تحقیق مقاله ناهنجاری های بدمینتون

تعداد صفحات: 8 فرمت فایل: word کد فایل: 11228
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: تربیت بدنی
قیمت قدیم:۷,۰۰۰ تومان
قیمت: ۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله ناهنجاری های بدمینتون

    تاریخچه

     

    تاریخچه بدمینتون در جهان

    از دوران بسیار قدیم در ژاپن بازی بدمینتون به نام آل بین وجود داشته است. آزتکها (از سرخپوستان مکزیک) و اینکاها نیز به این ورزش علاقه داشته‌اند و در دوره رنسانس، زمانی که این ورزش در اروپا به عنوان تفریح اوقات فراغت اشراف درآمده، آن را در قصرها، چمنزارهای تفریحی و حتی روی عرشه قایقهای بادبانی بازی می‌کرده‌اند.

    انقلاب فرانسه به سال 1789 به این ورزش جنبه همگانی بخشید و آن را تبدیل به تفریح روزهای یکشنبه عده زیادی از مردم نمود و سرانجام افسران انگلیسی مستقر در هندوستان با این بازی آشنا شدند و در سال 1869 آن را به انگلستان آوردند. دوک بیوفرت به این بازی علاقه‌مند شد و امکانات آن را در قصری به نام بدمینتون فراهم آورد و از میهمانان خود با این بازی پذیرایی کرد. نام بدمینتون از این کاخ گرفته شده است.

    پس از آن مقررات خاص و قوانین لازم برای بدمینتون تدوین گردید و به شکل رسمی درآمد و بین باشگاهها و کشورهای جهان مسابقاتی برگزار گردید. اینک مدت بسیار زیادی است که بدمینتون جنبه جهانی گرفته است. در سال 1934 فدراسیون بین‌الملی بدمینتون (IBF) به وجود آمد و اکنون بیش از هفتاد کشور جهان در آن عضویت دارند.

    در المپیک 1972 نمایشی از ورزش بدمینتون برگزار و از المپیک سال 1992 این رشته به طور رسمی وارد بازیهای المپیک گردید.

    معتبرترین مسابقات تیمی مردان جهان از سال 1948 به نام توماس کاپ و تیمی بانوان از سال 1956 به نام اوبرکاب هر سه سال یک بار انجام می‌شود. سرجورج توماس اولین رئیس فدراسیون بین‌المللی بدمینتون بود. دیگر مسابقات مهم این رشته در سطح جهان عبارتند از:

    مسابقات انفرادی (یکنفره و دونفره) قهرمانی جهان – مسابقات جایزه بزرگ – مسابقات آزاد جهانی انگلستان- مسابقات سودرمن – مسابقات اختصاصی هر قاره به صورت تیمی و انفرادی.

    مسابقات یاد شد، در هر دو قسمت مردان و بانوان برگزار می‌شود.

    علاوه بر آن، مسابقات بین‌المللی متعددی به مناسبتهای مختلف در سطح جهان انجام می‌گردد.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله ناهنجاری های بدمینتون

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله ناهنجاری های بدمینتون, مقاله در مورد تحقیق مقاله ناهنجاری های بدمینتون, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله ناهنجاری های بدمینتون, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله ناهنجاری های بدمینتون, تحقیق درباره تحقیق مقاله ناهنجاری های بدمینتون, مقاله درباره تحقیق مقاله ناهنجاری های بدمینتون, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله ناهنجاری های بدمینتون, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله ناهنجاری های بدمینتون ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله ناهنجاری های بدمینتون
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت