تحقیق مقاله نقش سرپرست در روابط کار

تعداد صفحات: 31 فرمت فایل: word کد فایل: 11851
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مدیریت
قیمت قدیم:۱۶,۵۰۰ تومان
قیمت: ۱۰,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله نقش سرپرست در روابط کار

    کاردانی کنترل صنعتی:

    درس کارآفرینی و پروژه

    عناوین تحقیق

    1 مسئولیت‌های عملی و قانونی سرپرست را در روابط مدیریت کارگری بحث کنید.

    2 ویژگیهای اصلی قوانین روابط مدیریت کارگر را مطابق شرح در متن تعیین کنید.

    3 فرایند چانه‌زنی (داد و ستد، معامله( شرکت کنندگان آن و اهداف آن را شرح دهید.

    4 نقش‌های سرپرست را در اجرای یک قرارداد کاری و روابط آنها با نماینده اتحادیه را بحث کنید.

    5 یک رویه شکایت نمونه را شرح دهید و نحوه کمک سرپرست به سودمندی آن را بحث نمایید.

    نظارت و اتحادیه‌های کارگری

    مفهوم: سرپرستان\نمایندگان قانونی مدیریت در موضوعاتی هستند که بر روی تایید اتحادیه کارگری و اجرای قراردادهای کارگری تأثیر می‌گذارد.

    نقش اصلی سرپرست درباره موضوعات کارگری چیست؟

    از دیدگاه قانونی، سرپرست‌ها، نمایندگان مسئول شرکت‌هایشان هستند. کارفرمایان شما مسئول هر نوع اقدام‌ای هستند که شما در اداره کردن کارمندان یا در ارتباط با اتحادیه‌های کارگری، انجام می‌دهید. به همین دلیل، این امری ضروری است که یک سرپرست با قانون کار از دو نقطه نظر مهم، آشنا باشد(1):شیوه‌ای که در آن اقدامات شما بر روی اتحادیه‌های کارگری در تلاش برای بدست آوردن حقوق وام گرفتن برای کارمند، تأثیر می‌گذارد و (2):قرارداد کارگری که شرکت شما ممکن است با یک اتحادیه امضاء نماید و تاثیری که این کار بر روی خط مشی‌ها، عملیات، و ودیه‌هایی دارد که روابط کارگری را مسالمت آمیز می‌نماید.

    چرا کارگران به اتحادیه‌های کارگری ملحق می‌شوند؟

    به سه دلیل کارمندان به اتحادیه‌های کارگری ملحق می‌شوند:

    (1)اتحادیه ایمنی و خدماتی را پیشنهاد می‌کند که ممکن است مشتری به تنهایی نتواند آنها را بکار ببرد یعنی هدف اساسی اتحادیه‌های کارگری یا تجاری عبارت‌اند از ارتقاء حفاظت و بهبود بهره‌های اقتصادی اعضایش می‌باشد.

    (2)عضویت اغلب اجباری است. در سه چهارم توافقات کارگری، حداقل یک شخص باید به کارگرفته شود و او باید به اتحادیه ملحق شود اگر بخواهد شغل‌اش را حفظ کند. ایده اصلی موجود عضویت اجباری آن است که هر کس باید سهم هزینه منافع بدست آورده‌اش از اینکه عضویت اتحادیه را دارد بپردازد.

    (3)عضویت به معنای استقلال از قدرت مدیریت برای استخدام یا ارتقاء شغلی می‌باشد. بسیاری از کارمندان امروزی احساس می‌کنند که در سازمانها بدون کمک و یاور هستند. در حالیکه عضویت در اتحادیه، احساس قدرتی را فراهم می‌کند که قبلاً این حس برای شخص وجود نداشت.

    اقدام شما نسبت به یک اتحادیه موجود چیست؟

    ضد اتحادیه نباشد، ویژگی‌ای را بپذیرید که شرکت شما یک قرارداد با یک اتحادیه را می‌پذیرد و بهترین کار شما عبارت انداز کار کردن سخت و همراهی با آن اتحادیه است انرژی خودتان را برای مخالفت با اتحادهی به هدر ندهید. در عوض سعی کنید که بخشی‌ای را که در آن کار می‌کنید محل مناسبتری برای انجام کار نمایید. همچنین این اشتباه بزرگ‌ای است که فقط به اتحادیه توجه کنید و از کارگران خودتان غافل شوید زیرا کارگر ممکن است از پیروی کردن از شما بردارد و به نمایندگان اتحادیه خودشان به چشم رهبریت نگاه کنند و از شما چشم‌پوشی نمایند.

     

     

    آیا شما احساس ناراحتی می‌کنید وقتی که کارمندان شما به اتحادیه اعتماد می‌کنند؟

    خیر، یک بررسی از وضعیت کارمندان نشان داد که آنها دارای یک حس اعتماد دو طرفه هستند. هم به کارفرما و هم به اتحادیه. کارمندان به رئیس خودشان برای قضاوت‌های تجاری توجه دارند و به رضایت‌هایی توجه دارند که از انجام یک کار هدفمند تحت شرایط کاری خوب حاصل می‌شود. کارمندان به حیثیت اجتماعی خودشان توجه دارند و بعنوان یک محافظت کننده از تمایلات اقتصادی و ایمنی شغلی به آن می‌پردازند یک کارمندی که برای یک شرکت خوب کار می‌کند و نسبت به کارش فعال و شریف است از این رابطه لذت می‌برد و این که آیا یک کارمند بین اتحادیه و کارفرما کدام یک را ترجیح می‌دهد مانند آن است که از یک کودک بپرسید که آیا تفاوت‌ای بین پدر و مادر قائل است یا خیر؟

    چه نوع از اتحادیه‌ای یک ESOP است؟

    ابداً یک اتحادیه نمی‌باشد. یک ESOP یک طرح مالکیت سهام کارمندی است. و سود سهام بردن است و کدامند سهام را در یک شرکت می‌خرد و یک سهام‌دار جزئی می‌شود. بعضی از ESOPها برای کارمندان دارای مزیت است و فرصت‌هایی برای مشارکت در مدیریت آنها در شرکت‌شان را می‌دهند. سایر ESOPها اغلب کارمندان را با مدیرت‌تجازی آشنا می‌کند و کارگران فرصت سهم بردن از سودها را پیدا می‌کنند و کارگران فرصت پیدا می‌کنند که در سهام و سود آنها شریک شوند و یا با کاهش قیمت سهام در بازار ممکن است زیان ببینند. در هر حالت ESOP واقعاً یک کار مستقیم برای روابط مدیریت کارگر سنتی نمی‌باشند.

    2 قانون مدیریت کارگر

    مفهوم؛ روابط مدیریت کارگر با یک سری قوانین مرتبط باشد و اساسی‌ترین آنها قانون روابط کارگر ملی است که توسط هیئت مدیره روابط کارگر ملی اجرا می‌شود.

    آیا همه چیز قبل از قانون Wagner ساده‌تر نبود؟

    بدون شک سرپرستان دست‌شان بمراتب بازتر سات که با موضوعات کارمندی سرو کله بزنند، ولی شواهد حاکی از آن است که اتحادیه‌ها واقعاً هوشمندتر و موثرتر از زمانی شده‌اند که حق سازمانی کارمندان توسط قانون حفظ می‌گردید. 

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله نقش سرپرست در روابط کار

    فهرست:

    چرا کارگران به اتحادیه‌های کارگری ملحق می‌شوند؟. 2

    اقدام شما نسبت به یک اتحادیه موجود چیست؟. 3

    2 قانون مدیریت کارگر. 5

    کارگاه اتحادیه، کارگاه بسته این در چه مورد است؟. 9

    قانون حق کارگر چیست؟. 9

    آیا قوانین دیگری از کار وجود دارد که یک سرپرست باید آگاهی داشته باشد؟. 10

    هدف از قانون1959چیست؟. 12

    3 وام‌دهی جمعی.. 14

    چانه زدن ( داد و ستد) دسته‌جمعی شامل چه چیزی است؟. 16

    آیا چانه زنی دسته‌جمعی با امضاء کردن مذاکرات قرارداد خاتمه می‌یابد؟. 17

    چگونه کار نظارت هر روزه سرپرست بر روی مذاکرات قرارداد تأثیر می‌گذارد؟. 18

    چرا اقتدار سرپرست در روابط کار مطابق با سازمان استخدامی، تغییر می‌کند؟. 19

    میزان اقتدار نظارتی یک کارگاه اتحادیه چقدر است؟. 22

    رابطه دوستانه سرپرست با یک مباشر کارگاه چگونه باید باشد؟. 22

    آیا یک روش تنظیم شکایت استاندارد توسط قانون وجود دارد؟. 25

    چرا گاهی اوقات سرپرستان قانون را نقض می‌کنند؟. 26

    چرا شکایت‌ها در مرحله اول به درستی مورد حکمیت قرار نمی‌گیرد؟. 26

     

    .

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله نقش سرپرست در روابط کار, مقاله در مورد تحقیق مقاله نقش سرپرست در روابط کار, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله نقش سرپرست در روابط کار, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله نقش سرپرست در روابط کار, تحقیق درباره تحقیق مقاله نقش سرپرست در روابط کار, مقاله درباره تحقیق مقاله نقش سرپرست در روابط کار, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله نقش سرپرست در روابط کار, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله نقش سرپرست در روابط کار ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله نقش سرپرست در روابط کار
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت