تحقیق مقاله رایگان بیمه عمر چیست !؟

تعداد صفحات: 2 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 20704
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: بیمه
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان بیمه عمر چیست !؟

    بیمه عمر و تامین آتیه در واقع یک سرمایه گذاری مطمئن با سود تضمینی است که علاوه بر پرداخت سود علی الحساب به سپرده گذاری، مهمتر اینکه شامل پوشش های بیمه ای بسیار زیادی از قبیل اتفاق ناگواری مثل حادثه و فوت، نقص عضو، از کار افتادگی و یا بیماری های خاص اتفاق بیوفتد، بیمه حامی شما خواهد بود .
    این نوع بیمه "بیمه عمر" یکی از پرطرفدارن ترین نوع بیمه در سراسر جهان است که با اضافه نموندن یک برنامه سرمایه گذاری امن به بیمه عمر بلند مدت، روز به روز طرفدارن بیشتری را در اکثر کشورها به خصوص ایران به خود جلب می کند.

    در این طرح افراد"بیمه گذار" با پرداخت مبلغی به صورت ماهیانه، سه ماهه، شش ماهه، سالیانه و یا یکجا تحت عنوان حق بیمه علاوه بر تامین منابع لازم برای تشکیل سرمایه ای در آینده برای خود، از امکانات پوشش های بیمه نامه عمر نیز برخوردار خواهند شد.
     

    نحوه پس انداز و عملکرد در بیمه عمر و تامین آتیه :
    شما میتوانید بخشی از درآمد ماهیانه خود را "بین 10 تا 15 درصد" که معمولا برای آن برنامه ریزی ندارید و یا صرف هزینه های غیر ضروری می کنید به بیمه عمر و تامین آتیه اختصاص دهید و اطمینان داشته باشید که این پس انداز به طور منظم برای شما سرمایه گذاری می شود .
    مهمتر اینکه اگر خدای ناکرده حادثه و اتفاق ناگواری مثل فوت، نقص عضو، از کار افتادگی و یا بیماری های خاص اتفاق بیوفتد، بیمه حامی شما خواهد بود و نه تنها مبلغ سرمایه گذاری شده و سود آن را پرداخت می کند بلکه مبلغی هم به عنوان پوشش بیمه ای نیز پرداخت می شود تا مشکلات مالی را پوشش دهد .
    بیمه عمر حق بیمه های پرداختی شما را با اختصاص نرخ سود تضمینی در اندوخته های شما انباشته می نماید، این اندوخته طی سالهای بعد با افزوده شدن حق بیمه ها و سود آنها، افزایش یافته و پس اندازی مطمئن برای رفع نیازهای احتمالی و برنامه ریزی آینده شما خواهد بود.

    بیمه عمر، بیمه نامه ای ماندگار از طرف شما برای حمایت از خانوادتان;

    همگی ما تصویری از آیند را تجسم می نماییم که در آن رفاه و امنیت مالی خانواده خویش که خواستی قلبی برای همه ماست درخشش می نماید. آنجه ما را در رسیدن به این هدف نائل می نماید حاصل دسترنج و تلاش ماست در طول سالیانی که پیش رو داریم. اگر این سالیان و آنچه حاصل گذر زمان است آن قدر که ما انتظار داریم به درازا نیانجامد جبران آن با چه کسی است؟ بیمه عمر مناسب تصویری را که ما از آینده تجسم می نماییم جاودانه می نماید. آسودگی و آرامش خاطر از رفاه و تامین خانواده ما حداقل حاصل آن است که خود به تنهایی از ارزش والایی برخوردار است.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان بیمه عمر چیست !؟

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان بیمه عمر چیست !؟, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان بیمه عمر چیست !؟, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان بیمه عمر چیست !؟, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان بیمه عمر چیست !؟, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان بیمه عمر چیست !؟, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان بیمه عمر چیست !؟, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان بیمه عمر چیست !؟, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان بیمه عمر چیست !؟ ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان بیمه عمر چیست !؟
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت