تحقیق مقاله اصول مدیریت کارآموزی

تعداد صفحات: 8 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 23588
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: پروژه و طرح کارآفرینی
قیمت قدیم:۷,۰۰۰ تومان
قیمت: ۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله اصول مدیریت کارآموزی

    مقدمه :

    امروزه سازمانها با شرایط محیطی و فن آوری مختلف روبرو هستند و مدیرانی موفق هستند که بتوانند شرایط درون سازمانی خود را به خوبی تشخیص داده و همچنین با بهره مندی از مهمترین نظریه ها و اصول مدیریت ، از مناسب ترین آنها به منظور افزایش بهره وری و حفظ حیات سازمان خود استفاده کنند زیرا بکارگیری صحیح نظریه ها و اصول مختلف در شرایط محیطی مختلف هنر مدیریت است .

    این مجموعه برای استفاده کنندگان در مقطع کاردانی و بر اساس سر فصل ( گزارش کار آموزی ) جمع آوری شده که در آن مهمترین نظریه های سازمان و مدیریت و مقایسه آنها با عملکرد شرکت صانع گیتی ارائه گردیده است .

    فصل اول :

    تاریخچه محل کارآموزی و دوایر مدیریت های زیر مجموعه :

    شرکت صانع گیتی در سال 1375 تاسیس شد و تاریخ بهره برداری آن 15/5/81 بود که محصول آن تولید ورق می باشد .

     

    اساسنامه شرکت :

    به علت محرمانه بودن رویت اساسنامه از نظر مسئولین مربوطه ممکن نبود .

    خدمات رفاهی و بیمه پرسنلی :

    این کارخانه خدمات و رفاهی مناسب و رفاهی خوبی نسبت به شرکت های موجود در منطقه ارائه می کند که عبارتنداز : سرویس ایاب ذهاب ، تحویل غذای روزانه ( شام ناهار و چای ) و رستوران کارخانه به کل پرسنل ، پرداخت وام ضروری ، پاداش های موردی ، لوازم ایمنی ، اختصاص اماکنی از قبیل نمازخانه ، رختکن به کارگران و هدیه های مدیریتی کارخانه هر 6 ماه یک بار به مدیران . بیمه و خدمات پرسنلی هم طبق قانون پرداخت می شود و کلیه کارکنان این واحد  تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند .

     

    نیروهای انسانی در محل کارآموزی :

    وضعیت نیروی انسانی به تفکیک از لحاظ تعداد در مدیریت ها و دوایر و سایر سطوح سازمانی از نظر جنسیت ، تحصیلات ، وضعیت تاهل ، سنوات ، کاری ، سن و وضعیت حقوق و مزایا و غیره .

    در این واحد صنعتی کل پرسنل 45 نفر ، 40 نفر مرد با آمار دفتر مرکزی و 5 نفر زن مشغول بکار هستند که 35 نفر مستقیماً در تولید و بقیه در قسمت پشتیبانی هستند .

    سطح سواد :

    فوق لیسانس دو نفر – لیسلنس 5 نفر می باشند دیپلم 30 نفر و زیر دیپلم 8 نفر می باشند.

    تعدا متاهلین : 38 نفر

    تعداد مجردین : 7 نفر می باشد .

     

    وضعیت حقوق و مزایا :

    کارگران بر حسب قانون کار حقوق دریافت می کنند . مسئولین و سرپرستان طبق قانون کار و افزایش حقوق و بنابر تصمیم مدیریت کارخانه و بر مبنای نوع شغل و مدارک تحصیلی حقوق دریافت می کند .

     

    تنظیم گروههای شغلی در محل کارآموزی :

    تنظیم گروههای شغلی و تهیه نمودار به تفکیک در روابط با موارد فوق و ارائه

    ضروری ، وام ، حق جذب ، تغییرات ماهانه همراه با جدول موجود در قوانین و مقررات و جداول محل کارآموزی و مقایسه آنها با هم .

    حقوق و نظام پرداخت این واحد به حق بیمه طبق قانون کار پرداخت می شود و یک چهارم حقوق به عنوان مساعده در 15 هر ماه و بقیه حقوق در پایان ماه پرداخت می شود . نحوه پرداخت به کارگران از طریق حساب بانکی اعمال می شود به این صوذرت که برای تمام کارگران حساب پس انداز ایجاد می شود و حقوق به حساب آنهاواریز و تز طریق دفترچه یا کارت اعتباری دریافت می شود . پرداخت وام های خرید خودرو وام ضروری و خرید خط تلفن همراه در این واحد صورت گرفته است . به طوریکه وام ضروری به صورت نوبتی نسبت به ورود کارخانه کارکنان پرداخت می شود و به صورت اقساطی از حقوق کسر می شود . وام خودرو به سرپرستان و مهندسین پرداخت می شود .

    صدور احکام :

    نحوه صدور احکام داخلی کارکنان و نحوه اعطای رتبه ، مرتبه ، گروه ، درجه خدمتی ، ارتقا حقوقی حق جذب و غیره از بالاترین رده ت پایین ترین رده آن در محل کارآموزی به همراه فرمهای مربوطه . چون طبقه بندی مشاغل در این واحد صورت نگرفته اعطای رتبه و درجه و ارتقای حقوقی صدور احکام و غیره از طریق تشخیص مدیریت داخلی کارخانه انجام می شود .

     

     

     

     

    روش نگهداری موجودی کالا و ارزیابی آنها :

    قیمت بر اساس روش میانگین و مستقیم است و بر اساس روش fifo  و lifo ارزیابی می گردد .

    نحوه ثبت حسابها در حسابداری بازرگانی صنعتی و سر فصل حساب ها در محل کارآموزی . سیستم به صورت کامپیوتری می باشد و دفاتر در دفتر مرکزی شرکت به صورت ولتی نیز نوشته می شود که از اشتباه و از بین رفتن اطلاعات جلوگیری می شود.

    نحوه یا صلاح حسابها در دوره مالی مانند محاسبه و ذخیره استهلاک و انوع دارایی ها و غیره .

    تنظیم صورت مغایرات بانکی، تراز آزمایشی ،صورت حساب سود و زیان ، تراز نامه ، کاربرگ ده ستونی ، صورت حساب سرمایه ، صورت سود انباشته ، نحوه ی تقسیم سود و زیان ، نحوه ی تقسیم اظهار نامه مالیاتی ، نحوه ی تنظیم گردش وجوه نقد ، نحوه ی تنظیم صورت تغییرات در وضعیت مالی .

     

    همانطور که گفته شد دفاتر حسابداری عمدتاً در دفتر مرکزی انجام می شود و سیستم حسابداری و عملیات فوق الذکر کامپیوتری و دستی انجام می شود . نحوه ی خرید مواد ، کالا ، تدارکات در مل کارآموزی .        

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله اصول مدیریت کارآموزی

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله اصول مدیریت کارآموزی , مقاله در مورد تحقیق مقاله اصول مدیریت کارآموزی , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله اصول مدیریت کارآموزی , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله اصول مدیریت کارآموزی , تحقیق درباره تحقیق مقاله اصول مدیریت کارآموزی , مقاله درباره تحقیق مقاله اصول مدیریت کارآموزی , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله اصول مدیریت کارآموزی , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله اصول مدیریت کارآموزی ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله اصول مدیریت کارآموزی
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت