تحقیق مقاله ساخت پارکینگ

تعداد صفحات: 5 فرمت فایل: word کد فایل: 16045
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی معماری
قیمت: ۰ تومان
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله ساخت پارکینگ

    یک پارکینگ زیبا تنها یک سایبان برای خودروی شما نیست، یک المان معماری است. نمونه ای از طراحی سازه های جدید با استفاده از مصالح جدید است. سایبان شما شاخص منزل شماست.

    ساخت پارکینگ خودرو و یا سایبان پارکینگ اتومبیل تخصص گروه صنعتی سبک سبک است. شما علاوه بر داشتن یک پارکینگ خودرو زیبا شاخص قیمت منزل خود را نیز بالا برده و در عین حال محافظ قدرتمندی برای خودرو خود بدست می آورید.

    هدیه شرکت سبک سبک به مشتریان خود، شستشوی رایگان سالانه (نوروزی) است.

    از محصولات و خدمات شرکت سبک سبک جهت انواع سایبان پارکینگ های مختلف می توان بهره برد. برخی از این کاربردها عبارتند از:

    سایبان پارکینگ اتومبیل در منازل

    سایبان پارکینگ اتوبوس

    سایبان پارکینگ مینی بوس

    سایبان پارکینگ ماشین

    سایبان پارکینگ خودرو

    سایبان پارکینگ کامیون

    سایبان پارکینگ آتش نشانی

    سایبان پارکینگ آمبولانس

    این سایبان ها در پوشش پارکینگ بر انواع پارکینگ چادری یا چادر پارکینگ کاملا برتری داشته و می تواند به عنوان سایبان و پوشش ماشینهای سنگین هم به کار رود.

    حداقل عرض یک پارکینگ 3متر وطول 5متر برای 2پارکینگ حداقل ابعاد 5*5 می باشد برای هر واحد مسکونی یک پارکینگ وبرای هر 50مترمربع تجاری هم یک پارکینگ لازم میباشد حداکثر شیب رامپ 15درصد میباشد نکته مهم در مورد رامپ اینست که سرگیر نباشد ورامپ داخل کوچه یاخیابان نباشد

    پارکینگ طبقاتی

    محدودیت فضای پارک حاشیه ای شهرها و تغییر قوانین شهری مبنی بر تامین پارکینگ های مورد نیاز، تامین جای پارک خودرو یکی از معضلات اساسی این شهرها می باشد. استفاده از پارکینگهای طبقاتی مکانیزه از آخرین تکنولوژی های مورد استفاده در شهرهای بزرگ می باشد. استفاده از سیستمهای پارکینگ طبقاتی از مزایای زیر برخوردار است:

    1- استفاده بهینه از زمین. در این سیستمها با توجه به استفاده مکانیزه انتقال خودرو و حذف رمپها و لوپها، حداقل فضا برای تامین جای پارک خودرو مورد نیاز خواهد بود.

    2- در این سیستمها با توجه به اینکه امکان استفاده از ارتفاع و سطوح زیرین زمین مهیا می شود امکان بهره برداری بهینه از زمین مهیا می شود.

    3- امکان اجرا در زمینهای نا گونیا و کاهش هدر رفت زمین در اثر ناگونیا بودن

    4- ایمنی خودرو و مسافران. در این سیستم ها با توجه به اینکه خودرو در دروازه ورودی به سیستم تحویل داده می شود و خودرو به صورت مکانیزه و اتوماتیک به بهترین مکان منتقل می شود، امکان ورود افراد به سیستم وجود ندارد. به این ترتیب خودروها و افراد مصون می باشند.

    5- عدم امکان تصادف خودرو ها

    6- امکان تحویل و دریافت خودرو در زمان کوتاه. در این سیستم راننده خودرو را تا محل پارکینگ همراهی نمی کند. به این ترتیب در این سیستم ها راننده زمانی را برای انتقال خودرو، پیدا کردن جای پارک و برگشتن تلف نمی کند.

    شیب مجاز پارکینگ چقدر است ؟

    اینکه باید 5 متر پشت ماشین خالی باشه تا پارکینگ بدون تداخل محسوب شود.

    پارکینگ های مکانیزه-نیاز امروز ،ضرورت فردا

    یکی از تکنولوژی های موجود در صنایع برای جابه جایی اجسام که میتواند به طور عملی با چگالی و اطمینان و ظرفیت بالا ،آنها را به صورت اتوماتیک ذخیره کند ، میتواند در حمل و نقل عمومی شهرهای پر ترافیک نیز مورد استفاده قرار گیرد این تکنولوزی (پارکینگ های اتوماتیک ) از لحاظ حفظ نیازمندیهای محیط زیست با پارکینکهای سنتی قابل مقایسه نبوده واین عامل ، انگیزه قوی برای به کارگیری گسترده از پارکینکهای اتوماتیک در فضای درون شهری کشورهای پیشرفته است

    پارکینگ اتوماتیک عبارت است از سیستم ذخیره ، بازیابی خودروها در سایزهای مختلف به وسیله تکنولوژی بالابر ها  ،که منجر به حذف رمپ ها ی طبقات و مسیر فضای دسترسی و سیستم گرمایش و سرمایش و تهویه و روشنایی میگردد.

      در انتخاب پارکینگ مکانیزه پارامترهایی مانند  ظرفیت  پارکینگ  ، ابعاد زمین و شکل هندسی و موقعیت آن ، مسیرهای دسترسی ، حسا سیت مدت زمان پارک و بازیابی خودرو، هزینه های سرمایه گذاری ، دسترسی سریع به قطعات یدکی  و هزینه های تعمیرات و نگهداری  ازجمله پارامترهای اصلی تعیین کننده محسوب میگردند

    انواع پارکینگ های مکانیزه ، ویژه گی ها و کاربردهای آنها در بخش مربوطه توضیح داده شده است ولی در صورتی که ظرفیت پارکینگ کم یا متوسط و مسیر دسترسی کافی باشد پارکینگ های مکانیزه پازلی هیدرولیکی که عمده فعالیت های محصولات این شرکت را تشکیل میدهند به دلیل پایین بودن هزینه سرمایه گذاری و هزینه تعمیرات و نگهداری نسبت به سایر انواع پارکینگ های مکانیزه متداول ، انتخاب مناسب و اقتصادی خواهد بود

    حرکت نرم و روان و قابلیت تنظیم سرعت ، دقت توقف در تراز طبقه ، شروع و خاتمه حرکت بدون شوک از مزایای پارکینگ های پازلی هیدرولیکی است ، به طور کلی سیستم های هیدرولیکی دارای توان و نیروی بالابرنده قوی و راندمان مکانیکی خوب همراه با هزینه کمتر می باشند. و هم اکنون بیش از 70% آسانسورهای ساختمانهای جدید کشور آمریکا را بالابرهای هیدرولیکی تشکیل میدهند.

    ویژگیهای ممتاز پارکینگ های  پازلی این شرکت به شرح ذیل است.

    پایین بودن هزینه سرمایه گذاری نسبت به سایر انواع پارکینگ های مکانیزه

     پایین بودن استهلاک نیرو محرکه و هزینه نگهداری

     پایین بودن مدت زمان پارک و بازیابی خودرو

    دسترسی سریع به قطعات یدکی

    عدم مصرف نیروی برق هنگام فرود و در نتیجه کاهش مصرف انرژی به دلیل استفاده از نیروی جاذبه زمین

    پایین بودن مدت زمان ساخت تجهیزات و مدت زمان نصب و راه اندازی

    پایین بودن احتمال تعداد صف در حال انتظار به علت بالا بودن سرعت پارک و بازیابی خودرو

    سادگی عملکرد سیستم برای کاربر.

    گواهی نمایندگی  انحصاری

    گواهی ایزو9001و2000

    گواهی تولید استاندارد اروپا

    گواهی نصب و نگهداری تجهیزات  پارکینگ مکانیزه

     

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله ساخت پارکینگ

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله ساخت پارکینگ , مقاله در مورد تحقیق مقاله ساخت پارکینگ , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله ساخت پارکینگ , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله ساخت پارکینگ , تحقیق درباره تحقیق مقاله ساخت پارکینگ , مقاله درباره تحقیق مقاله ساخت پارکینگ , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله ساخت پارکینگ , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله ساخت پارکینگ ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله ساخت پارکینگ
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت