تحقیق مقاله رایگان مشخصات فنی ساندویچ پانل

تعداد صفحات: 4 فرمت فایل: word کد فایل: 16140
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی عمران
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: پانل - ساندویچ پانل - فوم جامد
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان مشخصات فنی ساندویچ پانل

    مشخصات فنی ساندویچ پانل

    ساندویچ پانل در ضخامتهای 2،‌4،‌5،‌6،‌8،‌10 سانتیمتر و به عرض 1 متر و طول متغیر بر حسب سفارش مشتری تولید می گردد. جنس ورقهای پوششی می تواند از ورق گالوانیزه ساده یا رنگی، آلومینیوم ساده یا رنگی، فویل، آلومینیوم و یا کاغذ کرافت باشد.

    فوم داخل ساندویچ پانل نیز از جنس پولی یورتان با وزن مخصوص معادل 25 تا 60 کیلوگرم بر متر مکعب می باشد.

    فوم جامد در مقابل حلالها، روان کننده ها، روغنهای معدنی، اسیدها و بازهای رقیق و دود نامناسب کارخانجات و همچنین قارچها و میکروبها مقاوم بوده و به هیچ وجه نمی پوسد.

    پانل مقاوم در برابر رشد گیاهان بوده و به علت نداشتن و خطر برای سلامت انسان و حیوان از امتیازی ویژه برخوردار می باشد. عدم امکان زندگی حشرات موذی در داخل فوم بهترین نوع عایق مصرفی درانواع پوششهای سقف و دیوار و کف سردخانه ها می باشد.

    ساندویچ پانل با یک طرف پوشش فلزی

    پانلهای ساخته شده از یک رو با پوشش فلز و طرف دیگر از فویل آلومینیوم یا کاغذ بهترین سقف کاذب و پوشش روی ساختمان های صنعتی و انبارهای سوله می باشد و مورد استفاده دیگر این نوع پانل پوشش روی دیوارهای قدیمی یا آجری جهت نماسازی و عایق کاری برودتی (+ 145 الی 150 +140) و صوتی می باشد.

    پانل ساخته شده از دو رو کاغذ

    یکی از انواع ساندویچ پانل ساخته شده از دورو کاغذ به ضخامت 4 الی 10 سانتیمتر می باشد که برای عایق حرارتی در پشت بام ساختمان های مسکونی و صنعتی و کف سردخانه ها بسیار مناسب می باشد.

    فوم پلی یورتان و کاربردهای آن. فومهای سخت پلی یورتان در حال حاضر یکی از بهترین مواد شناخته شده با توانایی کاربردی در کارهای حرارتی در عرضه های مختلف صنعتی و ساختمانی و ..... می باشد که نمونه هایی از این قبیل را می توان در ساخت ساندویچ پانل های سقفی و دیواری،‌سردخانه ها،‌عایق نمودن تانکها و مخازن ،‌لوله های انتقال مایتعات برشمرد.

    چگونگی تولید فوم پلی یورتان

    برای تولید فوم پلی یورتان که اختصاراً‌PU نامیده می شود همواره نیاز به 2 دسته از مواد شیمیایی بنامهای

    پلی ای polyol  

    ایزوسیانات isosianat

    در مسیر تولید فوم نیاز به مواد دیگری است از قبیل :

    عامل حباب ساز

    فعال کننده های فوم

    پایدار کننده های فوم

    فعال کننده های کشش سطحی

    توضیح اینکه در هنگام ترکیب این مواد با یکدیگر گرمای قابل ملاحظه ای تولید می شود که صرف تبخیر مواد فرار مانند (Blowing Agent) می شود و نیز این امر باعث انبساط فوم تولید شده می گردد.

    از ویژگی های این مواد قابلیت تولید با دانستنیهای متفاوت و توانایی چسبیدن به لایه های مختلف فلزی و غیر فلزی بدون نیاز به چسب و نیز با ظرفیت ها و اندازه های مختلف را دارا می باشد.

    ساندویچ پانل دیواری

    نمای دیواری پانل طراحی شده تحت لیسانس اروپا بوده و به واسطه نمای زیبا و کاربری بهتر در حال حاضر از آن در کشورهایی اعم از آلمان، ایتالیا، اسپانیا و ... نیز استفاده می گردد.

    ساندویچ پانل سقفی

    نمای سقفی پانل با توجه به تحقیقات و بررسی مشکلات فنی که در تولیدات برخی از شرکت های پیشین در ایران صورت گرفته، طراحی مجدد گردید و با در نظر گرفتن مقاومت فشاری و خمشی بیشتر و آب بندی و درزبندی بهتر نیز تولید می گردد.

    محاسن استفاده از پانل

    مقاوم در برابر زلزله

    افزایش عمر مفید ساختمان و تاسیسات

    سرعت و دقت در ساخت

    قابلیت بازیافت مصالح و تقلیل مصالح مصرفی

    جلوگیری از پرت حرارت و برودت

    دارای توجیه اقتصادی در برابر مصالح سنتی

    مشخصات ورهای پوششی پانل

    ورق گالوانیزه به ضخامت 5/0 میلیمتر با 75/2 گرم بر متر مربع فلز روی در دو طرف پوشیده شده اند و ضخامت متوسط پوشش گالوانیزه بر روی هر طرف در حدود 20 میکرون می باشد.

    این ورقها می تواند به صورت ساده و پیش رنگ باشد.

    ورق آلومینیوم به ضخامت 0/0 و آلیاژ 3105 به صورت ساده و پیش رنگ سه لایه به ضخامت 20 میکرون می باشد.

    ورقهای مورد استفاده در ساندویچ پانل دارای مشخصه های فنی ذیل می باشد .

    ضخامت ورق لایه بیرونی 0.5 ( در پانل های گالوانیزه)

    صخامت ورق لایه درونی 0.5 ( در پانل های گالوانیزه)

    ضخامت ورق لایه بیرونی 0.7(در پانل های آلومنیوم)

    ضخامت ورق لایه درونی 0.7 ( در پانل های آلومینیوم)

    ضخامت ورق لایه بیرونی 0.5 ( در پانل های آلوژینگ)

    ضخامت ورق لایه درونی 0.5 (در پانل های آلوژینگ)

    فویل آلومینیومی مسلح (نخ دار) با گرماژ 80 و لایه فویل آلومینیوم 09/0

    دلایل جایگزینی ساندویچ پانل با مصالح سنتی

    با گسترش نیاز بهینه سازی مصرف و توجه بیشتر به جلوگیری از اتلاف انرژی در سطح ملی می توان ساندویچ پانل را به عنوان یکی از مواد اصلی عایق کاری واحدهای صنعتی – تجاری دانست امکان نصب در شرایط مختلف آب و هوایی و سرعت اجرا را می توان از دیگر مزایای عمده ساندویچ پانل در مقایسه با مصالح سنتی دانست .

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان مشخصات فنی ساندویچ پانل

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان مشخصات فنی ساندویچ پانل , مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان مشخصات فنی ساندویچ پانل , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان مشخصات فنی ساندویچ پانل , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان مشخصات فنی ساندویچ پانل , تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان مشخصات فنی ساندویچ پانل , مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان مشخصات فنی ساندویچ پانل , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان مشخصات فنی ساندویچ پانل , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان مشخصات فنی ساندویچ پانل ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان مشخصات فنی ساندویچ پانل
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت