تحقیق مقاله بررسی سطح نمرات فیزیک دو کلاس تجربی در یک دبیرستان

تعداد صفحات: 13 فرمت فایل: word کد فایل: 8649
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: آمار
قیمت قدیم:۸,۵۰۰ تومان
قیمت: ۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله بررسی سطح نمرات فیزیک دو کلاس تجربی در یک دبیرستان

    مقدمه

    هدف از انجام این پروژه بررسی سطح نمرات فیزیک دو کلاس تجربی در یک دبیرستان است می خواهیم بدانیم سطح نمرات کدام کلاس بالاتر بوده برای این کار ابتدا لیست نمرات فیزیک را از دبیر مربوطه تهیه کرده و بعد از انجام عملیات آماری لازم شامل :

    الف – کشیدن جدول فراوانی :

    ب- رسم نمودارها (میله ای – مستطیلی – چند بر – دایره ای – ساقه وبرگ و جعبه ای )

    ج- شاخص های مرکزی (مد ،میانه ، میانگین وزن دار، میانگین جدول فراوانی ، واریانس ، انحراف معیار و ضریب تغییرات)

    به بررسی سطح نمرات دو کلاس پرداختیم.

    در اینجا، جا دارد از استاد فیزیک سرکار خانم الهامی کمال تشکر را داشته باشیم که بدون همکاری ایشان به پایان رساندن این پروژه میسر نبود.

     

     
    الف- جدول فراوانی :

    برای کشیدن جدول فراوانی جمعاً 24 نفر را از هر دو کلاس به طور تصادفی انتخاب کرده و آن را در سه دسته طبقه بندی نموده و عملیات آماری لازم را انجام دادیم :

    دادهای کلاس سوم تجربی  (1)

    11-14-14-14-16-17-17-17-18-18-18-19

     

    داده های کلاس سوم تجربی (2)

    9-9-10-11-12-15-16-16-16-17-18-18

    جدول فراوانی 1=                    

     

    (جداول و نمودار ها در فایل اصلی)

     

    دسته ما :         

    برای چگونگی دسته بندی باید ابتدا از فرمول  استفاده کرده و دامنه تغییرات را بدست آوریم بعد از بدست آوردن دامنه ی تغییرات باید بفهمیم که داده ها یمان را  در چند دسته طبقه بندی کرده و طول طبقات را چگونه بدست آوریم برای پیدا کردن طول طبقات از فرمول  استفاده کرد طول طبقات به ما نشان می دهد که هر دسته باید چند تا چند تا بالا رود . تعداد دسته ها را هم همان طور که قبلاً ذکر شده در نظر گرفتیم .

    خط و نشان :

    خط و نشان در جدول فراوانی نشان دهنده میزان داده های آن دسته در کل داده هاست که با خطوطی  مشخص می شود در کشیدن خط و نشان برای هر عدد یک خط گذاشته می شود تنها موردی که قابل تذکر است در عدد پنج خط پنجم چهار خط اولیه  را قطع می کند (1111) این علامت عدد 5 را نشان می دهد)

    فراوانی مطلق  : فراوانی مطلق در واقع همان خط و نشان است که میزان فراوانی  داده های دسته ی مورد نظر را در کل داده ها به ما نشان می دهد با این تفاوت که در فراوانی مطلق میزان  با عدد مشخص می شود.

     

    مرکز دسته :

    برای بدست آوردن مرکز دسته از فرمول  استفاده می کنیم طریقه ی  استفاده کرده به این صورتی است که کران بالایی و پایینی هر دسته را باهم جمع و بر دو تقسیم می کنیم .

    فراوانی نسبی و درصد آن  برای بدست آوردن فراوانی نسبی از فرمول  استفاده می کنیم همان طور که فرمول نشان می دهد باید فراوانی مطلق را به کل فراوانی ها ( جمع همه فراوانی یا میزان کل داده ها) تقسیم نموده و برای بدست آوردن درصد آن کافی است عدد به دست آمده از فراوانی نسبی × 100 کنیم

     

    (فرمول ها در فایل اصلی موجود است)

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله بررسی سطح نمرات فیزیک دو کلاس تجربی در یک دبیرستان

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله بررسی سطح نمرات فیزیک دو کلاس تجربی در یک دبیرستان, مقاله در مورد تحقیق مقاله بررسی سطح نمرات فیزیک دو کلاس تجربی در یک دبیرستان, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله بررسی سطح نمرات فیزیک دو کلاس تجربی در یک دبیرستان, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله بررسی سطح نمرات فیزیک دو کلاس تجربی در یک دبیرستان, تحقیق درباره تحقیق مقاله بررسی سطح نمرات فیزیک دو کلاس تجربی در یک دبیرستان, مقاله درباره تحقیق مقاله بررسی سطح نمرات فیزیک دو کلاس تجربی در یک دبیرستان, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله بررسی سطح نمرات فیزیک دو کلاس تجربی در یک دبیرستان, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله بررسی سطح نمرات فیزیک دو کلاس تجربی در یک دبیرستان ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله بررسی سطح نمرات فیزیک دو کلاس تجربی در یک دبیرستان
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت