تحقیق مقاله کراتین

تعداد صفحات: 25 فرمت فایل: word کد فایل: 11221
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: تربیت بدنی
قیمت قدیم:۱۲,۵۰۰ تومان
قیمت: ۸,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله کراتین

    کراتین چیست و چگونه کار می‌کند؟

    کرتین یک ماده طبیعی است که در بدن یافت می‌شود. بطور طبیعی به ازای هر 160 پوند وزن یک شخص می‌توان 120 گرم کرتین یافت. کرتین نقش بسیار مهمی در متابولیسم انرژی بدن دارد. کرتین یک ماده مقوی است که بدون ما بطور طبیعی از آمینو اسیدها، لگسین، آرژنتین و متیونین می‌سازد. عقیده کلی در پس به حساب آوردن کرتین به عنوان یک مکمل غذایی اینست که اگر شما تمرین بدنی انجام دهید،‌ به مقدار زیادی کرتین می‌سوزانید.

    اگر شما از یک مکمل کرتین، مانند کرتین هیدرات استفاده کنید، انرژی بیشتری بدست خواهید آورد،‌ زیرا چرخه انرژی به مدت طولانی‌تری ادامه خواهد یافت. مقدار کرتین عضلات  نامحدود است. انسان به طور متوسط در هر کیلوگرم از عضلات خود بیش از 5/3 تا 4 گرم کرتین دارد. زمانیکه کرتین عضله خود را مصرف کردید باید به آنها قبل از اینکه دوباره تمرینی را شروع کنید استراحت بدهید.

    عضله انسان تا 5 گرم کرتین را در هر کیلوگرم از عضله می‌تواند ذخیره کند. پس با گرفتن یک مکمل کرتین می‌توانید سطح کرتین خود را از 5/3 تا 5 گرم در هر کیلوگرم برسانید و زمان تمرینی خود را قبل از نیاز به استراحت و رفع خستگی افزایش دهید.

    کرتین بطور مستقیم برای کاهش وزن به شما کمک نخواهد کرد، با اینحال کرتین، کمک خواهد کرد تا نیرومند شده و تقویت شوید و کمکتان می‌کند تا خود را از مرز محدودیتهایتان خارج نمائید. در بلند مدت، این ساختار ماهیچه‌هایتان است که افزایش متابولیسم را در بدنتان باعث شده و به سوختن کالری و چربی بدنتان کمک می‌کند.

    کراتین همچنین یک مکمل غذایی است. کراتین درابتدا فروخته شد تا به افزایش رشد ماهیهچه‌ها کمک کند و شدت عمل بالای ورزشکار را بهبود بخشد. زمانیکه مکمل‌های کراتین توسط ورزشکاران استفاده می‌گردند به افزایش حجم و نیرومندی ماهیچه‌ها کمک کرده و مقدار انرژی آزاد شده درطول تمرین و سرعت بازیابی ماهیچه‌ها به دنبال کار بدنی سخت را افزایش می‌دهد،  کارآمد و مفید است.

    اگر قصدتان بر اینست که چربیهایتان را آب کرده و عضله‌ سازی کنید محصولات کراتین کمک بزرگی برایتان خواهد بود.

    کراتین مونوهیدرات معروفترین ماده گروه کراتین‌ها است،‌ اما کراتین‌های مختلفی برای مقاصد خاصی طراحی شده‌اند. در این سایت دسترسی به تمام اطلاعات دررابطه با محصولات کراتین برایتان مهیا خواهد بود.

    پس کراتین چیست؟ کراتین یکی از مشتقات آمینو اسید است که در کبد کلیه و پانکراس از آمینو اسیدها تشکیل می‌شود، گوشت قرمز یکی از بهترین منابع طبیعی کراتین می‌باشد، اما برای بدست آوردن 4 گرم کراتین از غذای جامد، می‌بایست شما در حدود پنج پوند گوشت قرمز بخورید. یک قاشق چایخوری پر به اندازه یک کیلوگرم گوشت تازه خام دارای کراتین می‌باشد. بنابراین مکملهای کراتین، مواد کمکی را برایتان فراهم می‌کند که کارهای بدنی شما را بهتر و مدت زمان تمرینی، اگر شما برای رشد ماهیچه‌هایتان نیاز دارید را افزایش دهید.

    در بازار سه نوع کراتین وجود دارد: کراتینهای فسفات، نیترات و مونوهیدرات. بعضی‌ها فکر می‌کنند که نوع فسفات توسط بدن بخوبی جذب نمی‌شود و از این رو نمی‌تواند زیاد موثر باشد. به نظر می‌رسد نوع نیترات عامه پسندتر باشد، اما تحقیق در رابطه با آن ناقص است. تقریباً همه مطالعات بالینی مثبت که بر روی کراتین انجام شده برای نوع مونوهیدرات انجام گرفته است و از این رو به نظر می‌رسد اکنون کراتین مونوهیدرات نوعی باشد که می‌تواند مورداستفاده قرار گیرد.

    در بازار به مقدار زیاد و کافی و ارزان مونو هیدرات کراتین وجود دارد (مخصوصاً در وب‌سایت‌ها)، اما و ممکن است کیفیت آنها بطور چشمگیری از مارکهای معتبر دارای کیفیت پایین‌تری باشند.

    کمپانیهای ضمیمه و توزیع کننده‌ها در ایالات متحده، اخیراً‌ کراتین خام را از دو منبع اولیه بدست می‌آورند: چین و آلمان. کراتینی که چینی می‌باشد تقریباً همیشه زیاد و گران نیست ولی تقریباً بیشتر آنها ناخالص هستند. اینها کراتین بسیار ارزانی هستند که به قیمت ناچیز توسط عمده فروشیها عرضه می‌گردد. اشخاصی که اهمیتی برای این موضوع قائل نیستند به هیچ نتیجه‌ای دست نمی‌یابند.

    تهیه کنندگان معتبر کراتین نوع آلمانی آن را ترجیح می‌دهند که البته  قیمت بسیار گران و کیفیتی بسیار عالی می‌باشند. با این کراتین در ازای پولی که پرداخته اید نتیجه واقعی آن را خواهید دید. کراتین که در این سایت موجود است حاصل کار تهیه کنندگانی معتبر است و از این‌رو دارای کیفیت بسیار بالایی است.

    تغذیه با کراتین مونوهیدرات ورزشی آمریکایی

    مطالعات نشان داده‌اند که ورزشکارانی که ورزش می‌کنند و از کراتین مونوهیدرات بعنوان مکمل غذایی استفاده می‌کنند، می‌توانند سطح کل کراتین درون عضله خود را با سطح بالای کراتین فسفات و ذخیره انرژی بیشتر در عضلات منطبق کنند. کراتین فسفات نوع فعال‌شده کراتین است و بعنوان جایگزین انرژی ذخیره شده عمل می‌کند. کراتین مونوهیدرات ساخته شده توسط ASN فقط به افزایش مدت تمرینی کمک نمی‌کند اما به لحاظ دیگر به بازیابی سریع نیرو و بعد از هر برنامه تمرینی کمک می‌کند.

    کراتین مونوهیدرات ورزش آمریکایی یک منوهیدرات کراتین 100% خالص بدون افزودنی است.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله کراتین

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله کراتین, مقاله در مورد تحقیق مقاله کراتین, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله کراتین, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله کراتین, تحقیق درباره تحقیق مقاله کراتین, مقاله درباره تحقیق مقاله کراتین, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله کراتین, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله کراتین ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله کراتین
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت