تحقیق مقاله رایگان استخر سر پوشیده مجموعه ورزشی

تعداد صفحات: 4 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 23198
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: پروژه و طرح کارآفرینی
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان استخر سر پوشیده مجموعه ورزشی

    این مجموعه در سال 1380 افتتاح گردید که دارای یک کاسه به ابعاد 25*5/13که فقط برای آموزش شنا و حرکات آب درمانی استفاده می شود در ورودی  بالای درب استخر طبقه فوقانی جهت ورزشهای بیلیارد و پرورش اندام می توان استفاده کرد.از زمان های بسیار دوره آب به عنوان وسیله ای برای درمان مورد استفاده قرار می گرفته است.در طی 50 سال اخیر استفاده از آب برای درمان به شکل کیف یخ ، کیف آب گرم ، استخر آب گردان و محفظه های مخصوص تکامل پیدا کرده است.

    استفاده غیر فعال از آب در خانه ها عموما به شکل حمام و وان آب داغ در دسترس همگان قرار دارد و معمولا مفرح است.آب درمانی هم در جوامع مختلف بصورت مراکزی دارای حمام های مخصوص یا چشمه های آب گرم که درجه حرارت و محتویات معدنی آنها نیز حائز اهمیت است وجود دارد .تمرین درمانی در آب در این مکان ها بیشتر ازاد و بدون نظارت انجام می شود.در سالیان اخیر حرکت درمانی در آب بیشتر در استخر انجام می شود یعنی جایی که برنامه های گروهی به آسانی ایجاد و نظارت می گردند .در بعضی از بیمارستانها استخرهای درمانی وجود دارد که بخش جدایی ناپذیر درمان اکثر مشگلات عضلانی –اسکلتی و عصبی می باشند.

     

     

     

     

    ارزیابی بخش های مرتبط با رشته های علمی کارآموز

    چارت سازمانی

    فدراسیون شنا ، شیرجه و واتر پلو

    فدراسیون شنا ، شیرجه واترپلو جمهوری اسلامی

    فدراسیون شنا جزئی از ارکان سازمان تربیت بدنی که جهت برنامه ریزی برای پیشرفت ورزشی شنا کشور و فرستادن تقویم ورزشی به هیات استانها اقدام می نماید.

    هیات شنا استان زنجان

    هیات استان زیر نظر اداره کل تربیت بدنی استان و با همکاری و هماهنگی فدراسیون شنا و برگزاری مدارس شنا و تنظیم تقویم ورزشی سال با توجه به تقویم فدراسیون و ارسال آن به هیات های شهرستان به پیشرفت ورزشی شنای کشور کمک شایانی می نماید .ضمنا ریاست هیات استان انتخاباتی می باشد.

    هیات شنا شهرستان

    این هیات زیر نظر اداره تربیت بدنی شهرستان و با همکاری و هماهنگی هیات استان و با توجه به تقویم ورزشی استان جهت شرکت در مسابقات و کلاسهای آموزشی شنا اقدام به برگزاری مدارس شنا و برنامه ریزی می نماید .ضمنا مسئول هیات با انتخابی توسط ریاست اداره تربیت بدنی می باشد.

    مسئول هیات شنا شهرستان

    مسئول هیات با هماهنگی مسئول هیات استان و ریاست اداره تربیت بدنی برای برنامه ریزی و تنظیم تقویم ورزشی اقدام می نماید هم چنین جهت پیشرفت اقدام به تشکیل اعضاء هیات می نماید که شامل دبیر هیات که هماهنگی و برنامه ریزی و اجرای برنامه های و هیات را به عهده دارد ، نائب رئیس که در غیاب مسئول هیات مسئول پیگیری و انجام کارهای می باشد. کمیته فنی متشکل از مربیان و داوران پیشکوست و با تجربه که مسئول برنامه ریزی جهت ارتقاء فنی شنا می باشد .کمیته استعداد یابی ، مسئول برگزاری مدارس آموزش شنا و انتخاب استعدادهای جهت تشکیل تیم شهر می باشد.

    روابط عمومی

    روابط عمومی زیر نظر هیات ، برگزاری جلسات و مکاتبات هیات با ادارات و هیات استان را برنامه ریزی می نماید.هم چنین تبلیغات ، برگزاری کلاسهای آموزشی شنا و داوری و مربیگری و انجام کارهای فرهنگی را به عهده دارد.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان استخر سر پوشیده مجموعه ورزشی

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان استخر سر پوشیده مجموعه ورزشی, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان استخر سر پوشیده مجموعه ورزشی, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان استخر سر پوشیده مجموعه ورزشی, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان استخر سر پوشیده مجموعه ورزشی, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان استخر سر پوشیده مجموعه ورزشی, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان استخر سر پوشیده مجموعه ورزشی, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان استخر سر پوشیده مجموعه ورزشی, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان استخر سر پوشیده مجموعه ورزشی ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان استخر سر پوشیده مجموعه ورزشی
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت