تحقیق مقاله دستگاه مونتاژ اتوماتیک پیچ و مهره پریز برق

تعداد صفحات: 2 فرمت فایل: word کد فایل: 12176
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی الکترونیک
قیمت: ۰ تومان
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله دستگاه مونتاژ اتوماتیک پیچ و مهره پریز برق

    دستگاه مونتاژ اتوماتیک پیچ و مهره پریز برق

    ترمینال های ورود جریان برق در کلید و پریزهای معمول دارای 3 قطعه (پیچ ، مهره ، واشر مخصوص) است که بطور معمول بوسیله کارگران و به روش دستی بسته میشود. دستگاه مونتاژ اتوماتیک پیچ و مهره پریز برق دارای 3 کانال ورودی برای پیچ ، مهره و واشر بوده که در یک نقطه به هم رسیده و بطور اتوماتیک بهم بسته شده و از زیر دستگاه بیرون می ریزد. دستگاه دارای کلاچ می باشد بگونه ای که گشتاور بسته شدن قابل تنظیم بوده و برای همه قطعات یکسان خواهد بود. دستگاه دارای تایمر قابل تنظیم همراه با سیم پیچ مغناطیسی فعال شونده توسط برق است که در موقع مناسب مکانیزم مونتاژ 3 قطعه را با قطعات درگیر خواهد کرد.

     

    بیش از ‪ ۱۰۰هزارتن متانول در یک ماه گذشته از پتروشیمی زاگرس در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به خارج صادر شد.

    مهندس کاظم هومهر، مدیر خدمات فنی مجتمع پتروشیمی زاگرس(متانول چهارم) ارزش این میزان متانول صادرشده را ‪ ۲۵میلیون دلار عنوان‌کرد و گفت: در سال جاری حداقل یک میلیون تن متانول از مجتمع پتروشیمی زاگرس صادر می‌شود.

    وی یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: نخستین محموله متانول این مجتمع ‪ ۱۴فروردین ماه امسال از عسلویه به هند صادر شد و هشتمین کشتی حاوی متانول پتروشیمی زاگرس امروز عسلویه را به مقصد چین ترک کرد.

    هومهر افزود: متانول تولید شده در پتروشیمی زاگرس به کشورهای اروپایی، کشورهای خاور دور، هند، تایوان، چین و کره جنوبی صادر شده است.

    مدیرخدمات فنی پتروشیمی زاگرس میزان تولید روزانه فعلی این مجتمع را سه هزار تن برشمرد و گفت:از زمان بهره‌برداری ازمجتمع پتروشیمی زاگرس تاکنون بیش از ‪ ۱۵۰هزار تن متانول در این مجتمع تولید شده است.

    مجتمع پتروشیمی زاگرس با ظرفیت تولیدسالانه‌یک میلیون و‪ ۶۵۰هزارتن متانول با درجه ‪ AAدر سال (پنج هزار تن در روز)، اسفندماه گذشته در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به بهره‌برداری رسید.

    خوراک طرح متانول چهارم یک میلیارد و ‪ ۴۸۸میلیون متر مکعب گاز طبیعی در سال و دو میلیون مترمکعب اکسیژن در روز است که توسط فازهای پالایشگاهی یک، دو وسه‌پارس جنوبی پس‌از جداسازی هیدروکربنهای سنگین تر ازاتان در پتروشیمی پارس تامین می‌شود.

    محصولات این طرح در صنایع پایین دستی، تولید انواع چسب، رزین ها، انواع پلاستیک،انواع ظروف و تجهیزات آشپزخانه،دوربینهای عکاسی، کلید و پریز برق کاربرد دارد.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله دستگاه مونتاژ اتوماتیک پیچ و مهره پریز برق

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله دستگاه مونتاژ اتوماتیک پیچ و مهره پریز برق , مقاله در مورد تحقیق مقاله دستگاه مونتاژ اتوماتیک پیچ و مهره پریز برق , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله دستگاه مونتاژ اتوماتیک پیچ و مهره پریز برق , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله دستگاه مونتاژ اتوماتیک پیچ و مهره پریز برق , تحقیق درباره تحقیق مقاله دستگاه مونتاژ اتوماتیک پیچ و مهره پریز برق , مقاله درباره تحقیق مقاله دستگاه مونتاژ اتوماتیک پیچ و مهره پریز برق , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله دستگاه مونتاژ اتوماتیک پیچ و مهره پریز برق , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله دستگاه مونتاژ اتوماتیک پیچ و مهره پریز برق ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله دستگاه مونتاژ اتوماتیک پیچ و مهره پریز برق
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت