تحقیق مقاله بررسی مدارک مایکروسافت

تعداد صفحات: 28 فرمت فایل: word کد فایل: 12753
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی فناوری اطلاعات IT
قیمت قدیم:۱۲,۵۰۰ تومان
قیمت: ۸,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله بررسی مدارک مایکروسافت

    این مدارک که به مجموعه آنها MCP)  MICROSOFT CERTIFIED PROFESSIONAL) گفته می شود ،طی امتحانات استانداردی به افرادی که در بکارگیری یا پیاده کردن یکی از محصولات یا فناوری های مایکروسافت مهارت کافی کسب کرده اند داده می شود.

    کسب این مدرک نشان دهنده آن است که دارنده مدرک می تواند به بعضی از اطلاعات فنی موجود در سایت مایکرسافت دسترسی مستقیم داشته باشد. همچنین مایکروسافت دارندگان این مدرک را به کنفرانس ها و سمینارهای فنی خود دعوت می کند و مجله ای را هم مخصوص این افراد منتشر می کند.

    ... mcdba microsoft certified database administrators مدرکmcdba یک مدرک بسیار مهم برای متخصصینی است که کار پیاده سازی و اجرای پایگاه اطلاعات به وسیلهmicrosoft sql server را انجام می دهند ... این مدرک برای تربیت نیروهای متخصص در زمینه طراحی، پیاده سازی و مدیریت بانک های اطلاعاتی توسطsql server ارائه شده است و داوطلبان می توانند پس از گذراندن 4 دوره و موفقیت در آزمون های بین المللی، مدرک معتبرmcdba را دریافت کنند ... دارندگان این مدرک دارای مهارت های لازم در مدیریت، طراحی و نگهداری بانک های اطلاعاتی sql server شناخته می شوند ... این مدرک مناسب افرادی است که کارشان طراحی پایگاه های اطلاعاتی، تهیه طرح مدل داده ای، ساخت و مدیریت و پشتیبانی پایگاه های اطلاعاتی و تنظیم و مدیریت امنیتی آن و بهینه سازی پایگاه اطلاعات و نصب و راه اندازی microsoft sql server است ... با کسب مدرک معتبر mcdb، فرد ثابت می کند که توانایی لازمه جهت رهبری و مدیریت بخش طراحی و پیاده سازی پایگاه های اطلاعاتی یک سازمان را دارا است ... با انتخاب درست آزمونها می توان در کنار هر دو مدرک mcse و mcsd و تنها با یک آزمون اضافه به مدرک mcdba دست یافت ... mctmicrosoft certified trainers دارندگان این مدرک استادانی هستند که از سوی مایکروسافت، برای تدریس و آموزش دوره های مایکروسافت تاییده شده اند ... داوطلب برای دریافت این مدرک باید یکی از دیگر مدارکmcp یا مدرکmicrosoft business solutions را داشته باشد

     

    مزایای دریافت مدارک Microsoft
     
    بعد از قبولی در اولین آزمون ، شخص به عنوان Microsoft Certified Professional و یا به اختصار MCP شناخته شده و مدرک مربوطه برای وی فرستاده خواهد شد (گواهینامه قبولی امضا شده توسط بیل گیتس، کارت شناسایی و توافقنامه بین شرکت Microsoft و شخص دریافت کننده مدرک).
    هم چنین شخصی که این مدرک را دریافت می کند از مزایای زیر بهره‏مند می‏شود :
    • دسترسی به اطلاعات و محصولات فنی Microsoft از طریق سایت اینترنتی مخصوص افراد دارای مدرکMCP .
    • اجازه استفاده از لوگوی مربوطه (MCP , MCSE , MCSD , …) در کارت ویزیت و سربرگ.
    • دعوت به جلسات آموزشی.
    • تخفیف یکساله برای اشتراک CD های محصولات Microsoft.
    • تایید شدن بعنوان شخصی که مهارت کار با محصولات Microsoft را دارا می‏باشد.

     

    حال انواع مختلف این مدارک کدامند ؟

     

     1)مدرک MCSA : مدرک MICROSOFT SYSTEM ADMINISTER CERTIFIED به افرادی داده می شود که در زمینه مدیریت شبکه و محیط های سیستمی مبتنی بر سیستم عامل های ویندوز مهارت کافی داشته باشند . در حال حاضر این مدرک روی ویندوز 2000 داده می شود و برای کسب آن باید از توانایی مدیریت این سیستم عامل و مدریت شبکه با استفاده از آن برخوردار بود .کسی که نامزد دریافت این مدرک می شود و برای دریافت آن در آزمون شرکت می کند باید 6 تا 12 ماه تجربه پیاده کردن و مدیریت یک سیستم عامل روی شبکه و مدیریت یک سیستم عامل روی رایانه شخصی و یا پیاده کردن و مدیریت یک سیستم عامل روی شبکه هایی با بیش از 200 کاربر را داشته باشد .

     

    یا گواهینامه مدیریت سیستمهای مایکروسافت،مهر تأییدیست بر این امر که دارنده آن دارای توانائی مدیریت کلیه شبکه ها و محیطهای شبکه مبتنی بر ویندوزهای مایکروسافت را دارا می باشد. مدرک MCSA که از اکتبر سال 2001 ارائه شده است لغب پرطرفدارترین مدرک مایکروسافت را به خود گرفته است. این مدرک شامل دو گرایش MCSA: Messaging و MCSA: Security می باشد.این مدرک در حقیقت پاسخگوی این رشد فراگیر بوده و برای آن دسته از متخصصینی طراحی شده است که محیطهای شبکه بنا شده بر platform های windows 2003 و windows.net server موجود مایکروسافت را راه اندازی، مدیریت و عیب یابی می نمایند. مرحله راه اندازی شامل نصب و تنظیم بخشهای مختلف سیستمها و بخش مدیریت شامل مدیریت و پشتیبانی سیستمها می باشد.
    البته این افراد مشخصاً شبکه ها و سیستمهای جدیدی را به عنوان بخشی از وظایف خود، آنگونه که از افراد دارای گواهینامه MCSE انتظار میرود راه اندازی نمی نمایند ، به علاوه MCSA ها لزوماً نباید در بخش طراحی شبکه ( مانند MCSE ) فعالیت نمایند. بلکه این گواهینامه به متخصصین تکنولوژی اطلاعات (IT ) عرصه رقابت جدیدی را در دنیای تجاری همواره در حال تغییر امروز، با ارزشگزاری بر نقش مدیریت سیستمها در شبکه های کامپیوتری معرفی می نماید. این گواهینامه، این توانایی را به صاحبان صنعت می دهد که افراد تأیید شده با مهارتهای مناسب برای اداره و مدیریت موفقیت آمیز شبکه را شناسائی نمایند.
     
    :: تعداد امتحانات: 4
    (MCSA on windows 2003 ) برای متخصصین تکنولوژی اطلاعاتی است ( IT ) که به طور ایده آل در محیطهای شبکه پیچیده کامپیوتری با اندازه متوسط تا بزرگ مشغول به کار می باشند.افراد داوطلب دریافت این گواهینامه باید در مجموع چهار امتحان شامل سه امتحان اصلی ( Core ) و یک امتحان انتخابی ( Elective ) را با موفقیت پشت سر بگذارند. این امتحان انتخابی شامل امتحانات compTIA نیز میگردد.(+Network+/A)
     
    افراد داوطلب باید دارای 6 تا 12 ماه تجربه در راه اندازی و مدیریت یک سیستم عامل رومیزی ( Desktop Operating System ) و نظارت بر ساختار اصلی - Network Infrastructure یک شبکه موجود باشند. این امتحانات مهارت های مدیریت شبکه، مهندسی شبکه، مدیریت سیستم، مهندسی تکنولوژی اطلاعات، مدیریت اطلاعات سیستم، تکنسین شبکه و متخصص پشتیبانی فنی را تحت پوشش قرار میدهند.
    اگر چه مدرک MCSA مدرکی مستقل محسوب میگردد اما با گذراندن سایر آزمونهای لازم می توان به گواهینامه MCSE 2003 نیز در کنار آن دست یافت.
  • فهرست و منابع تحقیق مقاله بررسی مدارک مایکروسافت

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

تحقیق در مورد تحقیق مقاله بررسی مدارک مایکروسافت , مقاله در مورد تحقیق مقاله بررسی مدارک مایکروسافت , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله بررسی مدارک مایکروسافت , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله بررسی مدارک مایکروسافت , تحقیق درباره تحقیق مقاله بررسی مدارک مایکروسافت , مقاله درباره تحقیق مقاله بررسی مدارک مایکروسافت , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله بررسی مدارک مایکروسافت , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله بررسی مدارک مایکروسافت ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله بررسی مدارک مایکروسافت
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت