تحقیق مقاله رایگان پاک کردن یک آدرس سایت بخصوص از کامپیوتر

تعداد صفحات: 3 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 20559
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی فناوری اطلاعات IT
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان پاک کردن یک آدرس سایت بخصوص از کامپیوتر

    پاک کردن یک آدرس سایت بخصوص از کامپیوتر

    ممکن است تا به حال شما هم با این موضوع برخورد کرده باشید. فرض کنید که بخواهید URL های ( آدرسی که با آن صفحات وب را نشان می‌دهیم ) منفردی ( و نه تمام URL های موجود در history اینترنت اکسپلورر ) را از نوار آدرس حذف کنید. مثلا می‌خواهید آدرس http://www.yahoo.com/ را حذف کنید. من سعی کردم این کار را با های‌لایت کردن URLی که می‌خواهم از نوار آدرس حذف کنم انجام بدهم و سپس با زدن Delete آن‌را حذف کنم، اما از طریق این روش هرگز موفق نمی‌شدم ( اگر بخواهید با این روش URL را حذف کنید. پس از های لایت کردن اگر بخواهید روی آن URL کلیک راست کنید تا Delete را بزنید، کلیک راست هیچ چیزی را نشان نمی‌دهد ) من همیشه دنبال راه‌ حلی می‌گشتم تا بتوانم از آن استفاده کنم تا URL های منفرد را بدون Delete کردن کل URL های موجود در history حذف کنم.

     

     اگر دقت کرده باشید هنگامی‌که شما در نوار آدرس اینترنت اکسپلورر شروع به تایپ کردن آدرسی می‌کنید یک یا چند URL که قبلا شما از آن بازدید کرده باشید در نوار آدرس ظاهر می‌شود. ( مثلا وقتی می‌خواهید به سایت yahoo بروید به محض تایپ کردن حرف y آدرس سایت یاهو و یا هر سایت دیگری که با حرف y آغاز شود در آنجا ظاهر می‌شود ) باید بدانید این آدرسی که در آنجا نمایش پیدا می‌کند از 2 محل گرفته شده است.

    1.حافظه مرورگر شما(History)

    2.کلید‌های رجیستری که موجب می‌شوند تا URL های که قبلا مستقیما در نوار آدرس تایپ کرده بوده اید ذخیره شود.

     بنابراین شما برای حذف، باید URL مورد نظر خود را در هر 2 جا پیدا کنید و آنرا Delete کنید. ابتدا آن ‌را از History مرورگرتان حذف کنید. برای این کار دکمه History را از نوار ابزار کلیک کنید تا در سمت چپ مرورگرتان، History قرار بگیرد. سپس در قسمت بالایی منوی View را انتخاب کنید و گزینه By site را انتخاب کنید تا لیست URL هایی را تا به حال سر زده اید به صورت ترتیب الفبایی ظاهر شود. اگر URL را که می‌خواهید حذف کنید در آنجا وجود داشت، بر روی آن راست کلیک کنید و Delete را بزنید. با انجام این کار نصف راه طی شده است و توانسته اید URL را از History حذف کنید. اما اگر URL که می‌خواستید حذف کنید در History وجود نداشت و یا علیرغم حذف آن از آنجا، هنگام تایپ آدرسی در اینترنت اکسپلورر دوباره آن آدرس در آنجا نشان داده می‌شد، باید مرحله دوم یعنی حذف آن از رجیستری را نیز انجام بدهید، تا مطمئن شوید URL مورد نظر شما حتما بطور کامل حذف شده است. برای این کار از منوی Start ویندوز، گزینه Run را انتخاب کنید، عبارت Regedit را تایپ کنید تا به قسمت رجیستری ویندوز بروید. سپس مسیر زیر را طی کنید تا به قسمت URL های ذخیره شده بروید:

     HKEY_CURRENT_USER Software Microsoft Internet Explorer TypedURLs

    مقادیر سمت راست دارای مقادیری بصورت URL1, URL2, URL3 هستند که هر کدام حاوی آدرسی منحصربه فرد هستند. ( مثلا http://www.yahoo.com/ ) لیست را جستجو کنید تا URL مورد نظر خود را پیدا کنید. سپس آنرا حذف کنید. حالا کار تمام است و می‌توانید مطمئن باشید که URL مورد نظرتان کاملا حذف شده است و دیگر در نوار آدرس اینترنت اکسپلورر نمایش داده نمی‌شود. اکنون آنچه شما نیاز دارید این است که حفره ای که بر اثر حذف URL مورد نظرتان ایجاد شده را بپوشانید. در لیست، URLی را که بیشترین مقدار را دارد، پیدا کنید ( توجه کنید که اگر URL ها بر اساس متن مرتب شده باشند URL10 قبل از URL2 می‌آید ) و مقدار آنرا به URL که حذف کرده اید عوض کنید. مثلا فرض کنید شما در لیست URL7 را حذف کرده اید و در لیست بزرگترین مقدار URL20 است . شما اکنون باید مقدار URL20 را به URL7 تغییر بدهید تا حفره بوجود آمده را بپوشانید. توجه کنید انجام این کار ضروری است و اگر این کار را نکنید اینترنت اکسپلورر سایر URL هایی را که بعد از URL حذف شده قرار دارند را، هم حذف شده در نظر می‌گیرد. مثلا اگر مقدار حذف شده URL7 باشد، سایر URL هایی را که بعد از آن قرار می‌گیرند، دیگر در نظر نمی‌گیرد و مثلا URL7 با آنها برخورد می‌کند .

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان پاک کردن یک آدرس سایت بخصوص از کامپیوتر

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان پاک کردن یک آدرس سایت بخصوص از کامپیوتر , مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان پاک کردن یک آدرس سایت بخصوص از کامپیوتر , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان پاک کردن یک آدرس سایت بخصوص از کامپیوتر , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان پاک کردن یک آدرس سایت بخصوص از کامپیوتر , تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان پاک کردن یک آدرس سایت بخصوص از کامپیوتر , مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان پاک کردن یک آدرس سایت بخصوص از کامپیوتر , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان پاک کردن یک آدرس سایت بخصوص از کامپیوتر , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان پاک کردن یک آدرس سایت بخصوص از کامپیوتر ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان پاک کردن یک آدرس سایت بخصوص از کامپیوتر
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت