مدیریت اکوسیستم و مدیریت زمان

تعداد صفحات: 14 فرمت فایل: word کد فایل: 13385
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مدیریت
قیمت قدیم:۸,۵۰۰ تومان
قیمت: ۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه مدیریت اکوسیستم و مدیریت زمان

    چکیده :یکی از گامهای اساسی درجهت ارتقای توسعه هر کشوری استفاده بهینه از کلیه امکانات و منابع آن با مدیریت علمی و استفاده از پژوهشهای صاحبنظران است. اگرچه صادرات منابع نفتی و معدنی و چند قلم کالای محدود جوابگوی نیازهای گذشته و جاری ایران بوده است، ولی ضرورت توجه به بخشهای دیگر تولید درآمد و ارزآوری باتوجه به محدودیت منابع پیش گفته ضروری به نظر می رسد.یکی از این بخشها صنعت اکوتوریسم است که باتوجه به وسعت کشور و تنوع گونه ها امکان پذیر و سودآور خواهدبود.

    پیش درآمد: پس از انجام یک سفر علمی - تحقیقی دریافتم که ایران بسیار زیبا است و این سوال در ذهنم مطرح شد که چرا مدیران و مسئولان کشور از این امکانات بالقوه و اکوسیستم متنوع و گاه نادر در کل جهان برای جلب جهانگردان بهره برداری نمی کنند؟ امروز، پاسخ سوال خود را در ضعف مدیریت و بی توجهی به دانش و تجارب استادان و کارشناسان دلسوز می یابیم.

    امروزه، مدیریت اکوتوریسم در ایران باتوجه به روند روبه رشد جمعیت و کاهش منابع نفتی و اتکای کشور به اقتصاد تک محوری وابسته به نفت، نه تنها یک نیاز که یک الزام برای رشد و توسعه جامعه است.

    در چند دهه اخیر برنامه ریزان، مدیران و مجریان امور در سطح جهان باتوجه به فقر منابع درآمدزا، بر روی اکوتوریسم سرمایه گذاریهای کلانی انجام داده اند که این پدیده نه تنها موجب حفاظت از اکوسیستم ها و محیط طبیعی سالم برای زیست بلکه به تولید درآمد و ارزآوری قابل توجهی منجر می گردد.

    در کشور ما، متاسفانه به دلیل بی توجهی به قوانین و مقررات از گذشته های دور با معضلات زیست محیطی بسیاری که ناشی از پراکندگی مواد زائد و ضایعات، بهره برداریهای بی رویه و تخریب منابع طبیعی و عدم استفاده از فناوری سازگار با محیط و غیره مواجه گشته ایم.

  • فهرست و منابع مدیریت اکوسیستم و مدیریت زمان

    فهرست:

    ندارد.

     

     

    منبع:

     http://www.ertebate-movafagh.com/Template1/News.aspx?NID=208

    http://www.imi.ir/tadbir/tadbir-144/sandr-144/5.asp

تحقیق در مورد مدیریت اکوسیستم و مدیریت زمان, مقاله در مورد مدیریت اکوسیستم و مدیریت زمان, تحقیق دانشجویی در مورد مدیریت اکوسیستم و مدیریت زمان, مقاله دانشجویی در مورد مدیریت اکوسیستم و مدیریت زمان, تحقیق درباره مدیریت اکوسیستم و مدیریت زمان, مقاله درباره مدیریت اکوسیستم و مدیریت زمان, تحقیقات دانش آموزی در مورد مدیریت اکوسیستم و مدیریت زمان, مقالات دانش آموزی در مورد مدیریت اکوسیستم و مدیریت زمان ، موضوع انشا در مورد مدیریت اکوسیستم و مدیریت زمان
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت