تحقیق مقاله پردازش نور دیجیتالی (دستورالعمل ساخت)

تعداد صفحات: 14 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 22991
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی الکترونیک
قیمت قدیم:۸,۵۰۰ تومان
قیمت: ۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله پردازش نور دیجیتالی (دستورالعمل ساخت)

    1- آرم Dlp (لوگو):

    پردازش نور دیجیتالی (Dlp) یک مارک تجاری است که بوسیله تگزاس استروسفت به عرصه نمایش درآمد که این تکنولوژی استفاده می شود در پروژکتورها و ویدئو پروژکتورها .

    Dlp به صورت اولیه توسعه یافت در سال 1987 توسط آقای دکتر لری هورن بک از شرکت تگزاس انسترومفت . Dlp بکار می رود در تصویر روبروی Dlp (بخش کوچک برای قسمت تصویر). Dlp پشت تصویر تلویزیون.

    Dlp متعلق است به LCOS, LCD و هردوی آنها دقیقاً تکنولوژی در دنبال بلند کردن تصویر تلویزیون است، جابه جا کردن CRT بلندی (پهنای) تصویر به عهده آنهاست . این تکنولوژی پهنای تصویر در برابر با LCD و پلاسما و غلات به نمایش گذاشته می شود در بازار Dlp tlDTV همچنین تکنولوژی های هدایت کردن تصویر در سینمای دیجیتالی بکار می رود.

    مارچ در سال 2008، شرکت TI اعلام کرد که ابتدای تصویر از Dpp1 1500 بیتی که شامل میکروتصویرهای هست در سیستم موبایل ها و دسترسی برای تصویر نهایی بکار می رود در حدود سال 2009 در بازار می تواند به عرصه نمایش گذاشته شود.

    2- دستگاه ریز بازتاب (آینه ) دیجیتالی :

    عنوان اصلی : سیستم ریز بازتاب (آئینه ) دیجیتالی :

    در تصویرهای Dlp، تصویر بوجود می آید بوسیله آئینه های کوچک میکروسکوپی که منجر می شود در جایی که یه تراشه نیمه رسانا وجود دارد که نامیده می شود به سیستم ریز بازتاب دیجیتالی (DMD) هر آئینه نشان می دهد یک یا بیشتر از یک پیکسل در پردازش تصویر (اغلب بیشتر از نصف آئینه ها در انتشار وضوح تصویر در اثر Webulation) 600+800و 768+1024و 720+1280 و 1080+1920 (HDTV) ماتریس هایی هستند که معمولاً در DMD سایز می باشند. این آئینه ها می توانند به سرعت جابه جا کنند یا با جابه جایی نور همچنین از طریق لنز یا یک heat Sink (که نور روبرداری کران در واژگان فنی نامیده می شود)

    به سرعت آئینه ای که بین دو تا جهت یاب وجود دارد پیگیری می کنند (الزاماً براساس خاموش یا روشن شدن شفافیت تصویر ارائه می دهد که بوسیله نسبت خاموش به روشنی کنترل می شود.

    3- رنگ در تصویر Dlp :

    دو تا روشهای اولیه دارم که عبارتند از Dlp سیستم های تصویر که رنگ تصویر را به وجود می آورند. این ها با تک بیتی تصویرها DLP بهینه می شوند. آنها بوسیله .. تصویر بکار می روند. روش سوم اینست که روشن سازی متوالی (پیاپی) بوسیله سه نور رنگی دیود منتشر می شود که پیشرفته هستند دقیقاً بکار می روند در تلویزیون های ساخته شده توسط سامسونگ :

    پروژکتور تک بیتی یک در میان بین رنگ ها و پردازش قرمز و سبز جدا شده و تصویر آبی وقتی یک تصویر مترحک نشان داده می شود یا در این مورد ، روشن سازی دست متحرک است .

    3-1- پرتو افکن های تک بیتی (پروژکتور های تک بیتی)

    در این پروژکتورها با تک بیتی Dlp رنگ هم بوجود می آیند با جای یک چرخه رنگ بین لامپ و ریز پردازنده Dlp یا بوسیله بکار بردن . منابع تک رنگ در بوجود آوردن رنگ اولیه، برای مثال LEDS .این چرخه رنگ به چندین بخش تقسیم می شوند. رنگ اولیه قرمز، سبز و آبی  و در این خیلی از موردها رنگ ثانویه که شامل سرمه ای، صورتی ، زرد و سفید، کاربرد رنگ ثانویه قسمت سیستم اجرایی رنگ جدید است که Color Brilliant نامیده می شود که شامل فرآیندهای رنگ های اولیه همراه با رنگ های ثانویه که بوجود می آورند طیف مناسب ترکیب رنگی در صفحه تصویر.

    ریز پردازنده DLP انطباق زمانی دارند با چرخش حرکت چرخه رنگی بنابراین عناصر سبز نمایش داده می شود در DMD وقتی که بخش سبز چرخه رنگ در مقابل لامپ قرار می گیرد. دقیقاً همین وضعیت برای رنگ نور آبی و بقیه رنگ ها می باشد.

    این رنگ های نابر این نمایش داده می شود در یک کیفیت معنی دار (با اهمیت) که مشاهده می شود ترکیبی از تمام رنگ تصویر در مدلهای جدیدتر، این نسبت های هر فرم حالا، اکثر سیستم اجرا کننده تا نسبت +10 فرم می باشند.

    3-1-1- DLP قدیمی تر :

    ریز پردازنده DLP قدیمی تر در هرض نمایش قرار می گیرند غیر متعارف نامیده می شود. اثر رنگین کمانی، این بهترین توصیف برای مختصر فلاش عکاسی که ملاحظه می کنید . قرمز، آبی و سبز سایه آنها نمایش داده می شود. اغلب زمانی که قطری نمایش داده می شود.

    اشکال سیاه و سفید در بیشتر سیاه تیر پشت صحنه (آخر هر اعتبار خیلی از فیلم های معمولی ثبت می شوند) خیلی از مردم مشاهده می کنند که رنگین کمانی مصنوعی مکرراً زمانی که خیلی نمی بیند همه آن را با حضور و ورود سرعت های چرخه رنگ اضافی یا LED تصویر نشان داده شده روشن سازی می شود و این اثر رنگین کمالی به صورت مجازی حذف خواهد شد .

    3-2- سر بیتی پروژکتور:

    در سه بیتی پروژکتور، منضور نورها را برای لامپ پخش می کند و هر نور اولیه از لامپ پس از مسیر بیت DLP آن که پس از تجزیه و از مسیر منحرف می شود در مقابل لنز این سیستم سه بیتی بوجود می آورند در یک نور با کیفیت در پروژکتورها، در ابتدای پروژکتورهای بزرگ سیستم تصویر و DLP سینما در سینمای دیجیتالی.

    براساس سایت Dlp.Com سه بیتی پروژکتور بکار می رود از فیلم های تالار سخنرانی می تواند 35 تربیلیون رنگ ایجاد کند. در بعضی موارد بیشتر از چشم انسان می تواند نمایان سازد. در چشم انسان اشاره می کند به اینکه قادر هست نزدیک 16 میلیون رنگ ها را نمایان سازد. در چشم انسان بر اساس این تئوریک امکان پذیر هست که با یک تک بیتی کارساز بنابراین این رنگ ها با دقت کیفتی ینمی تواند بوجود آید با سه بیتی DLP مستعد هست که نمایش دهد همه حیطه رنگ هایی که ما می توان تشخیص دهیم . (این اساساً امکان پذیر هست با هر سیستم ترکیبی رنگ ها با اضافه کردن سه کنتر است اساسی رنگ ها). برخلاف این که در تک بیتی پروژکتورهای Dlp دارای یک سری فواید برای پذیرفتن هر مقداری از رنگ های اولیه در چرخه فیلتر رنگی و سریع معنادار می باشد و سپس امکان بهبود حیط رنگ ها وجود دارد .

    3-3- منبع نور :

    منبع نور اصلی بکار می رود Dlp پایه پشت صحنه تصویر تلویزیون براساس جابه جایی بالایی فشار بخار جیوه سیستم برق لامپ قسمت (شامل الماس تیوب، (لوله) جسم صیقلی، برقرار کننده الکتریکی و مقداری الماس شیشه ای محافظ) زمانی این پروژکتور DLP جدید ترین کیفیت LEDS را برای منبع روشن سازی بکار می برند.

    3-3-1- سیم برق لامپ :

    برای سیم برق لامپ در زمان های روشن کردن لامپ روشن می شود با 5000 محرکه برقی به جریان می افتد از دقیقاً تنظیم کیسه شنی ابتکار کردن بین دو تا الکترود لوله جیوه ای بعد از گرم شدن . کیسه شدن بیرون می راند ولتاژ بسیار قوی که تقریباً 60 ولت بود زمانی که نگه می داشت بسته به کیفیت بالا.

    عمر این لامپ ها . بسته به لوله الکترود بود که بیرون می راند و نور خارج می شد دقیقاً در بعضی جاها که کدام اتلاف گرم کردن در لامپ افزایش می یافت.

    عمر آخر این جیوه لامپ ها عمدتاً اشاره دارد به LED قسمت هشدار وضوح که اجباراً قسمت لامپ تغییر می داد .

    پروژکتور های قدیمی یک اخطار ساده ای می دادن که عمر تجربه لامپ ها می داد اما می توانست بیشتر از این باشد هیچ پروژکتورهایی نمی توانستند دوام داشته باشند تا زمانی که لامپ ها جا به جا شوند و ساعتی لامپ ها در خاموشی هستند اکثر سیستم ها شامل تابع ساعت های خاموشی لامپ برای وقتی که لامپ جدید روشن می شود اما این امکان پذیر هست که پروژکتورها به کارشان ادامه می دهند و لامپ هاقدیمی بازه زمانی عمرشان را افزایش می دهند.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله پردازش نور دیجیتالی (دستورالعمل ساخت)

    فهرست:

    1- آرم DLP (لوگو)

    2- سیستم ریز آینه دیجیتالی

    3- رنگ در DLP تصویر

    3-1- تک بعدی تصویر

    3-1-1- سیستم های قدیمی و اثر رنگین کمانی

    3-2- پروژکتورهای سه سریز پردازنده

    3-3- منبع نور

    3-3-1- سم رشته لامپ ها

    3-3-2- LED برپایه Dlps

    4- سینمای دیجیتالی

    5- محل بازار و تولید کنندگان

    5-1- فواید

    5-2- ضرریات (نقایص)

    5-3- Lcos, Lcd , Dlp تصویر پشت تلویزیون

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله پردازش نور دیجیتالی (دستورالعمل ساخت), مقاله در مورد تحقیق مقاله پردازش نور دیجیتالی (دستورالعمل ساخت), تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله پردازش نور دیجیتالی (دستورالعمل ساخت), مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله پردازش نور دیجیتالی (دستورالعمل ساخت), تحقیق درباره تحقیق مقاله پردازش نور دیجیتالی (دستورالعمل ساخت), مقاله درباره تحقیق مقاله پردازش نور دیجیتالی (دستورالعمل ساخت), تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله پردازش نور دیجیتالی (دستورالعمل ساخت), مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله پردازش نور دیجیتالی (دستورالعمل ساخت) ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله پردازش نور دیجیتالی (دستورالعمل ساخت)
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت