تحقیق مقاله رایگان پاک کردن History در Google

تعداد صفحات: 3 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 20560
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی فناوری اطلاعات IT
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان پاک کردن History در Google

     

    اگر با جستجوگر های اینترنتی نظیر Google و Yahoo کار کرده اید ، حتما دیده اید که کلمات تایپ شده برای جستجو هنگام مراجعه بعدی در History مانده و با زدن یک حرف لیستی از کلمات قبلی را زیر محلی که می خواهید تایپ کنید می بینید.
    شاید فکر می کنید مشکل از سایت Google ایجاد می شود ، اما اینطور نیست.
    بلکه مشکل اصلی به مرورگر اینترنت اکسپلورر شما ربط دارد که کلمات تایپ شده را در خود ذخیره می کند. آیا دوست دارید تک تک ، کلمات را پاک کرده و یا یکجا از شر همه آنها خلاص شوید؟ لطفا با ما در نودمین ترفند همراه شوید تا قدم به قدم نحوه پاک کردن آن را یاد بگیرید. ابتدا سایت گوگل را باز کرده و یک کلمه ای که قبلا تایپ کرده اید را تایپ کنید. اگر اولین حرف آن را هم که زدید و لیست کلمات ظاهر شد دست نگه دارید. حالا با موس روی یکی از آنها رفته و بدون آن که کلیک کنید ، روی آن بایستید. در واقع الان کلمه موردنظر آبی شده و منتظر حرکت بعدی شماست.
    در همین لحظه با دست دیگرتان به سراغ کیبورد رفته و کلید Delete را فشار دهید می بینید که آن کلمه موردنظر پاک نشد. به همین راحتی می توانید یکی یکی واژه ها را با موس برگزیده و با کلید Delete کیبورد آن را محو کنید. اما حالا اگر بخواهید همه آن را یکجا پاک کنید، چه ? نگران این موضوع نیز نباشید. راه حل دومی ، پیش روی شما می گذاریم تا از شر همه آنها یکجا خلاص شوید. ابتدا محیط اینترنت اکسپلورر را باز کرده و به سراغ منوی Tools رفته و InternetOption را برگزینید. سپس آیکون Content را خواهید دید که با کلیک روی آن منوهای دیگر را می بینید که یکی از آنها زیر Personal Information تحت نام Autocomplete است لطفا روی Autocomplete کلیک کرده و داخل آن شوید. حالا یک گزینه بنام Clear Autocomplete History هست که اگر آن را زده و ok کنید همه هیستوری گوگل یکجا پاک خواهد شد. البته حالت انتخابی هم بالای آن هست.
    مثلا تیک داخل Web addresses را برداشته و یا تیک Forms را برداشته تا دفعه بعد اصلا ذخیره نشود. مشکل دیگری که باقی می ماند پاک نشدن هیستوری برای کاربرانی است که از Toolbar گوگل استفاده می کنند. برای محو این معضل نیز می توانید به رجیستری ویندوز رفته و زیرشاخه History را پاک کرده تا چیزی برای ذخیره شدن باقی نماند. برای این کار در قسمت استارت ویندوز روی منوی RUN رفته و کلمه Regedit را تایپ کرده و ok کنید. کندوی HKEY CCurrent-UEUSER را کلیک کرده تا شاخه Software را بیابید. داخل آن زیرشاخه Google وجود دارد که با زدن روی آن زیرشاخه Navclient دیده می شود. داخل آن نیز زیرشاخه L.I هست و داخل آن نیز زیرشاخه موردنظر یعنی History را می توان دید. حالا همین زیرشاخه را باید پاک کرد تا از شر هیستوری گوگل خلاص شد. برای این کار سمت راست موس را روی History زده و Delete را انتخاب کرده و OK کنید ، یک بار سیستم را خاموش و روشن کنید تا تغییرات حاصل شود. (به اطلاع دوستداران ستون ترفند می رسانیم مجموعه ترفندها در کنار مطالب جدید در حال چاپ است که بزودی در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت).
  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان پاک کردن History در Google

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان پاک کردن History در Google, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان پاک کردن History در Google, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان پاک کردن History در Google, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان پاک کردن History در Google, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان پاک کردن History در Google, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان پاک کردن History در Google, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان پاک کردن History در Google, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان پاک کردن History در Google ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان پاک کردن History در Google
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت