تحقیق مقاله رایگان گیاه دارچین رمز جوانی است

تعداد صفحات: 4 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 18709
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: علوم تغذیه
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان گیاه دارچین رمز جوانی است

     

    گیاه دارچین رمز جوانی است و مصرف روزانه آن انسان را سلامت و جوان نگه می دارد.
    دارچین گیاهی است با نام علمی (Cinnamomum zelanicum) که از قدیم الایام در دنیا به کار می رفته است. در مصر حتی قبل از ساختمان اهرم ثلاثه مصر برای درمان امراض مختلف مصرف می کردند.
    دارچین درختی است کوچک، به ارتفاع 5 تا 7 متر و همیشه سبز که از تمام قسمت های آن بویی معطر و مطبوع استشمام می شود. گلهای آن در فاصله ماههای بهمن تا اوایل فروردین ظاهر می شود. برگ این درخت سبز سیر و دارای گلهایی به رنگ سفید است.
    دارچین دارای خواص دارویی بسیار است از جمله برای زیاد شدن و بازیافتن نیروی جنسی به کار می رود کلیه را گرم می کند و ضعف کمر و پاها را از بین می برد و کم خونی را درمان می کند.
    این گیاه بهترین دارو برای دردهای عضلانی است و جدیدا در آمریکای شمالی و کانادا کرمهایی به بازار آمده که دارای دارچین است و برای رفع درد به کار می رود.
    دارچین به علت دارا بودن تانن برای رفع اسهال، ضعف عمومی بدن و همچنین بندآورنده خون مصرف می گردد. اسانس دارچین ضدعفونی کننده ملایمی محسوب می شود و از آن برای جلوگیری از فساد مواد غذایی می توان استفاده کرد.
    این گیاه اثر پنی سیلین و آنتی بیوتیک را به مقدار زیادی داراست امروزه دارچین را به صورت قرص و کپسول درآورده اند که به عنوان تب بر به کار می رود.
  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان گیاه دارچین رمز جوانی است

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان گیاه دارچین رمز جوانی است, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان گیاه دارچین رمز جوانی است, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان گیاه دارچین رمز جوانی است, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان گیاه دارچین رمز جوانی است, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان گیاه دارچین رمز جوانی است, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان گیاه دارچین رمز جوانی است, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان گیاه دارچین رمز جوانی است, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان گیاه دارچین رمز جوانی است ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان گیاه دارچین رمز جوانی است
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت