تحقیق مقاله بوجود آوردن جوجه های جدید

تعداد صفحات: 9 فرمت فایل: word کد فایل: 16172
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: علوم دامی - دامپروری - دام و طیور
قیمت قدیم:۷,۰۰۰ تومان
قیمت: ۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله بوجود آوردن جوجه های جدید

    چطور حمل و نقل کردن

    ابتدا، تعداد خیلی زیادی انتخاب نکنید استفاده از تعداد زیاد ممکن است به آنها آسیب برساند. برای انتخاب کردن آنها با دست زیر شکم جوجه را بلغزانید و دست دیگر را روی نوک جوجه بگذارید و به آرامی آن را نگه دارید.

    اکنون آنها را گرم کنید.

    فورا آنها را گرم کنید اگر شما جوجه های تازه متولد شده ای دارید و یک جعبه ی گرم ندارید (مثل 90 درجه، خیلی گرم) شما می توانید آنها را در یک جعبه ی باز در اجاق (کوره) بگذارید با حرارت (نور) چراغ یا نور اجاق (تنور) تا زمانی که شما برا یآنها یک جعبه ی گرم فراهم کنید

    آب

    به آنها مقداری آب بدهید در یک کاسه ی سنگین و کوتاه (با طول کم) چون آنها نمی توانند به بالا نوک بزنند- یا یک آبی که شما از فروشگاه مواد غذایی یا فروشگاه حیوانات اهلی خریده اید. یک زیر سیگاری سنگین ظرف آب موقتی خوبی برای تعدادی جوجه می باشد.

    آب را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که تمیز است. جوج ها باید همیشه آب داشته باشند.

     

     

    غذا

    اگر شما تا کنون غذای آغاز کننده ای برای جوجه ها نداشته اید (اولین غذایی که به جوجه می دهند) شما می توانید برای یک یا دو روز به آنها جو دو سر و یا حبوبات پوست کنده (غلات) مخصوص نوزادان و یا از تمام حبوبات بدهید شما می توانید تمام غلات مثل برنج، گندم، جو، جوهای دو سر مانده و هر چیز دیگری را درون مخلوط کن بریزید و مخلوط آنها را به مقدارهای کمی به جوجه ها بدهید

    حبوبات را به طور کامل مخلوط نکنید به صورت پودر در آیند بلکه باید دارای مقداری سنگریزه یا شن باشد (grit) همیشه غذا را با جوجه ها تنها بگذارید آنها بعد از اینکه به اندازی کافی خوردند، خوردن را متوقف می کنند.

    با این حال آنها برای مدتی سالم می مانند.

    تدارکات بیشتر

    به یک فروشگاه مواد غذایی بروید

    رفتن به نزدیک ترین فروشگاه مواد غذایی مورد نیاز می باشد. کنترل کنید برگه های زرد رنگ در فروشگاههای مواد غذایی را. بعضی فروشگاه های حیوانات خانگی،چیزهایی برای جوجه ها نیز دارند. شما نیاز دارید یک غذای شروع کننده ی جوجه بخرید.

    شروع کنید با ۵ پوند (5 pounds) (منظور از Pound ← واحد وزن می باشد).

    و نام فروشگاه را روی کیسه بنویسید تا دفعه ی دیگر نیز همان نوع سنگریزه را برای جوجه ها بگیرید. مقدار یا اندازه ی دقیق سنگریزه برای جوجه ها را بگیرید. استخوان یا پوست صدف خوراکی نمی تواند جایگزین سمگریزه شود.

    یک آب

    یک غذا

     برای آنها یک جعبه ی گرم بسازید.

    اولین چیزی که شما می خواهید انجام دهید این است که یک جعبه برای جوجه هایتان بسازید تا گرم در آن بمانید. شما می توانید یک لامپ آویزان با یک قفس سیمی در اطراف آن یا شاید با یک لایه ی گرم محافظت شود در یک پوشه ی خار و خاشاک (آشغال).

    شاید یک آکواریوم قدیمی کار خواهد کرد اگر آن یک نور گرم خوبی در بالایش داشته باشد (آکواریوم= نمایشگاه جانواران و گیاهان آبزی)

    (منظور این است که در صورتی که آکواریوم دارای نور گرمی باشد می تواند بجای جعبه ی گرم برای جوجه ها مورد استفاده قرار بگیرد). اگر بیرون خیلی سرد است شما مجبورید بفهمید که چطور درون جعبه را باید گرم نگه دارید. ورقه های styofoam در بیرون هر طرف از جعبه یک عایق خوب ایجاد می کند یا شاید استفاده یک یخدان یخی بزرگ. سوراخ های کوچک برای هوا مورد نیاز است برای همه ی جوجه ها. (stofoam نوعی پوشش فومی می باشد). آنها styofoam ها را می خورند اگر شما به آنها اجازه دهید، بنابراین styofoam ها را در جاهایی که می توانند به آن دسترسی داشته باشند قرار ندهید.  

     یک دماسنج (گرما سنج) با کلید زنگ کوچک به طور آویزان در جعبه به شما اجازه خواهید داد تا به آسانی دما را کنترل کنید.

    یک قسمت ۲/۱ اینچی (inch← مقیاس طول) یا یک سوراخ خوب قرار دهید در لانه ی مرغ تا آنها به سرعت یاد بگیرند که چطور وارد لانه شان شوند.

    جعبه ی گرم را با برگهای خشک بپوشانید، یا با خانه یا با کاغذ خشک پاره پاره شده. جوجه ها دوست دارند آشغال های اطرافشان را ریشه کن کنند. بگذارید در یک ساختمان بزرگ سیمانی یا یک قطعه ی چوب ضخیم و سنگین برای نگه داشتن طرف آب و غذایشان در بیرون از آشغالها. اگر شما دارید مقدار زیادی برگ هی خشک شما می توانید برگ های خشک بیشتری را روی هم قرار دهید (فشار دهید) شما مجبور نیستید جعبه را روزها و هفته ها خالی کنید. چون برگهای خشک جلوگیری می کنند از گازهایی که معده را خالی می کنند و جعبه را می پوشانند.

    فرستادن آنها توسط چیست؟

    غذای جوجه های تازه از تخم بیرون آمده

    جوجه های تازه رسیده فشار زیادی به آنها آمده است به آنها آب و غذا بدهید همانگونه که آنها را روی تخم گذاشته اید و آنها را از نزدیک دیده اید. اگر آنها آب و غذا را به سرعت بگیرند، شما ممکن است نخواهید با هر چیز دیگری آنها را مخلوط کنید آنها باید خوب باشند. اگر آنها آب و غذا را نگیرند شما می توانید کمک کنید آنها را (در حین غذا خوردن) بوسیله ی پایین کشیدن نوکهایشان. (نوکهایشان را باز کنید).

    شما می توانید با انگشت به آنها غذا بدهید. اگر آنها هنوز هم واکنشی نمی دهند گلوله ی پلاستیکی (سنگ مرمر) ، را در آب بگذارید. نشان داده شده که آنها چطور توجه می کنند.

    (گلوله ی شیشه ای توجه جوجه ها را به آب جلب می می کند) یک بار شما دوتا از آنها برای نوشیدن و خوردن ببرید بقیه جوجه ها سریعا این عمل را دنبال می کنند.

     

    اطلاعاتی از مرغ های تخم گذار:

    چطور مرغ جوجه ها را می پذیرد؟

    تنها روشی که عمل خواهد کرد این است که اگر آنها در نزدیک به زمان طبیعی روی تخم های تقلبی قرار بگیرند سپس شما حرکت دهید تخم ها را در زیر آنها در شب وقتی آنها واقعا بیدار نیستند، به علاوه اگر مرغ قرار نگیرد جوجه فقط یک آزار و اذیت است.

    روزهای پایانی خوابیدن روی تخم

    در روز هجدهم، وارونه کردن و قرار دادن تخم ها روی طرف دیگرشان، پر کردن مخزن آب، بستان دریچه (کلاهک) و باز نکردن دوباره ی آن تا وقتی که روی تخم خوابیدن به پایان نرسیده است (جوجه کشی پایان نیافته است). انجام می شود. سپس شما می توانید حرکت دهید آنها را با یک روی تخم نشین خوب که شما باید منتظر آنها باشید. من همیشه دوست دارم روشن کنم نور لامپ را در روز بیستم، بنابراین خوب و برشته می شود

    جوجه های چسبناک یا چسبنده؟

    جوجه های چسبناک مادهی چسبناکی دارند. دلیلش رطوبت خیلی بالا می باشد. جوجه هایتان به اندازه ی کافی آب، ماده ی چسبناک از دست نداده اند. به عبارت دیگر،اگر جوجه های شما در سطح درونی پوسته ی صدف چسبنده هستند این نتیجه ی رطوبت خیلی زیاد می باشد. آنها بیرون راخیلی سریعتر خشک می کنند و چسبندگی غشا را می گیرند که جلوگیری میکند آنها را از چرخش در صدف یا از شکستن کامل پوسته ی صدف.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله بوجود آوردن جوجه های جدید

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله بوجود آوردن جوجه های جدید, مقاله در مورد تحقیق مقاله بوجود آوردن جوجه های جدید, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله بوجود آوردن جوجه های جدید, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله بوجود آوردن جوجه های جدید, تحقیق درباره تحقیق مقاله بوجود آوردن جوجه های جدید, مقاله درباره تحقیق مقاله بوجود آوردن جوجه های جدید, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله بوجود آوردن جوجه های جدید, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله بوجود آوردن جوجه های جدید ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله بوجود آوردن جوجه های جدید
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت