تحقیق مقاله سنسور های مگنتورزیستیو

تعداد صفحات: 12 فرمت فایل: word کد فایل: 16106
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی الکترونیک
قیمت قدیم:۸,۵۰۰ تومان
قیمت: ۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله سنسور های مگنتورزیستیو

    کاربرد ها 

    این سنسور ها برای پیدا کردن اشیاء مغناطیسی در هواپیماها، قطار واتومبیل ها که میدان مغناطیسی زمین را به هم می زنند به کار می روند.

    از کاربردهای دیگر آنها در قطب نمای مغناطیسی، سنسور های زوایه ای و چرخشی موقعیت، ردیابی و هدایت مته در زیر زمین می تواند یادکرد.

    برخلاف دیگر سنسورهای AMR سنسور موقعیت AMR باید توسط میدان خارجی به حالت اشباع در آید یعنی با افزایش بزرگی میدان تغییری در مقدار مقاومت AMR پدید نیاید و تنها عاملی از موقعیت میدان بر مبنای زاویه حاصل بین بردارمغناطیس کنندگی و جریان باشد. بنابراین این سنسورهای موقعیت سنجی درناحیه اشباع عمل می کنند.بر خلاف سنسورهای اثرهال که نیاز به میدان مغناطیسی درحد کیلوگارس نیاز دارند، AMR به این شدت میدان مغناطیسی نیازی ندارد. با استفاده از چند سنسور خاصیت براحتی افزایش می یابد.

    برای توضیح کاربرد ها ، از دو سنسور صنعتی شرکت Honeywell با نامهای HMC1501 و HMC1512 می کنیم .

    س

    نسورهای HMC1501 و HMC1512  به ترتیب دارای مقاومت 5 و 2.1 کیلواهم در مدار پل می باشند. ضریب حساسیت آنها بین  می باشد. ( در ناحیه خطی عملکرد) ولتاژ خروجی تقریباً ±120mv  می باشد. پهنای باند درحدود 5MHZ می باشد.

    HMC1501  دسته ازموقعیت سنجهای AMR هستند که دارای یک پل وتستون برای موقعیت سنجی  می باشند خروجی مدار پل به شرح زیر است:

     

    (فرمول ها و روابط در فایل اصلی موجود است )

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله سنسور های مگنتورزیستیو

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله سنسور های مگنتورزیستیو, مقاله در مورد تحقیق مقاله سنسور های مگنتورزیستیو, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله سنسور های مگنتورزیستیو, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله سنسور های مگنتورزیستیو, تحقیق درباره تحقیق مقاله سنسور های مگنتورزیستیو, مقاله درباره تحقیق مقاله سنسور های مگنتورزیستیو, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله سنسور های مگنتورزیستیو, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله سنسور های مگنتورزیستیو ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله سنسور های مگنتورزیستیو
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت