تحقیق مقاله رایگان توربین آبی

تعداد صفحات: 4 فرمت فایل: word کد فایل: 24730
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: محیط زیست و انرژی
قیمت: ۰ تومان
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان توربین آبی

    توربین آبی

    توربین آبی موتور متحرکی که از آب متحرک انرژی می‌گیرد. اولین توربین‌های آبی چرخ‌های آبی بودند که برای گذر از چرخ‌های آبی به توربین‌های مدرن ۱۰۰ سال سپری شد. در ادامه swirl در توربین‌ها تحقق پیدا کرد که انرژی به یک جزء چرخان منتقل می‌شد. (البته در توربین‌های ضربه‌ای swirl وجود ندارد.)

    تاریخچه

    چرخ آب برای هزاران سال برای قدرت‌های صنعتی مورد استفاده قرار گرفته‌است. ضعف اصلی ان اندازه بوده‌است، که محدودیت سرعت جریان که می‌تواند مهار شود. انتفال از چرخ آب به توربین‌های مدرن در زمان حدود یک صد سال صورت گرفت. توسعه ان در دوران انقلاب صنعتی با استفاده از اصول علمی رخ داده‌است. آنها همچنین با استفاده گسترده از مواد جدید و روش ساخت در آن زمان ساخته شده‌اند.

    چرخش

    واژه توربین توسط مهندس فرانسوی کلود Burdin در اوایل قرن ۱۹th معرفی شده‌است و از کلمه لاتین " whirling " و یا " vortex " مشتق شده‌است. تفاوت اصلی بین آب توربین اولیه و چرخ آب این است که آب از چرخ عبور می‌کند و انرژی را به یک روتور چرخان برساند. این بخش اضافی حرکت، به توربین اجازه می‌دهد کوچکتر از چرخ آب باشد با همان قدرت. آنها توسط اسپین می‌تواند آب بیشتری راسریعتر پردازش کند و می‌تواند سر بسیار بیشتری را مهار کند.(بعدها، توربین ضربه که پیشرفت کردن در آن هااز چرخش استفاده نمی‌شد).

    طراحی و کاربرد

    انتخاب توربین است که عمدتاً بر سر آب در دسترس است، و کمتر بر روی میزان جریان در دسترس است. به طور کلی، توربین ضربه برای سایت سر بالا استفاده می‌شود، و توربین واکنش برای سایت‌های کم سر مورد استفاده قرار می‌گیرند. توربین کاپلان با زمین تیغه قابل تنظیم به خوبی اقتباس شده به محدوده وسیعی از شرایط جریان و یا سر، از بهره‌وری به اوج خود می‌تواند بیش از یک طیف گسترده‌ای از شرایط جریان به دست آورد.

    توربین‌های کوچک (اغلب کمتر از ۱۰ مگاوات) ممکن است شفت افقی داشته باشد، و حتی نسبتاً بزرگ توربین نوع لامپ تا ۱۰۰ مگاوات یا افقی ممکن است. بسیار بزرگ فرانسیس و کاپلان ماشین‌های معمولاً دارای شفت عمودی چرا که این کار باعث می‌شود بهترین استفاده را از سر موجود، و نصب و راه‌اندازی ژنراتور مقرون به صرفه تر می‌سازد. چرخ Pelton ممکن است به صورت عمودی یا افقی ماشین آلات شفت به دلیل اندازه از ماشین بسیار از سر کمتر است. برخی از توربین ضربه با استفاده از جت آب متعدد در دونده برای افزایش سرعت خاص و محوری شفت تعادل.

    سرعت خاص

    سرعت خاص از یک توربین را مشخص شکل توربین در راه است که به اندازه آن نیست. این اجازه می‌دهد تا طراحی توربین‌های جدید از طرح‌های موجود از عملکرد شناخته شده کوچک شده‌است. سرعت خاص است نیز معیارهای اصلی برای تطبیق سایت آبی خاص با توجه به نوع توربین صحیح است. سرعت خاص است که با سرعت توربین تبدیل Q ترشحات خاص، با سر واحد و در نتیجه قادر به تولید قدرت واحد است.

    قوانین میل

    قوانین میل اجازه می‌دهد تا خروجی از یک توربین در آزمون مدل پیش بینی می‌شود بر اساس. ماکت مینیاتوری از طرح پیشنهادی، در حدود یک فوت (۰٫۳ متر) در قطر، می‌تواند به آزمایش و اندازه‌گیری آزمایشگاه شیمی کاربرد نهایی با اعتماد به نفس بالا. قوانین میل نیاز به شباهت بین مدل آزمون و کاربرد مشتق شده‌است.

    جریان از طریق توربین یا توسط یک شیر بزرگ و یا توسط دریچه مرتب در اطراف خارج از دونده توربین کنترل شده‌است. سر دیفرانسیل و جریان را می‌توان برای تعداد مقادیر مختلف بازشدن دروازه رسم می‌شود، تولید یک نمودار تپه مورد استفاده قرار گیرد برای نشان دادن بهره‌وری از توربین در شرایط متفاوت است.

    اثرات زیست محیطی

    آب توربین‌ها به طور کلی به عنوان یک تولید کننده قدرت تمیز، به عنوان توربین باعث می‌شود اساساً هیچ تغییری به آب است. آنها با استفاده از یک منبع انرژی تجدید شونده و طراحی شده‌اند تا برای چندین دهه به کار گیرند. آنها تولید مقادیر قابل توجهی از منبع تغذیه الکتریکی در جهان است.

    از لحاظ تاریخی نیز وجود دارد پیامدهای منفی، عمدتاً در ارتباط با سدها به طور معمول برای تولید برق مورد نیاز بوده‌است. سدها محیط زیست طبیعی از رودخانه‌ها را تغییر می‌دهد، به طور بالقوه کشتن ماهی، توقف مهاجرت، و اخلال در معیشت مردم است. به عنوان مثال، قبایل هندی آمریکایی در شمال غربی اقیانوس آرام تا به حال معیشت ساخته شده در اطراف ماهیگیری ماهی قزل آلا، اما تهاجمی سد سازی، راه خود را از زندگی را نابود کردند. سدها نیز باعث کمتر آشکار است، اما عواقب، از جمله افزایش تبخیر آب (به خصوص در مناطق خشک)، ساخت تا از گل و لای در پشت سد، و تغییرات به درجه حرارت آب و الگوهای جریان است. بعضی از مردم [که؟] بر این باورند که ممکن است به ساخت سیستم‌های برق آبی است که منحرف، ماهی‌ها و دیگر موجودات زنده را از شما دور از مصرف توربین بدون آسیب و یا از دست دادن قابل توجه قدرت عملکرد تاریخی سازه‌های انحراف فقیر شده‌اند. در ایالات متحده، در حال حاضر غیر قانونی برای جلوگیری از مهاجرت ماهی، برای مثال ماهی خاویاری سفید در معرض خطر بزرگ در شمال امریکا، بنابراین نردبان ماهی باید توسط سازندگان سد ارائه شده‌است. عملکرد واقعی از نردبان ماهی اغلب ضعیف است

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان توربین آبی

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان توربین آبی, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان توربین آبی, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان توربین آبی, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان توربین آبی, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان توربین آبی, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان توربین آبی, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان توربین آبی, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان توربین آبی ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان توربین آبی
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت