تحقیق مقاله اسلام و سیاست

تعداد صفحات: 6 فرمت فایل: word کد فایل: 11297
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: علوم سیاسی
قیمت قدیم:۷,۰۰۰ تومان
قیمت: ۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله اسلام و سیاست

    عوامل زیادی اسلام را در دنیای امروز از کشوری نسبت به کشور دیگر و از منطقه ای نسبت به منطقه‌ای دیگر متمایز می‌کند. اما در تمامی آنها شباهت‌هایی وجود دارد که آنها را مثل هم ساخته است.

    یکی از اونها گسترش احساس شکست و عدم اعتماد به نفس در جوامع اسلامی است. اغلب کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقایی بعد از غلبه بر قوانین استعماری در اواسط قرن بیستم به استقلال رسیدند. اما این استقلال همراه شد با شکست‌ های سیاسی و تدثیر منفی‌ای که در مدرنیزه شدن ( نوین سازی ) این کشورها گذاشت.

    - شهرهای شلوغ با عدم حمایتهای اجتماعی مناسب.

    - نرخ بیکاری بالا

    - فسادهای دولتی.

    - رشد فاصله بین قشر ثروتمند و فقیر ( تضاد طبقاتی ) و.... از جمله خصوصیتهای این کشورهای تازه به استقلال رسیده است و همچنین بعضی مدرنیزه سازی ها منجر به از هم پاشیدگی خانواده ها – مذاهب و ارزشهای اجتماعی سنتی شده است.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله اسلام و سیاست

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله اسلام و سیاست, مقاله در مورد تحقیق مقاله اسلام و سیاست, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله اسلام و سیاست, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله اسلام و سیاست, تحقیق درباره تحقیق مقاله اسلام و سیاست, مقاله درباره تحقیق مقاله اسلام و سیاست, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله اسلام و سیاست, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله اسلام و سیاست ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله اسلام و سیاست
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت