تحقیق مقاله رایگان وظیفه هر فرد در دفاع از سرزمین

تعداد صفحات: 1 فرمت فایل: word کد فایل: 14569
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: علوم اجتماعی و جامعه شناسی
قیمت: ۰ تومان
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان وظیفه هر فرد در دفاع از سرزمین

    ملت ایران، ملتی است دیرپا و کهنسال که در طول تاریخ حوادث بسیار بر آن گذشته است و بدون شک تأثیرات فراوانی بر عمق روح ، تفکر و فرهنگ آن گذاشته اند. اما آنچه در طول تاریخ ماندگاری این ملت را به عنوان ملتی زنده و پویا تضمین کرده است ، حفظ موجودیت و جوهرۀ اصلی فرهنگ ایرانی در تمامی این قرون و اعصار بوده است. و این میسر نگردیده مگر با کوششهای نیاکانمان که در هر شرایطی بر هویت ایرانی خویش و فرهنگ شکوهمند آن تأکید کرده اند و در راه تداوم و گسترش آن فداکاری های بسیار نمودند. امروز ما به عنوان نسل حاضر میراث دار آن فرهنگ شکوهمند هستیم و در عین حال وظیفه دار صیانت از آن و تداوم راه نیاکانمان.

    بدیهی است که دفاع از تمامیت سرزمینی و موجودیت هر ملتی بر فرزندان آن ملت واجب است. با توجه به موقعیت جغرافیای و ژئوپلیتیک خاص میهنمان ایران ، و مورد توجه بودن آن در عرصۀ جهانی‌ ، ‌تلاشی مضاعف جهت دفاع از این سرزمین لازم است. تأکید بر نیرومندی ایران در عرصۀ بین المللی بسیار مورد توجه است.

    دانشگاه مکانی است که در آن تولید علم و علم آموزی صورت می گیرد. فضای دانشگاه محل برخورد آراء و عقاید مختلف و بیان دیدگاه های افراد، شنیدن و آگاه شدن از دیدگاه های دیگران است.این موضوع در کنار شرایط خاص اجتماعی ایران ، دانشگاه را به نوعی تبدیل به یکی از کانونهای تحولات اجتماعی نموده است. لذا فعالیت های دانشجویی در غالب تشکل ها و شکل گیری جریان های دانشجویی از اهمیت فراوانی برخوردارند.

    «ائتلاف دانشجویان آزادیخواه ملی» ، مجموعه ای است متشکل از تعدادی فعالان دانشجویی که پاسداری از حقوق و منافع ملت ایران و تلاش برای احقاق آن را دغدغۀ اصلی خود می شمارند. همچنین دفاع از آرمان های دانشجویی و تلاش برای حفظ استقلال دانشگاه دیگر دغدغۀ اساسی آنان است.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان وظیفه هر فرد در دفاع از سرزمین

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان وظیفه هر فرد در دفاع از سرزمین , مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان وظیفه هر فرد در دفاع از سرزمین , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان وظیفه هر فرد در دفاع از سرزمین , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان وظیفه هر فرد در دفاع از سرزمین , تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان وظیفه هر فرد در دفاع از سرزمین , مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان وظیفه هر فرد در دفاع از سرزمین , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان وظیفه هر فرد در دفاع از سرزمین , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان وظیفه هر فرد در دفاع از سرزمین ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان وظیفه هر فرد در دفاع از سرزمین
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت