تماس مستقیم با بنده در اکراین جهت اخذ پذیرش 380967085601+ و در ایران جهت اخذ پذیرش 09122438458 و 09122985531 میباشد.اگر شرایط فوق را دارا هستید همین حالا با من تماس بگیرید. اگر مایل به آموزش درست و صحیح زبان روسی هستید شما میتوانید با پرداخت جلسه ای 5 دلار از 20 جلسه در یک ماه به صورت کامل و دقیق به صورت گرامری و بدون اشتباه صحبت کنید. یا اگر به صورت فشرده و سریع مایل هستید با دریافت 120 دلار در یک هفته به همراه نکات ریز و مهم در این زبان را بیاموزید. برای آموختن این زبان در اکراین – کیف با این شماره تماس بگیرید 380967085601+ هزینه پذیرش فقط و فقط با 150 دلار و 100 % تضمینی به همراه یک عدد سیم کارت اوکراین جهت تماس از بدو ورود شما به اکراین با خانواده. پذیرش فقط از یک دانشگاه معتبر به نام یوروپسکی اونیورسیتت میباشد که به همراه خوابگاه که بهترین خوابگاه اروپائی در کیف میباشد به مبلغ 2700 دلار اقدام میشود و هزینه رفت و آمد از فرودگاه تا دانشگاه و ثبت نام به عهده دانشجو میباشد که حدود 50 دلار میباشد. بعد از ثبت نام و سکنای دانشجو در محل دانشگاه و خوابگاه در صورت تمایل خود دانشجو برای حفظ و نگهداری دانشجو در مدت 1 سال اینجانب مبلغ 400 دلار دریافت میکنم.

     

    در باره اکراین      

    این کشور سرزمینی هموار است که بیشتر آنرا استپها و جنگل های وسیعی در برگرفته وتنها قسمت کوهستانی آن در استانهای غربی وبخشی   از جزیره کریمه واقع گردیده است شبه جزیره کریما زیبائی طبیعی , آب وهوای گرم ومطبوع دارد وتنوع چشم اندازهای ساحلی را در هیچ جای  دیگر نمیتوان دید 

    رودهای فراوانی در این کشور وجود دارد که بزرگترین آنها رود دنیپرو میباشد و این رود شهر کی یف را به دو بخش تقسیم می کند. زبان اصلی مردم این کشور اکراینی ست که یکی از زبانهای اسلاو از شاخه زبان های هندو-اروپایی میباشد اما بجزاستانهای غربی اکثر مردم به  زبان روسی تکلم می کنند.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله اکرائین

    فهرست:

    ۱ سیاست

    ۲ تقسیمات کشوری

    ۳ منبع

    ۴ جستارهای وابسته

     

    منبع:

     

    Wikipedia contributors, «Ukraine,» Wikipedia, The Free Encyclopedia, http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Ukraine&oldid=206523551

تحقیق در مورد تحقیق مقاله اکرائین , مقاله در مورد تحقیق مقاله اکرائین , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله اکرائین , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله اکرائین , تحقیق درباره تحقیق مقاله اکرائین , مقاله درباره تحقیق مقاله اکرائین , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله اکرائین , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله اکرائین ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله اکرائین
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت