تحقیق مقاله رایگان چرا افیولیت ها به عنوان نمونه هایی از گوشته فوقانی معمولا به سرعت هوازده می شوند؟

تعداد صفحات: 2 فرمت فایل: word کد فایل: 24815
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: زمین شناسی
قیمت: ۰ تومان
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان چرا افیولیت ها به عنوان نمونه هایی از گوشته فوقانی معمولا به سرعت هوازده می شوند؟

    چرا افیولیت ها به عنوان نمونه هایی از گوشته فوقانی معمولا به سرعت هوازده می شوند؟

    در اصطلاح زمین شنا سی به مجموعه ای از سنگ های لایه لایه به ضخامت حدود 5000متر که ترکیب آنها شبیه ترکیب پوسته اقیانوسی است ، افیولیت گفته می شود

    مجموعه افیولیت از پایین به بالا شامل موارد زیر می باشد  :  پریدوتیت ، گابرو ، دایک های صفحه ای ، بازالت های بالشی و رسوبات اقیانوسی.

    افیولیت ها نمونه ای از پوسته و گوشته فوقانی زیر اقیانوس ها می باشند

    افیولیت ها به عنوان نمونه هایی از گوشته ی فوقانی معمولاً به سرعت هوازده می شوند .   زیرا ترکیب شیمیایی آنها فوق بازی می باشد که وقتی به سطح زمین می رسند به سرعت هوازده می شوند

    با آنکه چگالی هسته ی زمین بسیار زیاد است چرا نمی توان انتظار داشت که عناصری مثل طلا یا سرب ساخته شده باشد؟

    چون مقادیر نسبی برخی از فلزات به مانند طلا وسرب در مقیاس جهانی ( خورشید ، منظومه شمسی و .... ) بسیارنادر است و بعید است که هسته زمین از این عناصر ساخته شده باشد . وطبق نظریه تشکیل منظومه شمسی ترکیبات ستارگان و سیارات منظومه شمسی مشابه یکدیگرند. همچنین سرب و طلا نمی توانند میدان مغناطیسی زمین را توجیه کنند..و نقطه ذوب سرب و طلا بسیار پایین تر از آهن و نیکل است.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان چرا افیولیت ها به عنوان نمونه هایی از گوشته فوقانی معمولا به سرعت هوازده می شوند؟

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان چرا افیولیت ها به عنوان نمونه هایی از گوشته فوقانی معمولا به سرعت هوازده می شوند؟, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان چرا افیولیت ها به عنوان نمونه هایی از گوشته فوقانی معمولا به سرعت هوازده می شوند؟, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان چرا افیولیت ها به عنوان نمونه هایی از گوشته فوقانی معمولا به سرعت هوازده می شوند؟, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان چرا افیولیت ها به عنوان نمونه هایی از گوشته فوقانی معمولا به سرعت هوازده می شوند؟, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان چرا افیولیت ها به عنوان نمونه هایی از گوشته فوقانی معمولا به سرعت هوازده می شوند؟, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان چرا افیولیت ها به عنوان نمونه هایی از گوشته فوقانی معمولا به سرعت هوازده می شوند؟, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان چرا افیولیت ها به عنوان نمونه هایی از گوشته فوقانی معمولا به سرعت هوازده می شوند؟, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان چرا افیولیت ها به عنوان نمونه هایی از گوشته فوقانی معمولا به سرعت هوازده می شوند؟ ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان چرا افیولیت ها به عنوان نمونه هایی از گوشته فوقانی معمولا به سرعت هوازده می شوند؟
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت