تحقیق مقاله یک ایده نسبتاً خوب

تعداد صفحات: 6 فرمت فایل: word کد فایل: 24226
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی معماری
قیمت: ۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله یک ایده نسبتاً خوب

     یک ایده نسبتاً خوب

    بعد از حدود یک ماه از حمایت کلی تونی بلیر از طرح Millennium domel گفتارش این بود « چرا این گنبد برای ایتالیا خوب است » در تاریخ 24 فوریه سال 1998 در فستیوال Hall در شهر لندن یک آکادمی هندی و نمایشی در زمینه طرح ساختمانی و Millennium به اجرا در آورد مسئله اصلی بحث در زمینه برنامه طرح ریز شده گنبد است . چه انگیزه و نقشه عظیمی برای آن بوده ؟ این فقط یک مسئله روش تحقیقاتی برای معماران نیست بلکه یک سوال اصلی در مورد ارتباطی که می تواند با ایجاد شکل دهی این Millennium تازهاست . چارلز جنکز ، کسی بود که تنها معماران در عمق این مطلب نیستند بلکه مقابله و مخالفت در هنر نقالی ثانویه برای عصر جدید است فکر طرح ریزی شده  او را در زمینه ساماندهی Mellinnium جانی پانژ ، سیمون اسکیز ، استخان بایلی و دیگر همکارانش برای رسیدن بههدف اصلی دنبال کردند . علیرغم دو سال گذشته تلاش و کنکاش تحقیقاتی محاسباتی کلی نقشه برداری و دورنمای آن که خرج کردند حدود 758 میلیون دلار بود . این گنبد هنوز منتظر ایدههای عظیم است tedhuge نقشه کلی این گنبد جالب و عظیم است که ممکن است با14 واحد مختلف یا موادی که برای ایجاد این گنبد بکار رفته باشد . تئاتر فکری میلنیال . طرح 1 و نه تنها یکنواخت بود برای فعالیتهای متفرقه بلکه نتایج بدست آمده شکل های صحیحی رانشان داد که با این گنبد شباهت داشت مثل قدرت فکری هنرمند . در نهایت اگر چه این یک مشکل می توانست باشد اما فقط یک قسمت جذاب ایندر زندگی ما می تواند اضافه شود .

    آیا ما به طور واقعی می توانیم با نورونهای اصلی و تعدادی از محیط ویژه مغزی خود ارتباط برقرار کنیم ؟ من فکر می کنم که علاوه بر ارتباط با ارگانهای جنسی که در بین خانمها و آقایان وجود دارد می توان جالب باشد و می تواند به این مسائل مربوط شود از آنجاییکه این یک سوال جنسی و نیروی فکری و قدرتذهنی است می تواند به دوران تحولات موفقیت آمیز افراد کمک کند داشتن دومقاربت جنسی فقط نیروی رشد و نمو را بر نمی انگیزد بلکه نیروی فکری و مغزی و میل واقعی راایجاد می کند در حدود بیلیون ها سال پیش رشته های DNA رادو به دو آمیزش می دادند برای کاهش این تنزلات محیطی ، به طوریکه مسئله اصلی جنسی یک مسئله مهم است که برای جلب قلب سنگین است . آن افرادی که مرحله بزرگ داشت میلمینال را بر پا کردند هدف داشتند اگر کسی حدود 4 میلیون دلار یا حتی 5 میلیون دلار خرج می کرد به سال 2000 خوش آمد می گفت و موفق بود سپس اینجا باید یک ایده عظیم و اساسی ایجاد نمود برای افرادی که 1000 سال را به وجود می آورد . مسیح کاملاً باافکار مخالف آمیزپیش پا افتاده که به افراد پیشنهاد می شد برای اختلاف پیشنهاد کاملاً مخالف بود . همچنین پاپ ( الکساندر پاپ انگلیس ) همانکسیکه موضوع Mountsinau مثل حضرت موسی را تعیین کرد و به اجرا درآورد . او یک مرد ایتالیایی مشهور اسقف اعظم روم بود که چگونگی ارتباط بادنیای وارونه ( گذشته ) رادر آینده نشان داد علاوه بر این مثل حوادث جهانی که مسائل دینی و مذهبی را نشان می دهد و همچنین گرایش افراد به سوی بت پرستی و قهرمانان خوب را نشان می شود . بنابراین محتویات این داستانها نمی تواند با داستان مسیح ارتباط داشته باشد. یک سوال جالب : آیا در آنجا همبستگی فکری که بتواند اعترافات بیان شده مسیح را که یک فرهنگ جهانی ایجاد کرده وجود دارد ؟ و همچنین آیا ارتباطی میان دید عهد جدید و دنیا و فرهنگ آنها وجود دارد ؟ یا به روش دیگر : آیا داستانی هست که هم معنی و برابر باشد با گفته های عهد عتیق و عهد جدید به طوریکه هنرمندان برای 2000 سال آینده هدایت شوند ؟

    یک پرسش بدیهی دیگر : آیا در آنجا داستانی هست که بتواند باعث رشد پیدایش اسطوره شود ؟ تخصیص کزدن Millinnium هنوز حقایق و بودن الان مارا بیان می کند در غرب و اینکه آن عهد مسیح است ؟ جواب هر یک از سوالهای بالا را شما نمی توانید حدس بزنید این جواب مثبت است . نگرش جهانی نسبت بهداستانهای جهانی از جمله داستانهای مذهبی حدود 5 بیلیون سال گذشته یک انگیزه جدید ایجاد می کند و یک مطلق و سوگ انگیزی که در انتظار جمیز جویس بود . واقعاً این رویدادها و مسائل در عهد مسیح رشد کرد و میزان عظیمی در بودن هستی و پیچیدگی بخشها ( plot ) که حاوی واقعیات و حقایق بود . اگر چه این مسائل به طور دائم و نا تمام بیان نمود . توسط عالمان، دانشمندان ، و عاملان الهیات مثل توماس بری ( نویسنده brainswimme علم داستان جهانی است ) این یک پیدایش عظیم فرهنگی را کامل میکند و باعث تکوین آن می شود . بسیاری از رشته ها و اکثر دانشمندان در عرصه رسمی در این زمینه وجود دارد . بسیاری از پروژه های میلمینال مثل دینامیک زمین در Edinburgh داستانهایی هستند که بدون ایجاد مشکلی برای هنر وجود دارند . این چه پلاتی است و چگونه می توانیم آن را با 14 محیط تازه طرح ریزی شده گنبد وارد کنیم ؟

    نسخاصلی داستان مثل کتاب پیدایش که بیشتر در زمینه هدایت و گرایش به سمت آغاز پیدایش اولیه جهان است در روشنایی ، تاریکی و تیرگی و انرژی عظیم موجود در پیچیدگی جهان ، ثروت ، معنی مفاد تمام اینها دخالت دارند . محاسباتی در این زمینه پیدایش جهشی وجود دارد مثل رویدادهای انجیل ، داستانای زننده ، و سوگ نهایی ، داستانهای غم انگیز و مسائل نابودی و انزوا ، در واقع در این جا مسائلی همچون آشفتگی روحی ، احساس فرهنگ ها ی ظاهر شده در جهان که  ایجاد شده اند و مسائل دیگری که در زمینه  مسائل بهبودی اجتناب ناپذیر و محمل وجود دارد . نگرش جهانی ، یک ایده جهانی و پیچیده برای پیدایش و نفوذ کردن به بسیاری از مذهب مربوط به جهان غربی است . اولین تولید و فراوری باید توان گفتن تاریخ به دور از فرار از واقعیت راداشته باشد .

    به نمایش گذاشتن بخشی از Dome به طور معمول یکسری عناصر پیدایشی راایجاد کرده که دارای جذابیت خاصی بوده است . بخشی از عنوان atmosphere  ، living island ، shared ground به پیدایش سیاره زمین ، محیط زیستی و جزیره بریتانیا مربوط می شوند . این می تواند به راحتی به گسترش و بسط قسمتی از رویدادهای غم انگیز اوایل 11 بیلیون سال تاریخ جهانی قبل از سیستم خورشیدی مربوط می شود . یکی از راههای گسترش اولیه جهانی همچون انفجار تودهای از آتش ( آتش پاره ) مملو از انرژی بود .

    نه به درستی Big Bang این کوچک تر از الکترون بود و از آن صدای انفجار شنیده نشد در اوایل فضا مثل یک جهان مایع ( سوپ مانند ) و یا انرژی پلاسمایی بود توسط منبسط شدن سریع به طور معجزه آمیز و خیلی موثر تشکیل شد .

    در این جا یک معجزه رخ داد و قسمت بیشتری از بخش فوق العاده آن مربوط به اسطوره شناسی قدیم است : جهان ، دوران عظیم نزدیکی آنها ایجاد حرکت سریع سرعت نور .            

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله یک ایده نسبتاً خوب

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله یک ایده نسبتاً خوب , مقاله در مورد تحقیق مقاله یک ایده نسبتاً خوب , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله یک ایده نسبتاً خوب , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله یک ایده نسبتاً خوب , تحقیق درباره تحقیق مقاله یک ایده نسبتاً خوب , مقاله درباره تحقیق مقاله یک ایده نسبتاً خوب , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله یک ایده نسبتاً خوب , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله یک ایده نسبتاً خوب ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله یک ایده نسبتاً خوب
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت