تحقیق مقاله محمد صلی الله علیه واله ، اشتباهات مسیحیت را درک کرد

تعداد صفحات: 7 فرمت فایل: word کد فایل: 11818
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: معارف اسلامی و الهیات
قیمت قدیم:۷,۰۰۰ تومان
قیمت: ۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله محمد صلی الله علیه واله ، اشتباهات مسیحیت را درک کرد

    غربیان و خاورشناسان، عظمت پیامبرمان، حضرت محمد صلی الله علیه واله و تعالیم او را درک کرده و برآنچه از ترقی و تعالی تمتع داشت اعتراف نموده اند:

     

    ₪ فرانسوا فولتر فرانسوی

    وی رهبر جنبش مادی گرایی و مرد انقلاب علیه سلطه گران دینی است. وی تألیفات متعددی دارد که یکی از آنها کتاب معروف به نام حضرت محمد صلی الله علیه واله است که در آن می گوید: به درستی که در روح محمد صلی الله علیه واله چیز عجیب، نیکو و دست اولی که انسان را به شگفتی و تقدیر وادارد وجود دارد، و قسم به جان خودم که این مرد، یکه و تنها به سوی خدا دعوت کرد و به خاطر این دعوت، سالهای متعددی اذیت و آزار را تحمل نمود و در مقابل افواج مشرکان قرار داشت که در راه مخالفت و کشتن اندیشه او می کوشیدند. به درستی که او اکنون شایسته تقدیر و ستایش است. دوستدار اطفال است و هیچ گاه از پهلوی آنها نمی گذشت مگر آنکه آنان را مورد لطف قرار دهد و با حالتی از تبسم و فروتنی در نزدیکشان توقف فرماید.

     

     

    ₪ برتلمی سانت سویسی

    وی استاد فلسفه متولد1807م است. او در کتاب خود که همراه شرق نام دارد می گوید: محمد صلی الله علیه واله باهوش ترین فرد عرب در عصر خود بود و بیشتر از آنها تقوا و دیانت داشت. سینه او گشاده تر و نسبت به دشمنان خود و دینش   نرم خوتر بود. دینی که برای آن دعوت کرد، خیر زیادی برای ملتهایی که از آن پیروی نموده اند به همراه آورد.

     

     

    ₪ لوزان کشیش فرانسوی

    وی در یکی از سخنرانی های خود می گوید: آن حضرت از نظر عادتهای بخشندگی، شرف اخلاقی و شدت احساس در بالاترین درجه قرار داشت. دارای خوی عظیم و عادت مرضیه ای در شفقت به کودکان بود، طبعی مبتنی بر نیکویی، دور از تکبر نفسانی و صلابت در رابطه با مردم داشت. همچنین حایز نیروی درک عجیب، هوش سرشار و عواطف رقیق شریفی است.

     

    ₪ آلبرنس کاتیان ایتالیایی

    وی در صفحه34 کتاب ادیان عرب می گوید: امتیاز محمد صلی الله علیه واله در کفایت شگفت انگیز او مانند یک سیاستمدار برجسته بیش از آن است که پیامبری باشد و به او وحی شود .آن که محمد صلی الله علیه واله را بشناسد نمی تواند بخشندگی او را پایین آورد و کسی که این گونه باشد هم به خود و هم به محمد صلی الله علیه واله ستم می کند. 

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله محمد صلی الله علیه واله ، اشتباهات مسیحیت را درک کرد

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله محمد صلی الله علیه واله ، اشتباهات مسیحیت را درک کرد, مقاله در مورد تحقیق مقاله محمد صلی الله علیه واله ، اشتباهات مسیحیت را درک کرد, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله محمد صلی الله علیه واله ، اشتباهات مسیحیت را درک کرد, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله محمد صلی الله علیه واله ، اشتباهات مسیحیت را درک کرد, تحقیق درباره تحقیق مقاله محمد صلی الله علیه واله ، اشتباهات مسیحیت را درک کرد, مقاله درباره تحقیق مقاله محمد صلی الله علیه واله ، اشتباهات مسیحیت را درک کرد, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله محمد صلی الله علیه واله ، اشتباهات مسیحیت را درک کرد, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله محمد صلی الله علیه واله ، اشتباهات مسیحیت را درک کرد ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله محمد صلی الله علیه واله ، اشتباهات مسیحیت را درک کرد
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت