تحقیق مقاله رایگان ویندوز NT DHCP

تعداد صفحات: 5 فرمت فایل: word کد فایل: 15798
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی کامپیوتر
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: DHCP - نام دامنه - ویندوز NT DHCP
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان ویندوز NT DHCP

     پروتکل پیکربندی پویای میزبان استفاده می شود به صورت خودکار تعیین تیسیپی / آدرس آی. به مشتریان به همراه ماسک زیرشبکه درست است ، دروازه پیش فرض ، سرور و دی ان اس.  وجود دارد که از گزینه های جهانی و دامنه.  گزینه های جهانی درخواست برای ورود به کامپیوترهای سرویس گیرنده تمام.  گزینه های subnets درخواست برای ورود به محدوده خاص و یا محدوده از آدرس آی.  RFCs DHCP هستند یدلایمخیرات 1533 ، 1534 ، 1541 ، و 1542.

     DHCP اجاره فرآیند

     رزا :

    1.       درخواست -- رسانه ای با مک آدرس فرستاده می شود.  مشتری تلاش می کند برای دریافت آخرین آدرس آن است.  اگر در دسترس نباشد ، سرور DHCP خواهد شد سیگنال NACK ارسال کنید.

    2.       پیشنهاد -- همه ارائه نشانی اینترنتی غیر قابل دسترس هستند وقتی که سرور DHCP آنها را ارائه می دهد تا به آنها را رد کرد.

    3.       انتخاب -- انتخاب انتخاب مشتری پخش برنامه های آن است.

    4.       تائید -- ارائه شده آدرس آی. هر انتخاب نشده آزاد شدهاند به دوباره مورد استفاده قرار گیرد.

     وقتی که بوت ، وجود خواهد داشت و چهار تلاش برای گرفتن یک آدرس DHCP در 9 ، 13 ، و 16 فواصل دوم.  پس از اجاره در یکی از نیمی از مدت اجاره مشتری سعی خواهد کرد با اجاره سرور DHCP اصلی برای تجدید و ادامه خواهد داد تا زمانی که مدت اجاره نامه می باشد هفت هشت کثیف کامل به دست آمده است.  در تکمیل 7/8th ، مشتری تلاش خواهد کرد تجدید فرآیند را با هر سرور DHCP.  اگر اجاره نامه می باشد تازه نیست و اجاره جدید به دست آمده است ندارد ، در پایان مدت اجاره ، تیسیپی / ارتباطات آی از مشتری بس.

     با شروع DHCP

     NT 3.5 برای DHCP سرور ها و بعد در دسترس است.  فقط یک دامنه (محدوده از آدرس آی.) می تواند برای یک سرویس دهنده DHCP تنظیم شده باشد.

    1.       نصب DHCP.  سرویس DHCP را از کنترل پنل اپلت زبانه خدمات شبکه نصب شده است.  اضافه کردن انتخاب کنید ، و "مایکروسافت DHCP سرور".  راه اندازی مجدد کامپیوتر

    2.       پیکربندی DHCP -- DHCP مدیریت برای پیکربندی DHCP استفاده می شود که می تواند از هر رایانه شبکه NT اجرا شود.  مدیر DHCP در دسترس است با استفاده از ابزار اداری.  موارد زیر را برای هر دامنه (زیرشبکه محلی) مجموعه عبارتند از :

    o        آدرس شروع

    o        پایان آدرس

    o        ماسک زیرشبکه

    o        طرد شروع و پایان محدوده آدرس.

    o        طول مدت اجاره نامه به روز ، ساعت ، دقیقه و یا نامحدود.

    o        نام -- نام دامنه

    o        نظر 

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان ویندوز NT DHCP

    فهرست:

    ندارد.
     

     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان ویندوز NT DHCP , مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان ویندوز NT DHCP , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان ویندوز NT DHCP , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان ویندوز NT DHCP , تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان ویندوز NT DHCP , مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان ویندوز NT DHCP , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان ویندوز NT DHCP , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان ویندوز NT DHCP ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان ویندوز NT DHCP
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت