تحقیق مقاله ایجاد یک تجارت اینترنتی

تعداد صفحات: 26 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 19198
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی فناوری اطلاعات IT
قیمت قدیم:۱۲,۵۰۰ تومان
قیمت: ۸,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله ایجاد یک تجارت اینترنتی

    در اینجا لیستی از تجارتهایی را که شما می توانید در دنیای اینترنت وب (web) از آنها بهره برداری نمائید را ارائه داده ایم. یکی از آنها را از لیست مورد نظر انتخاب و یک استراتژی اینترنتی را برای آن تجارت دنیا نمائید. در اینجا شما احتیاج دارید که مدل تجاری اینترنتی را که باید در این رابطه دنیال نمائید شناسائی نماید، و از اینترنت برای جستجوی و تحلیل نمودن بازار تجارت و رقبای خود و بخش طراحی وب سیاست خود برای آن و بخصوص آن تجارت استفاده نمائید.

    سفری مجازی به سیاستهای تجاری الکترونیک

    برای ایجاد آمادگی برای این پروژه می باید که مدلهای تجارتی اینترنت را با گذاراندن برخی سفرهای کوتاه و مجازی از و به سایتهای تجاری الکترونیک که در جدول همین صفحه 675 آمده است را بگذارنید. برای گذراندن و رفتی به این سفر وب سایتی را که مربوط به هر مدل تجارتی اینترنت را با گذراندن بخری سفرهای کوتاه و مجازی از و به سفر وب سایتی را که مربوط به هر مدل تجارتی است را حتما نگاهی بیاندازید خوب وب سایت را زیرو رو نموده و مرود ارزیابی قرار دهید که در این صورت است که شما می توانید نظر و عقیده ای واضح و روشن از اینکه آن وب سایت چه طور در مورد آن تجارت بخصوص مورد بهره برداری قرار گرفته دست داشته باشید.

    انتخاب یک مدل تجاری ایترنتی و طراحی و پیاده سازی یک استراتژی web

    یک از مدلهای تجاری از پنج مورد را که آنها توضیح می دهیم را انتخاب نمائید و به سوالات زیر پاسخ دهید.

    چه مدل تجاری اینترنتی برای یک شرکت در طراحی وب سایت مناسب می باشد.

    از چه طریقی یک شرکت می تواند از یک وب سایت بهره برداری می نماید.

    از چه طریق دیگری شرکت می تواند از اینترنت برای منافع خودش استفاده نماید؟

    تعدادی مشخصه های عملیاتی برای بهره برداری شرکت از اینترنت را آماده نمائید که شامل برخی لینکهای اینترنتی از برخی سایتهای دیگر و به برخی سایتهای دیگر باشد.

    تحلیلی از نظریه سود- هزینه برای اجرای بهره برداری از اینترنت توسط شرکت را آماده نمائید.

    تجارت اول: شرکت اطلاعاتی (Infoinc)

    شرکت اطلاعاتی شرکتی است که تمایل دارد دسترسی افراد و مشتریان خود را به اطلاعاتی در زمینه های مخصوص همانند: حسابداری، مالیاتی، و یا پزشکی و دارو سازی فراهم آورد. در واقع این شرکت و یا در کل اینجا تجارت عملیاتش نویع آدرس دهی در زمینه احتیاجات مردم به زمینه های حسابداری و مالیاتی است گروههای مورد هدف افراد حرفه هایی در حسابداری و عموم مردم می باشند. برای عموم هدف ایجاد وب سایتی است که بتوان از طریق آن در زمینه های مختف مشاوره ایی ایجاد نمود، زمینه هایی از قبیل قوانین مالیاتی و قوانین ذخیره IRN این سایت علاوه بر آن دارای لینکهای به سایتهای دیگر نیز می باشد. لینکهایی که به بازدید کنندگان سایت این امکان را می دهد که بتوانند بیاموزند که چگونه تجارتی را در این رابطه راه اندازی و طراحی نمایند. برای افراد حرفه ایی در امر حسابداری عمومی دارای مدرک و پذیرفته شده (CPA) و افسران مالیاتی، شرکت اطلاعاتی (Infoinc) تمایل دارد که سرویسهای اطلاعاتی با جزئیات بیشتری را ارائه نماید. اینجا به حسابداران عمومی پذیرفته شده وافسران مالیاتی کمک می کندکه بتواند ایمیل ها وایمیلهای صورت وفاکس های خود را مدیریت نمایند.

    مرجع اینترنتی :web MS Inc.< http://web md.com/>

    تجارت دوم: صنایع فلزی هوا فضا

    فلز هوا فضا تسهیم کننده ای از استیل اکزوتیک، آلومینیوم، و آلیاژهای تیتانیوم در صنعت هوا فضا و دیگر صنایع مربوط می باشد. این فلزات می باید دارای استانداردهای دقیق و تخصص باشند، به این دلیل که آنها در قطعات هواپیماها، راکت ها، پاتیل های صنعتی و تولیدات دیگری که دارای درجه و اهمیتی ویژه ای هستند به کار گرفته می شوند.

    مرجع اینترنتی: کارخانه تخصصی و حرفه ایی و انبار داری): < www. Steel fovge. Com

    تجارت سوم: کلومبیانا:

    کلومبیانا یک جزیره کوچک و مستقل در کاریبینی می باشد. این  جزیره در حال پیشرفته و بازسازی است و همچنین دارای جاذبه ای توربینی بسیاری است. این جزیره دارای تاریخچه منحصر به فردی است با خرابی های هندی ها که بر می گردد به 800 سال پیش و به همراه بسیاری ساختمانهای تاریخی، قطعه ها ومناطق دیگری که در دوره هایی که مستعمره انگلیسی بود ساخته شد. برخی هتل های زیبا در کنار ساحلهای زیبای آن ساخته شده اند. و هزینه های اقامت پائینی را برای باز دید کنندگان، توریستان و در کل اقامت کنندگان فراهم می آرود اقامتدر طول ساحل، در شهرهای مختلف، نزدیک تعدادی از روستاهای سرشار از صید ماهی، جنگلها و رودخانه های بارانی آن، کوههای سر به فلک کشیده آن و قله های آتش فشانی همگی می تواد جزبه هایی برای توریست به حساب آیند. و علاوه بر آن دارای رستورانهایی است که غذاهای خود را در ظروف سنتی خود سرو می نماید. وب سایت این تجارت در واقع عملیات تجارتی یا بازرگانی را انجام نمی هد و فقط اطلاعات و لینکهایی از سایتهای مربوط و متناسب دیگر ارائه می دهد

    مرجع اینترنتی : دومینیک

    تجارت چهارم: شرکت ابزار خانگی برای تعمیرات و خود انجام دهی برخی امور

    از آنجایی که امروزه بسیار از مردم تمایل دارند بسیاری از تعمیرات خانگی خود را خودشان انجام دهند. بازار ابزاری که به انسان در این رابطه مساعدت می رساند به سرعت گسترش پیدا کرده است. خریدار در واقع دامنه انتخابی از بین هزاران ابزار را دارا می باشد، بنابراین جستجو برای او زمان زیادی می برد و مبلغی را که باید بپردازد مسلما بسیار بالا می باشد.شرکتی که به آن اشاره کردیم و در واقع کمکی است در این زمینه موسس این شرکت در ابتدای امر در آتلانتا- جورجیا فروشگاه کوچکی را راه اندازی نمود و پس از آن مدتی بعد کاتالوگس از ابزار و محصولات خود را به بازار عرضه کرد تا بتواند بازار خود را گسترش دهد. ابزار خانگی دارای شماره تلقی 800 بودن هزینه مالیاتی (free) است که توسط آن سفارشات مشتریان را و سوالات و درخواستهای فنی مشتریان و همچنین سوالات آنان را درباره محصولی خاص جواب می دهد.

    مرجع اینترنتی: iGo. Com< www. Igo. Con

    تجارت پنجم: شرکت تایرهای کم هزینه:

    شرکت تایرهای کم هزینه (Twes Inc) به عنوان یک  فروشگاه تعمیرات اتوماتیک تایر و فروش تایر و لاستیک در یک شهر کوچک در خارج شیکاگو شروع به کار کرد، در حالیکه هدف این فروشگاه ایجاد محبوبیت و معروفیت در زمینه کیفیت تعمیر بود. صاحب این فروشگاه دغدغه دیگری در مورد فروش با کیفیت محصول را نیز در ذهن داشت. این شرکت از انواع تایرها و لاستیک ها را در مکان خود عرضه می کند. کارکنان این شرکت از افراد آگاه و متخصص تشکیل شده اند که اطلاعات کاملی در مورد تایر و لاستیک دارند و فروش لاستیک به نظر مقرون به صرفه تر از تعمیرات اتوماتیک آنها می باشد. صاحب این شرکت علاوه بر اینکه می خواهد در زمینه تعمیرات اتوماتیک لاستیک نیز فعالیت عمده اش را ادامه دهد، در عین حال تمایل دارد وب سایتی در زمینه تجارت و فروش تایر وهمچنین ارزیابی نیازهای مشتریان راه اندازی نماید. مدیریت این شرکت عقیده دارد که یک راه کار و یک استراتژی اینترنتی (web) می تواند شرکت را در ارائه سرویسهای محلی به مشتریان و افزایش تعداد مشتریان و کمک به شرکت در گسترش دامنه فعالیت هایش در مکانهای جدید مساعدت نماید. 

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله ایجاد یک تجارت اینترنتی

    فهرست:

    ایجاد یک تجارت اینترنتی.. 1

    سفری مجازی به سیاستهای تجاری الکترونیک... 1

    انتخاب یک مدل تجاری ایترنتی و طراحی و پیاده سازی یک استراتژی web. 2

    تجارت اول: شرکت اطلاعاتی (Infoinc) 2

    تجارت دوم: صنایع فلزی هوا فضا 3

    تجارت سوم: کلومبیانا: 4

    تجارت چهارم: شرکت ابزار خانگی برای تعمیرات و خود انجام دهی برخی امور 4

    تجارت پنجم: شرکت تایرهای کم هزینه: 5

    ایمنی سازی شبکه های بی سیم: 6

    رمز گذاری و ساختار کلیدی عمومی: 7

    سند دیجیتال: 9

    ساختار کلیدی همگانی (PKI): 9

    اطمینان از صحت نرم افزار: 10

    10.5 مدیریت، فرصت ها، درگیری و راه حل ها: 11

    فرصتها: 11

    درگیری مدیریتی: 12

    طراحی سیتسمهایی که نه دارای کنترل حداکثر و نه دارای کنترل حداقل می باشند: 12

    اجرای یک خط مشی امنیتی موثر: 12

    خطوط راهنمای راه حل: 13

    تجارت خود را به راه بیاندازید: مالی و حسابداری : 14

    منابع انسانی: 14

    تولید و محصول: 14

    خرید و فروش و بازار 15

    ترمین نرم افزار کاربردی: ارزیابی یک خطر در ریسک امنیتی.. 19

    گسترش یک طرح بازیابی موارد صدمه دیده: 20

    پروژه تجاری الکترونیک ارزیابی سرویسهای منبع یابی امنیتی: 22

    پروژه های گروهی تحلیل حساسیت های امنیتی.. 23

    دغدغه ای نرم افزاری بانک سلطنتی کانادا 24

     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله ایجاد یک تجارت اینترنتی, مقاله در مورد تحقیق مقاله ایجاد یک تجارت اینترنتی, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله ایجاد یک تجارت اینترنتی, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله ایجاد یک تجارت اینترنتی, تحقیق درباره تحقیق مقاله ایجاد یک تجارت اینترنتی, مقاله درباره تحقیق مقاله ایجاد یک تجارت اینترنتی, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله ایجاد یک تجارت اینترنتی, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله ایجاد یک تجارت اینترنتی ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله ایجاد یک تجارت اینترنتی
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت