تحقیق مقاله تجارت الکترونیکی -Network Marketing

تعداد صفحات: 43 فرمت فایل: word کد فایل: 14088
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: حسابداری
قیمت قدیم:۱۹,۵۰۰ تومان
قیمت: ۱۴,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله تجارت الکترونیکی -Network Marketing

    1-Network Marketing از آمریکا آغاز شد وبزرگترین شرکتها در این زمینه در آنجا هستند. در آمریکا از هر چهار نفر یک نفر به نحوی با این صنعت مرتبط است.MWM یک تجارت بهینه است که به شما قدرت ایجاد یک سازمان فروش با درآمد عالی را میدهد. از سالیان گذشته تا بحال شرکتهایی مانندBlue Sky  تولید کننده لوازم ورزشی در آلمان و AM Ways ،تولید کننده مواد شوینده در آمریکا، به روش Multi-Level Marketing یا MLM کار می کنند که اشکالاتی به شرح ذیل دارد:

    محدودیت زمانی برای پرکردن

    پرداخت سودماهانه

    پورسانتهای کمتر برای سطوح پایینتر

    دریافت حق عضویت ماهانه

    محدودیت مکانی

    باگسترش ارتباطات مانند پست و اینترنت در دنیا و همچنین مبادلات الکترونیکی مانند کارتهای اعتباری، NWM هم رو به رشد نهاد. برخی از مزایای این تجارت به شرح ذیل می باشند:

    حذف تبلیغات

    حذف واسطه ها

    سرمایه اولیه کم

    تولید پس از سفارش

    IAC، بخش اقتصادی دیوان لاهه، به شکایتها در زمینه NWM از راه دور رسیدگی میک ند وشرکت گلود کوییست در این دادگاه دارای تریبون است.

    دلایل انتخاب NWM توسط گولدکوییست:

    Simple To Do :کار را به آسانی یاد می گیریم و به دیگران هم یاد می دهیم.

    حذف تبلیغات، حذف واسطه ها،سرمایه اولیه کم، تولید پس از سفارش،خواب پول وسقف درآمد

     

    دلایل انتخاب محصول طلا در گولدکوییست:

    فاس نمی شود.

    جذابیت جهانی دارد.

    فلز ارزشمندی است.

    نوعی نقدینگی است.

    دماسنج ترس است.

     

    2.شناخت شرکت:

    شرکت گولد کوییست در صنعت ساخت محصولات کلکسیونری از طلا ونقره فعال است و شرکت Quest  Vacation در زمینه سفرهای تفریحی کار می کند.

    شرکت V-Team به کار آموزش راهبری (Leadership) میپردازد چون وجود شبکه ای از راهبرهای (Leaders) بزرگ و موفق که بتوانند هر کالایی را در شبکه بفروشند بسیار مهم است.

    نکته: شرکت گولدکوییست مالک 25% سهام هتلهای آسیایی است.

     

    اهداف گولدکوییست:

    هدف اقتصادی: راهبرهای گوش به زنگ (Online Leaders) که بتوانند هر سازمان فروشی را حمایت کنند.

    هدف معنوی: RHYTHM که مخفف Rise Yourself To Help Mankind یا شمار معنوی گولدکوییست است. به این معنا که خودمان را بالا بکشیم و به دیگران هم کمک کنیم. افراد را از فسیل فکری بیرون بیاوریم و به آنها کمک کنیم تا توانایی خود را برای انجام هر کاری پیدا کنند.

     

    3-اهداف خود را با جزییات کامل با ذکر قیمت تا دو سال آینده بنویسید. پلان کار به شرح ذیل محاسبه می شود:

    محاسبه مجموع قیمت اهداف به تومان،

    محاسبه قیمت اهداف به دلار آمریکا با تقسیم عدد بدست آمده بر 800،

    محاسبه تعداد نفرات لازم تا دو سال آینده با تقسیم عدد بدست آمده بر 40،

    محاسبه تعداد تعادل لازم ماه بیست وچهارم با تقسیم عدد بدست آمده بر2،

    محاسبه تعداد تعادل لازم ماه بیست و سوم با تقسیم عدد بدست آمده بر 25/1 (یک وبیست و پنج صدم).

    ادامه مرحله قبل تا رسیدن به ماه اول،

    در صورتیکه در ماه اول به تعادل 1 نرسیدید روال تقسیم را برای چند بار دیگر انجام دهید و پس از رسیدن به تعادل 1 تعداد ماههای اضافه شده را با 24 ماه اولیه جمع کنید.

    نکته: عدد 25/1 که حاصل تقسیم پنج برچهار است به این معناست که هر چهارنفرتا ماه بعد تنها یک ورودی بگیرند.

     

    سوال:چند درصد به اهداف خود بررسی حاضری در گولد کوییست فعالیت کنی؟

    4.برنامه زمانبندی: هر شخص پس از ورود به شبکه برای رسیدن به پلان محاسبه شده مراحل ذیل را باید به صورت زنجیر وار انجام دهد.

    آموزش دیدن کدی طی شش جلسه پیاپی بدون وقفه،

    گرفتن 2 ورودی طی 7 روز به شرط استفاده از حلقه تاثیرپذیری،

    آموزش دادن کدی به دو نفر ورودی طی شش جلسه پیاپی بدون وقفه،

    یادگرفتن وتمرین ارایه کار (Present) از روی کاتالوگ سیاه و سفید و تست هر 6 صفحه در حضور بالاسری برای دریافت کاتالوگ رنگی،

     

    5.استراتژی کار: هر شخص در هر مقطع زمانی وظایف متفاوتی دارد که به شرح ذیل می باشند.

    یادگیری این جزوه

    یادگیری هشت بلوک موفقیت

    یادگیری نحوه ارایه کار و پاسخ به پرسشها (Present)

    برگزاری جلسه ارایه کار و گرفتن دو ورودی

    آموزش کدی به دو نفر برای ورود گرفتن چهارنفر

    حفظ گروه بوسیله شرکت در جلسات گروهی وپارک و کوه و..

    نظارت بر آموزش کدی چهار نفر توسط دو ورودی مستقیم

    آموزش نحوه ارایه کار (Present) به دو ورودی مستقیم

    برگزاری جلسات آموزشی جمعی

     

    6.مشکلات کار:

    ورودی نگرفتن خودمان

    از حلقه تاثیرپذیری استفاده کنید.

    تعداد Present ها را زیاد کنید

    پیگیری مداوم وحضوری انجام دهید

    پاسخ به پرسشها را تمرین کنید

    افراد را درست دعوت کنید

    کاتالوگ را یاد بگرید

    افراد برای آموزش وقت نمی گذارند

    تصور    پرورش           Vision                جستجوی اطلاعات       بصیرت

    نکته1: اگر تصور را با جزییات ننویسیم تبدیل به خیالبافی می شود.

    نکته2: پس از یافتن Vision در کار موفق می شویم.

    در گولد کوییست تصور ما همان رشد بایری است که پس از پرورش تبدیل به Vision ما می شود.

     مثال: تصور برادران رایت از اختراع هواپیما تبدیل به Vision آنها شد و پس از بدست آوردن اطلاعات لازم به بصیرت رسیدند.

    مراحل لازم برای رسیدن به بصیرت در کار گولد کوییست:

    1.شناخت Network Marketing

    2.شناخت گولد کوییست

    3.نوشتن اهداف تا دو سال آینده

    4.یادگرفتن زمانبندی کار

    5.یادگرفتن استراتژی کار

     

    توضیح قسمت میانی صفحه اول کوئست نت:

    About Quest Net (درباره کوئست نت): در این قسمت می توانیم اطلاعاتی را در رابطه با فلسفه وشواهدی که Questnet را به یک کمپانی قوی وموفق تبدیل کرده است،مشاهده ومطالعه کنیم.

    Business venture (طرح تجاری): در این قسمت می توانیم اطلاعات بیشتری را در ارتباط با دسترسی بازار منحصر به فرد، طرح پورسانت قدرتمند، ارتقا وتوسعه محصولات و .. بدست آوریم.

    Products (محصولات ): در این قسمت می توانیم اطلاعات کاملی از محصولات موجود و انحصاری شرکت Questnet که در بیش از 120 کشور جهان عرضه می شود، دست بیاوریم.

    Shopping (خرید): در این قسمت می توانیم از محصولات فروشگاه اینترنتی این شرکت که بصورت آن لاین می باشد بازدید و خرید نماییم. که به دو صورت با TC و بدون TC انجام می شود که قیمت محصولات بدون TC بیشتر از قسمت محصولات با TC می باشد.

     

    توضیح قسمت پایینی صفحه اصلی کوئیست نت:

    Login :همان LOGIN می باشد که در بالا در مورد آن گفته شده است.

    Register :همان Enrol می باشد.

    Contact Us (تماس با ما):برای برقراری ارتباط ومطرح کردن سئوالات از شرکت می توانیم از این قسمت استفاده کنیم.

    Help  Desk (صفحه راهنما): در این بخش مشکلات مختلف را میتوانیم با شرکت در میان بگذاریم تا در اسرع وقت پیگیری شود.

     

     

    نحوه استفاده از دفتر کار مجازی (My VIRTUAL OFFICE):

    برای استفاده از دفتر کار مجازی روی گزینه LOGIN کلیک کرده تا صفحه مخصوص به Virtual office باز شود. در پنجره ID# شماره TC و در پنجره Password کلمه رمز را وارد کرده و دکمه LOGIN را کلیک کنید. صفحه جدید باز شده شامل موارد زیر می باشد:

    My profile (مشخصات من)

    My Transactions (نقل وانتقالات من)

    MyResources (مدارک ومنافع من)

    My Business (تجارت من)

    My Community (انجمن من)

    E-Store (فروشگاهی الکترونیکی)

     

    1)My Profile (مشخصات من):

    update contact information (جدید کردن اطلاعات تماس)

    در این قسمت می توانیم شماره های تماس را تغییر دهیم.

    2-1) update email Address (جدید کردن آدرس ایمیل)

    با کلیک کردن بر روی این گزینه میتوانیم آدرس ایمیل را عوض کنیم.

    3-1) change password (تغییر کلمه رمز)

    با مراجعه به این قسمت می توانیم کلمه رمز را تغییر دهیم.

     

    2)My business (تجارتخانه من):

    1-2)View Genealogy (دیدن اطلاعات شخصی)

    با کلیک کردن بر روی این گزینه می توانیم صفحه اختصاصی (home page) را مشاهده کنیم که کلیه اطلاعات شخصی فرد در آن موجود است که بطور کامل در صفحه 5 همین متن توضیح داده شده است.

    2-2) Referral Report (گزارش افراد معرفی شده)

    با انتخاب این گزینه می توانیم لیست افرادی را که مستقیما به این کار معرفی کرده ایم، مشاهده کنیم.

    3-2) Down line search (جستجوی زیر مجموعه ها)

    با کلیک کردن بر روی این گزینه می توانیم افراد مستقیم د رlivel ها را مشاهده کنیم.

    4-2) Commission History (تاریخچه پورسانت)

    با انتخاب گزینه فوق می توانیم گزارشی از پورسانت های دریافتی تهیه کنیم.

    5-2)Quest account (بانک الکترونیکی)

    برای دریافت پورسانت می توانیم به این گزینه مراجعه کنیم که نحوه دریافت پورسانت ها در صفحه به طور کامل توضیح داده شده است.

    6-2)CRF Online :(فرم درخواست های مختلف به صورت آن لاین)

    با انتخاب این گزینه می توانیم درخواستهای خود ازقبیل ارسال محصول، ارسال Pincode و .. را به شرکت اعلام کنیم که بطور کامل درصفحه توضیح داده شده است.

    3)My Transactions (نقل وانتقالات من)

    1-3)Pay Installment /Balance (پرداخت قسط جهت تسویه حساب)

    با مراجعه به این قسمت می توانیم قسط دوم محصولات را پرداخت کنیم.

    2-3) cycle product Redemption (درخواست محصولات voucher)

    پس از طی کردن cycle و دریافت امتیاز Voucher در این قسمت با آن امتیاز می توانیم Voucher دلخواه خود را انتخاب کنیم.

    3-3)View Trans action History & Receipt (دیدن بایگانی نقل وانتقالات ورسید خرید وثبت نام) برای تهیه پرینت از رسید خرید و رسید ثبت نام می توانیم به این قسمت مراجعه کنیم به این صورت که پس از کلیک کردن بر روی این آیت شمارهای رسید یا ثبت نام ظاهر می شود که اگر روی این شماره ها کلیک کنیم می توانیم رسیدها را مشاهده کنیم و از آنها پرینت تهیه کنیم.

    4-3) Manage TC Bank (مدیریت بانک TC)

    5-3)Manage placement locking (مدیریت قفل کردن جایگاه)

    6-3)Manage points‌(مدیریت امتیازها)

     

    4)My Reccources (مدارک من)

    1-4) Getting Started (نحوه شروع این تجارت)

    2-4) Producut  Training  (محصولات آموزشی)

    3-4)Network Training (آموزش شبکه)

    5)My community(مباحث من)

    1-5) Discussion forum (محل مذاکره)

    6)E-Store (فروشگاه الکترونیکی)

    1-6) Product price catalogue (فهرست قیمت محصولات)

    2-6) Manage shopping cart (مدیریت کارت خرید)

    3-6) Shopnow (خرید آن لاین)

     

    توضیح کامل View Genealogy وموارد موجود در آن:

    با انتخاب گزینه فوق در صفحه My virtual office یک پنجره جدید باز می شود که همان صفحه اختصاصی (home page) فرد می باشد. البته با وارد کردن آدرس اینترنتی www.my.goldquest.com یا https://glogbal.quest.netبمیتوانیم با وارد کردن شماره TC و کله رمز بطور مستقیم وارد صفحه اختصاصی یا Home page فرد شویم که Home page شامل موارد زیر می باشد:

    1)E-voucher:

    که شامل دو قسمت QVI-evoucher list, evoucher list می باشد که با انتخاب گزینه e voucher list می توانیم امتیازهای ثبت شده به عنوان امتیاز voucher را در این قسمتن مشاهده کنیم.

    2)Genealogy Report

    که شامل قسمتهای زیر می باشد:

    Genealogy Report (By date)

    با انتخاب این گزینه میتوانیم لیست افراد مجموعه را بر اساس تاریخ ورود به این شبکه مشاهده کنیم.

    2-2) Genealogy Report (ByLevel)

    با کیلک کردن بر روی این گزینه میتوانیم لیست افراد مجموعه را براساس مکان افراد در شبکه ببنیم.

    3-2) Genealogy Report (By TC)

    در صورتیکه روی این گزینه کلیک کنیم می توانیم لیست افراد مجموعه را براساس شماره TC مشاهده کنیم.

    5-2)UV Transaction

    با انتخاب این آیتم می توانیم لیست نقل وانتقالات امتیازها را مشاهده کنیم.

    3)Welcome letter

    برای دیدن نامه خوش آمدگویی که از طرف شرکت برای ما ارسال می شود، میتوانیم بر روی این گزینه کلیک کنیم.

    4)Coin and cheques list

    1-4)coin and cheques list (by TCO)

    با انتخاب این گزینه می توانیم لیست پورسانتهای دریافتی وامتیازهای Voucher را مشاهده کنیم.

    2-4) coin and cheques list (by TC-Ext)

    با کلیک کردن بر روی گزینه فوق میتوانیم لیست کلیه Step ها، وامتیازهای Voucher و پورسانتهای دریافت شده را به ریز ببینیم.

    QVI- coin and cheques list( by-tcEXT) ,QVI-coin and cheques list (by TCO) که دو آیتم فوق مربوط به Quest Vacation می باشد.

    5) Ecard checker

    برای برسی اعتبار Ecard ها برروی این گزینه کلیک میکنیم که در پنجره جدید که باز می شود فقط شماره سریال Ecard را تایپ کرده و گزینه Search در پایین صفحه را کلیک می کنیم وچند لحظه منتظر می مانیم ه بعد از آن در ستونهای مقابل هر شماره سریال به ترتیب اعتبار اولیه Ecard، اعتبار Ecard و تاریخ انقضاء Ecard ظاهر می شود.

    6)Product Shipment:

    با انتخاب این گزینه میتوانیم ازرسیدن محصولات خریداری شده و voucher به آدرس Shipment خود اطلاع حاصل کنیم.

    نکته: در صورتیکه محصول به آدرس Shipment ارسال نشده باشد در صفحه جدید باز شده گزینه Not Record Be Found ظاهر می شود.

    lssue cheques

    دراین قسمت می توانیم شماره سفارش وشماره چک ارسال شده را مشاهده کنیم.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله تجارت الکترونیکی -Network Marketing

    فهرست:

     

    ندارد.
     
     
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله تجارت الکترونیکی -Network Marketing, مقاله در مورد تحقیق مقاله تجارت الکترونیکی -Network Marketing, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله تجارت الکترونیکی -Network Marketing, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله تجارت الکترونیکی -Network Marketing, تحقیق درباره تحقیق مقاله تجارت الکترونیکی -Network Marketing, مقاله درباره تحقیق مقاله تجارت الکترونیکی -Network Marketing, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله تجارت الکترونیکی -Network Marketing, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله تجارت الکترونیکی -Network Marketing ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله تجارت الکترونیکی -Network Marketing
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت