تحقیق مقاله رایگان ماهی اسکات SCATOPHAGUS-ARGUS

تعداد صفحات: 3 فرمت فایل: word کد فایل: 4113
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: شیلات
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: اسکات - ماهی - ماهی اسکات
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان ماهی اسکات SCATOPHAGUS-ARGUS

    ماهی اسکات SCATOPHAGUS-ARGUS



    معرفی :
    این ماهی در آبهای شور و تلخ زندگی می کنند اما در آب شور و شیرینهم زنده میماند و بهترین شرایط برای زندگی این ماهی ،یک قاشق سوپخوری نمک دریایی در هر 20 لیتر آب استاین ماهی ها بسیار پر جنب و جوش هستند و بسیار قوی و زیرک .البته تا اندازه ای ماهی های دیگر را اذیت میکنند ولی در کل میتوان با دیگر ماهی ها نگه داری کرد.
    این ماهی ها علاقه ی زیادی به پنهان شدن در بین گیاهان و تخته سنگ ها دارند بنابراین بهترین آکواریوم برای آنها آکواریومهای مردابی و سخره ای میباشد.
    آنها بیشتر در آبهای شور تخم ریزی میکنند اما در آب شیرین نیز در سنین ببالا تخم ریزی میکنند که البته به سختی و با حفظ شرایط سخت تخم ها به لارو تبدیل میشوند.این ماهی ها در آبهای نسبتا شور بیشترین رنگ آمیزی را در بدن خود دارند .

    آناتومی :
    این ماهی از نمونه ی دیسک ماهی ها میباشد که از پهلو پهن میباشد و باله ی بالائی آن سرتاسری است و از دیگر خصوصیات آنانتومی این ماهی میتوان به سر نا مشخص و باله های کوتاه ولی پر تحرک این ماهی اشاره کرد . تغییر مسیر در هنگام شنا در این ماهی توسط انتهای باله های بالائی و پائینی انجام میشود و اندکی توسط دم ماهی .

    رژیم غذائی:
    این ماهی ها از دسته ی همه چیز خوار میباشند ولی عده ای آنها را در دسته ی گیاه خوران قرار میدهن که شامل گیاهانی مانند کاهو اسفناج و حتی بعضی از گیاهان آکواریومی مانند آلودئا را هم به خوبی میخورند ( البته این از بدیهای آنها است ) از دیگر غذاهای مورد پسند آنها میتوان به جلبک دریایی خشک شده،کاهو،تخم میگوی آب شور و غذای خشک اشاره کرد

    نگهداری :
    روش نگهداری آنها بسیار ساده و راحتمیباشد و چون همه چیز خوار هستند میتوان از اناع غذاهایی که در بالا گفتم استفاده کرد . یکی از مشکلاتی که در مورد این ماهی وجود دارد این است که به دلیل پر خور بودن باید فیلتراسیون آکواریوم قوی باشد و هر چند وقت یکبار آب کف را سیفون کرد و حتی با تعویض کامل آب هم مشکلی ندارد و میتواند تا درجات بالای نیترات را تحمل کند .

    رنگ :
    رنگ این ماهی با توجه به غذایی که میخورد تغییر میکند . در کل ببدن این ماهی از چند رنگ شامل سبز ، بنفش ، سیاه ،زرد ، قهوه ای ،و در ناحیه ی شکمی سفید میباشد
    اگر در رژیم غذایی این ماهی گوشت زیاد باشد رنگ بنفش و قهوه ای این ماهی نمای بیشتری پیدا میکنند و اگر رژیم سبزیجات باشد رنگ سبز و زرد نمای بیشتر پیدا میکنند.

    تشخیص جنسیت:
    این ماهی ها دارای شکمی سفید هستند که در ماده ها این لکه سفید فقط در زیر باله ها ی پائینی میباشد و لی در نرها از زیر آبششها شروع شده و تا مخرج تناسلی ادامه میابد

     

     

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان ماهی اسکات SCATOPHAGUS-ARGUS

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان ماهی اسکات SCATOPHAGUS-ARGUS, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان ماهی اسکات SCATOPHAGUS-ARGUS, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان ماهی اسکات SCATOPHAGUS-ARGUS, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان ماهی اسکات SCATOPHAGUS-ARGUS, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان ماهی اسکات SCATOPHAGUS-ARGUS, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان ماهی اسکات SCATOPHAGUS-ARGUS, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان ماهی اسکات SCATOPHAGUS-ARGUS, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان ماهی اسکات SCATOPHAGUS-ARGUS ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان ماهی اسکات SCATOPHAGUS-ARGUS
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت