تحقیق مقاله رایگان رشته خیاطی

تعداد صفحات: 3 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 18093
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: علوم آموزشی و مشاوره تحصیلی
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان رشته خیاطی

    رشته خیاطی

     

    همانطور که می دانید هنر خیاطی از دیرباز مد نظر وتوجه مردم به خصوص آریایی بوده است .

    هر سال با شروع سال نو انواع مدل و رنگ  لباس های سال به فروشگاهه ای پوشاک عرضه  می شود که زائیده قدرت خلاق هنرجویان  و هنرآموزان رشته خیاطی و طراحی دوخت می باشد. از آنجا که هنرستانهااین امکان را به  ما داده است که علاقمندان بتوانند در این رشته تحصیل نمایند لذا ازدانش آموزان محترم که سال  اول متوسطه را به پایان رسانیده یا در حال  گذراندن هستند خواهشمندیم پس ازخواندن نکات این بروشور در مورد انتخاب رشته در هنرستان کاردانش دقت لازم را مبذول فرمایند.

    امکانات موجود در کارگاه خیاطی در هنرستان کاردانش کارگاه مجهز به چرخهای خیاطی تمام اتوماتیک گلدوزی به تعداد دانش آموزان موجود در کارگاه چرخ خیاطی راسته دوز یا اورلوک – میز برش  اتو- میزاتو- اتاق پرو می باشد.دانش آموزانی که در این رشته شروع به تحصیل می نمایند مواد مصرفی را از جمله پارچه،نخ ،سوزن ،کاغذ الگو قیچی و...را بصورت رایگان در اختیار می گیرند که این خود بیانگر این می باشدکه دانش آموزان عزیز از نظر اقتصادی هیچ هزینه ای را متقبل نخواهند  شد فقط ذهن خلاق شما عزیزان می تواندما را در پیشرفت این رشته جذاب وپردرآمد یاری دهد.

    دانش آموزان عزیز شرکت کننده در رشته خیاطی در طول سال تحصیلی در کاردانش استانداردهای زیررا بصورت هماهنگ می گذرانند

    1- استاندارد راسته دوزی – نازک دوزی – لباس شب وعروس - طراحی اندام و... که بنا به انتخاب رشته می توانند هر استاندارد را بگذرانند . دانش آموزان بعد از این که توانستند 2 سال متوسطه کاردانش را با موفقیت بگذرانند به آنها گواهینامه پایان تحصیلی داده می شود سپس می توانند در کنکور سراسری رشته های کاردانش شرکت نموده بعد از قبولی در کنکور می توانند به مرحله کاردانی یا فوق دیپلم این رشته راه پیدا کنند پس از موفقیت به مرحله کارشناسی یا لیسانس راه یابند  که اکنون مربیان زبردستی در کشور واستان کردستان هستند که در مرحله لیسانس مشغول به خدمت می باشند.

    دانش آموزانی که بنا به دلایلی یا مشکلاتی پشت کنکور مانده اند لازم نیست مانند رشته های تجربی یا ریاضی فیزیک یا ادبیات احساس یاس و ناامیدی می کنند .

    چون رشته خیا طی واقعا رشته ای در آمد زا است ودراجتماع ما کاملا توانسته مشتریان زیا دی به خود جلب نموده  وکسب درآمد کند فقط کافیست گواهینامه ای را که درپایان سال تحصیلی کسب میکنید همراه داشته باشید ودر وامهای اداره کار یا فنی حرفه ای شرکت نموده بتوانید به خود اشتغال زایی درآیید وهمانطور که مستحضرید درآمد خیاطی به علت مدگرایی دربین مردم و قشر جوان (بدون ادامه تحصیل بعد از دیپلم) به

     نسبت بقیه رشته ها خیلی زیاد بوده وازنظر  اقتصادی می تواند فرد را درآمد زا تحویل جامعه نما ید همانطور که قبلا به آن اشاره شد  ذهن خلاق شما عزیزان بدون هیچ هزینه هنگفتی می تواند شما را در این امریاری دهد.

    نگاه دیروز وامروز مردم به رشته خیاطی در کاردانش:

    متاسفانه در سالهای نخست دایرشدن کاردانش  بخصوص درشهرهای کوچک مردم با دید منفی به این رشته ها می نگریستند کم کم  در شهرهای بزرگ ارزش این رشته خود را به تک تک مردم نشان داد . مردم امروز با فکر باز به این رشته نگاه می کنند بصورتی که در شهرهای بزرگ به علت پر شدن سریع هنرستانهای  دولتی ، خانواده ها مجبور به ثبت نام کردن  بچه هایشان در هنرستانهای غیرانتفاعی می شوند این رشته نه تنها جالب وخلاق ومتنوع می باشد از نظر اقتصادی توانسته برتری خود را نسبت به رشته های دیگر نشان دهد.

    با بازدید از یک تولیدی پوشاک در همین شهرستان بانه وبرآورد کردن درآمد آن در طول یک ماه می توان این امر پی برد.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان رشته خیاطی

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان رشته خیاطی, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان رشته خیاطی, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان رشته خیاطی, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان رشته خیاطی, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان رشته خیاطی, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان رشته خیاطی, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان رشته خیاطی, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان رشته خیاطی ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان رشته خیاطی
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت