تحقیق مقاله راجع به نرم افزار ویروس یاب

تعداد صفحات: 19 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 20492
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی کامپیوتر
قیمت قدیم:۸,۵۰۰ تومان
قیمت: ۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله راجع به نرم افزار ویروس یاب

    نرم افزار ویروس یاب چگونه کار می‌کند ؟‌

    نرم افزار ویروس یاب بیشترین صنعت آنتی ویروس که موتور قابل اسکن با در نظر گرفتن افزایش شکاف بالا، دستیابی کامل را برای برق موتور‌ها به ما می‌دهد ،‌ترکیب می‌کند .رابط گرافیکی کاربر ویروس یاب بخش‌های برنامه تخصصی داده شده را بدون از بین بردن انعطاف پذیری که شما برای مجهز کردن نرم افزار داخل محیط‌های محاسباتی به آن نیاز دارید ، یکنواخت می‌کند . در این مدت بهترین ویژگی‌های تکنولوژی که MCAFee  و تحقیقات منتقل ویروس یاب MCAFee را که بیشتر از 10 سال پیشرفت کرده‌اند را با هم ترکیب می‌کند .

    چه چیز‌هایی با نرم افزار ویروس یاب می‌آید ؟

    نرم افزار ویروس یاب شامل چندین بخش است که یک یا چند برنامه‌ی ربط داده شده را ترکیب می‌کند هر یک از این‌ها یک بخش را برای حفاظت از کامپیوتر شما در برابر ویروسها یا دیگر نرم افزارهایی که مسونیت دارند به کار می‌اندازد . این بخش‌ها عبارتند از :

    :(THE VIRUS SCAN CENTRAL)  

    این بخش نقطه ورودی اصلی شما برای استفاده تمام بخشهای موجود ویروس یاب MCAFee است . این حفاظ اصلی اطلاعات مربوطی مثل : آخرین باری که ویروس یاب در کامپیوتر شما اجرا شده است . چگونگی حالات حفاظ ویروس (Vshield)که فعال شده‌اند اطلاعات DAT  موجود وقتی که آن ایجاد شده باشد را فراهم می‌کند . از میان این واسطه‌های کاربر پسند شما می‌توانید به توابع اصلی ویروس یاب          دستیابی داشته باشید روی دکمه‌ی MCAFee کلیک کنید تا وظایف ویژه‌‌ی داخل ویروس یاب MCAFee مثل ( اسکن ، زمانبندی ، قرنطینه و …… ) برای شروع ، نمایش داده شوند . بنابراین شما می‌توانید برای شروع جستجو و بار گذاری کردن اطلاعات موجود مربوط به روز رسانی برای نصب شدن ویروس یاب      در کامپیوترتان روی دکمه‌یUpdate    کلیک کنید برای استفاده از این ویژگی می‌باید مطمئن شوید که قبلاً به اینترنت متصل شده باشید . برای اطلاعات بیشتر و دستورات گام به گام روی آیکن  Help در گوشه بالایی سمت راست پنجره کلیک کنید . برای بررسی کردن انتخاب‌های موجود و سفارش کردن این که شما می‌خواهید بخش‌های ویروس یاب MCAFee در سیستم شما چگونه کار کنند روی دکمه‌ی         Optionکلیک کنید .

    :The Virus Scan Console

    این بخش به شما اجازه می‌دهد که وظایف ویروس یاب را در زمانهای  مشخص ، ایجاد ، پیکربندی و اجرا کنید . یک وظیفه می‌تواند شامل هر چیزی از اجرای یک عمل اسکن در یک مجموعه دیسک در زمان مشخص یا دارای فاصله برای اجرای به روز رسانی یا عمل ارتقاء باشد . بنابراین شما می‌توانید اسکن کردن محافظ ویروس (Vshield) را از پنجره‌یConsole  فعال یا غیر فعال کنید . میز فرمان      (Console)طبق لیست وظایف از پیش تعیین شده که حداقل سطح حفاظ را برای سیستم شما تضمین می‌کند بدست می‌آید برای مثال : شما می‌توانید فوراُ درایو C  یا همه‌ی دیسکها را در کامپیوترتان اسکن و پاک کنید .

    The Vshield Scanner:

    این بخش ادامه حفاظت آنتی ویروسها را از ویروسهایی که از طریق شبکه یا از منابع مختلف آن در اینترنت وارد فلاپی دیسکها می‌شوند را به شما ارائه می‌دهد . پویشگر محافظ ویروس وقتی شما سیستم‌تان را روشن می‌کنید شروع می‌شود و تا وقتیکه آن را خاموش می‌کنید در حافظه باقی می‌ماند . یک مجموعه ویژگی انعطاف پذیر صفحات این است که به شما اجازه می‌دهد تا بخشی از سیستم‌تان را که می‌خواهید برای امتحان اسکن شود ، چه چیزی را جستجو کند و  چگونگی پاسخ دادن به فایلهای آلوده‌ی پیدا شده را مشخص کنید . به علاوه پویشگر می‌تواند وقتی یک ویروس را پیدا کرد به شما هشدار دهد و هم چنین می‌تواند عملیات آن را خلاصه کند . پویشگر محافظ ویروس طبق سه ماژول دیگر که مراقبی در برابر دشمنان برنامه‌ی کوچک جاوا و کنترل‌های  Active Xکه پیامهای E-Mail  و پیوستهایی که شما از اینترنت از طریق لوتوس CC:Mail دریافت می‌کنید ، از پست میکروسافت یا مشتریهای پست دیگر که از استاندارد واسط برنامه نویسی کاربردی پیام رسانی میکروسافت(MAPI)  پیروی می‌کنند و دستیابی بلاکها برای سایتهای خطرناک اینترنت است ، تخصص داده می‌شوند . مانعی دیگر برای غیر مجاز ساختن تغییرات انتخاب‌های پیکربندی شما حفاظت کلمه عبور ایمن است .

    انتخابهای پیکربندی همان کنترلهای در دسترس کادر گفتگو برای امام ماژول‌های محافظ ویروس است .

    Safe & Sound:

    این بخش به شما اجازه می‌دهد تا مجموعه‌ای Backup  در حجم فایلهای حفاظت شده ایجاد کنید ، که این نوع Backup ایمن‌ترین و ارجح‌ترین Backup است . حجم فایل حفاظت شده یک ناحیه قسمت بندی شده‌ای درایو است که اغلب درایو منطقی نامیده می‌شود . مصونیت فقط برای ویندوزهای 98و95 و ویندوز ME  است .

     

    Quarantine : این بخش به شما اجازه می‌دهد تا فایلهای آلوده شده را به پوشه‌های قرنطینه منتقل کنید . فایلهای آلوده شده به سطوحی منتقل می‌شوند که بتوان آنها را مورد دستیابی قرار داد و شما در آسایش و راحتی بتوانید آنها را پاک یا حذف کنید .

     

    The E-Mail scan extension : این بخش به شما اجازه می‌دهد که مبادلات میکروسافت یا صندوق پست Outlook یا پوشه‌های عمومی که شما فوراُ در سرور به آنها دستیابی دارید را اسکن کنید . اشعه X  مخفیانه داخل منابع پستی را نگاه می‌کند بنابراین نرم افزار ویروس یاب می‌تواند امکان آلودگی را قبل از اینکه آنها بتوانند راهی بهDesktop بسازند پیدا کند که اینها می‌توانند مثل ویروس ملیسا (Melissa) در شیارها متوقف شوند .

     

    ACC:Mail Scanner : این بخش شامل تکنولوژی  بهینه برای اسکن کردن صندوقهای پست لوتوس CC:Mail است که از استانداردMAPI  استفاده نمی‌کنند . اگر شما در ایستگاه کاری یا در شبکه از CC:Mail نسخه 7 یا نسخه‌های اولیه آن استفاده می‌کنید این بخش را نصب و استفاده کنید .

    The Alert Manager Client Uration Utility:

    این بخش به شما اجازه می‌دهد تا یک مقصد را برای رویدادهای مدیر هشدار که نرم افزار ویروس یاب وقتی یک ویروس یا رفتارهای بدون ارزش دیگر وظایف را کشف کرد ، تولید می‌کند ، انتخاب کنید . بنابراین شما می‌توانید یک دایرکتوری مقصد برای سبک‌های قدیمی‌تر پیام هشدار مشخص کنید یا روش ضمیمه دیگر این است که همراه با واسط مدیریت رایانه‌ای (DMI) هشدارهایی برای نرم افزارهای  Client ها از طریق DMI شما فرستاده شود .

    The Screen Scan Utility:

    این بخش از اسکن کردن کامپیوتر شما اختیاری است . مثل اجرایScreen Saver  در طول دوره‌های بیهوده .

    The Send Virus Utility:

    این بخش به شما راهی آسان و بی زحمت ارائه می‌دهد تا فایلهایی که فکر می‌کنید آلوده شده‌اند فوراً توسط محقق‌های آنتی ویروس MacaFee  مورد رسیدگی قرار گیرند . یک ویزارد ساده شما را مثل فایلهای مورد انتخاب شما برای رسیدگی شدن ، شامل جزئیات ارتباط و اگر شما ترجیح دهید ، نوع خروجی‌هر داده‌ای محرمانه یا خصوصی از فایلهای اسناد ، راهنمایی می‌کند .

    the Emergency Disk Creation Utility:

    این کمک سودمند به شما برای ایجاد یک فلاپی دیسکی که شما بتوانید از آن برای بوت شدن کامپیوترتان داخل یک محیط مستقل از ویروس استفاده کنید لازم است . اسکن کردن سطوح سیستم برای برداشتن ویروسهایی که می‌توانند در راه اندازی ، بارگذاری شوند لازم است .

    :Command – line Scanner

    این بخش شامل مجموعه کامل ویژگیهای اسکنر است که شما می‌توانید برای اجرای عملیات اسکن هدف گیری شده از اعلان MS-Dos    یا دستوراعلان ویندوز یا حالت حفاظت شده‌ی MS-Dos استفاده کنید . این مجموعه شامل موارد زیر می‌باشد :

     1- Scan.EXE  : فقط یک پویشگر برای محیطهای32 بایتی می‌باشد . که این واسط خط دستوراولیه است . وقتی شما این فایل را اجرا می‌کنید ، آن اول محیط‌ها را برای دیدن این که آیا آن می‌تواند توسط خودش اجرا شدو را چک می‌کند . اگر کامپیوتر شما در محیط 16 بیتی یا حالت حفاظت شده اجرا می‌شود . آن کنترلها را برای یکی دیگر از پویشگر منتقل خواهد کرد 

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله راجع به نرم افزار ویروس یاب

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله راجع به نرم افزار ویروس یاب , مقاله در مورد تحقیق مقاله راجع به نرم افزار ویروس یاب , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله راجع به نرم افزار ویروس یاب , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله راجع به نرم افزار ویروس یاب , تحقیق درباره تحقیق مقاله راجع به نرم افزار ویروس یاب , مقاله درباره تحقیق مقاله راجع به نرم افزار ویروس یاب , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله راجع به نرم افزار ویروس یاب , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله راجع به نرم افزار ویروس یاب ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله راجع به نرم افزار ویروس یاب
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت