تحقیق مقاله رایگان دبیرستان Camino Nuevo لس آنجلس

تعداد صفحات: 2 فرمت فایل: word کد فایل: 7359
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی معماری
قیمت: ۰ تومان
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان دبیرستان Camino Nuevo لس آنجلس

    دالی گنیک      

    Daly Genik، یک سایت شهری نازیبا و تقریباً غیرقابل استفاده را به محیطی پویاو فعال جهت یادگیری تبدیل نموده است. 

    سایت مجموعه  Camino Nuevoنواری طویل و باریک است که توسط چهار خیابان شلوغ احاطه گردیده است. با چنین محیطی آشفته و شکل عجیب و غریب سایت، چالش معمار، بنا به گفته Kevin Daly، یافتن قطعات قابل بازیافت از فضاهای شهری - بدون مجزا نمودن مدرسه از مجاورت آن- می باشد.  

    توسعه Pueblo Nuevo به منظورایجاد و گسترش مراکز آموزشی در سال 2000 آغاز گردید تا از این طریق برای کودکانی که در محله MacArthur Park، یکی از فقیرترین محلات شهر، زندگی می کنند، خدمات ارائه نماید.

    شرکت Daly پیشتر به طراحی مدارس ابتدایی و متوسطه پرداخته و هم اکنون نیز برروی طراح یک پیش دبستانی کار می نماید. برای دبیرستان حاضر، معمار می بایست 30000 فوت مربع فضای آموزشی شامل 18 کلاس، یک مرکز چند رسانه ای و فضاهای اداری را تنها در یک آکر زمین، بگنجاند. از سویی دیگر گروه طراحی ملزم به تامین فضاهای ویژه فعالیتهای روباز و پارکینگ نیز می بود که البته تمامی این فضاها باید با بودجه ای اندک - کمتر از 300 دلار برای هر فوت مربع - ساخته شوند.  

    شرکت این تقاضاها را با طراحی یک جفت ساختمان دو طبقه، جوابگو گردید. موازی با لبه جنوبی سایت، بنایی با پلان ماری شکل، کلاسها را در خود گنجانده و بطرف لبه شمالی، ساختمان کوچکی اساساً به منظور کاربری اداری مجموعه درنظر گرفته شده است.

    پانلهای فلزی موجدار بصورت ممتد، بلوکهای بتنی دیوارهای باربر را می پوشانند. در نماهایی که به سمت خیابان اصلی می باشند، پانلها، پنجره ها را فراگرفته اند، اما این پانلها سوراخدار شده اند تا درحین محدود نمودن نفوذ سروصدای خیابان و کنترل نور خورشید، اجازه دید به سمت بیرون را نیز فراهم آورند. انحنای نماها، حجم ساختمان را شکسته و از حرکت اتومبیل پیرامون ساختمان، تبعیت می نمایند.         

    این نماها با رنگهای زرد و خاکستری، بصورت الگوی وی‍ژه ای طراحی شده اند، بطوریکه هرجا دیوارها به سمت بیرون کشیده شده ، رنگ زرد بیشتر و در قسمتهای مقعر به منظور تاکید بر انحنای آنها، زرد کمتری استفاده گشته است. در برخی مکانها، نمای جنوبی، به منظور ایجاد فضاهایی جهت محوطه سازی، از لبه سایت به داخل کشیده شده است. طبقه دوم مجموعه نیز، خارج از ستونها، فضا (سرپناه) ویژه ای برای سوارشدن و انتظار سرویس دانش آموزان فراهم کرده است. در این مجموعه کلاسهای دبیرستان مستقیماً به سمت حیاط میان دو ساختمان، برای تبدیل آن به قلب ساختمان و مرکز فعالیت مدرسه، گشوده می شوند. 

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان دبیرستان Camino Nuevo لس آنجلس

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان دبیرستان Camino Nuevo لس آنجلس , مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان دبیرستان Camino Nuevo لس آنجلس , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان دبیرستان Camino Nuevo لس آنجلس , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان دبیرستان Camino Nuevo لس آنجلس , تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان دبیرستان Camino Nuevo لس آنجلس , مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان دبیرستان Camino Nuevo لس آنجلس , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان دبیرستان Camino Nuevo لس آنجلس , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان دبیرستان Camino Nuevo لس آنجلس ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان دبیرستان Camino Nuevo لس آنجلس
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت