تحقیق مقاله رزها یا گل سرخ ها

تعداد صفحات: 5 فرمت فایل: word کد فایل: 14146
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی کشاورزی زراعت
قیمت: ۰ تومان
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رزها یا گل سرخ ها

    یکی از مهمترین دسته گیاهان میباشد که انواع شناخته شده آن به بیش از ۲۰۰۰۰ گونه و واریته مختلف تخمین زده میشود .

    رُز، یا گل سُرخ ، جنسی ازخانواده گل سُرخ ها یا(Rosacea) رُزاسِه میباشد که بوته هایش پاکوتاه و پا بلند و رونده با ساقه های چوبی است و در بعضی گونه ها برگهایش غیر دائمی و در برخی دائمی میباشد.

     

     گل نسترن

    نَستَرَن (Rosa canina) نوعی رز وحشی با گل‌های ریز می‌باشد که به رنگ‌های سفید، قرمز و گاهی زرد یافت می‌شود و دارای بوی کم اما مطبوعی است.میوه آن دارای مقدار بسیار زیاد ویتامین ث است. در طب سنتی ایران به کار می‌رود. از مهم‌ترین خواص دارویی آن می‌توان آرامش

    اقاقیا

    از انواع گل های زیبا با قابلیت کاشت آسان در فضای آپارتمان است. این گل دارای برگ های زیبا به رنگ زرد و سفید است.

    این گیاه در آب و هوای گرم و مرطوب رشد می کند.قبل از کاشت گلدان ها را با خاک من اسب پر کنید و آن ها را در معرض نور مستقیم خورشید قرار دهید.بهتر است خاک گلدان هر ۲۵ روز یکبار با بارور کننده های مناسب مخلوط و خاک گلدان هر دو سال یکبار عوض شود.

     

    گیاه نرگس

    از خانواده نرگسیان (Amaryllidaceae) می‌باشد. نرگس گیاهی دائمی و پیازدار می‌باشد. پیازهای آن درشت و دارای ورقه‌های فلسی یا مطبق است. به عبارت دیگر پیاز آن می‌تواند چندین سال متوالی گل دهد و گل آن همه ساله درشت‌تر گردد. گلهای نرگس به رنگ سفید ، زرد ، نارنجی ، کم پر و پُر پر هستند. برگهای این گیاه از بن ریشه به صورت صاف یا شیاردار بیرون می‌آیند و در طول ساقه قرار می‌گیرند.

    گل داودی:

    این گل ها در رنگ ها و اشکال مختلف یافت شده و با تعداد گلبرگ های مجزا یافت می شوند. گاهی اوقات در رنگ های غیرمعمول دیده شده و با شکوفه های تکی و یا چند تایی در هر ساقه، دارای زیبایی خاصی می باشند. هر یک از گلبرگ ها که زرد شده و یا رو به پلاسیدگی می رفتند، باید از ساقه جدا شوند. برگ های این گل گاهی اوقات از گلبرگ ها نیز زودتر پلاسده می شوند. کوتاه کردن ساقه ها جذب مطلوب آب را افزایش داده و عمر گل را در داخل گلدان افزایش می بخشد. عمر متوسط گل های داودی در گلدان چیزی در حدود 7تا12 روز می باشد

     

     

     

    درخت انگور

     با نام علمی Vitis vinifera از خانواده انگورسانان Vitaceae است. در این خانواده حدود ۱۱ جنس و بیش از ۶۰۰ گونه وجود دارد. مهم‌ترین جنس این خانواده جنس انگور است. این گیاه حالت بوته‌ای و رونده دارد و دارای پیچک در مقابل بعضی از برگها می‌باشد.

    میوه انگور به نوع دانه‌دار و بی‌دانه تقسیم می‌شود. هر یک از این دو نوع در رنگ‌های سرخ و سیاه و زرد و تقریباً سبز دیده می‌شوند. این میوه در مناطقی که حداکثر دمای آن بیش از ۴۰ درجه سانتیگراد و حداقل آن کمتر از ۱۵ درجه زیر صفر نباشد بهتر رشد می‌کند.

     

     سرو کوهی

    اسم علمی: ژونی پروسJUNIPERUS

    سرو کوهی درختچه ای است دایمی و همیشه سبز با ارتفاعی حدود چهل تا شصت سانتی متر. این درخت بر خلاف سایر درختانِ سوزنی برگ به صورت افقی رشد می کند.

    مشخصات ظاهری شاخه ها متراکم و برگ هایش سوزنی شکلند. رنگ برگ ها در ارقام مختلف فرق می کند. بعضی از آنها سبزِ تیره و برخی سبزِ روشن هستند و حتی ممکن است نقره ای باشند.

    اَنار

     (نام علمی: Punica granatum) یکی از میوه‌های درختی است که دانه‌هایی اغلب قرمز، و گاهی سفید، و یا به رنگ‌هایی مابین آن ‌دو دارد. رنگ پوست آن نیز قرمز یا تقریبا زرد است.

    انار بومی مناطق شرق ایران تا کوه‌های هیمالیا در شمال هند است و یکی از اولین گیاهان اهلی شده‌است. ایران با تولید سالانه ۸۰۰ هزار تن انار، بزرگ‌ترین تولیدکنندهٔ انار در دنیا بوده و هندوستان دومین کشور تولید کننده‌است.

    آووکادو

     نام درخت و میوهٔ آن درخت است. این درخت در مناطق گرم و استوایی می‌روید و میوه‌ای سبز رنگ با هسته‌ای درشت دارد.

    آواکادو (پرسی آمریکانا) درختی است که میوه آن در گونه گیاهان گل‌دار طبقه‌بندی می‌شود. این گیاه بومی آمریکای مرکزی و است و تا ۲۰ متر رشد می‌کند[و رشد خیلی سریعی دارد.[۲ این گیاه همیشه برگهای سبز دارد که طول آنها به ۱۲ تا ۱۵ سانتی‌متر می‌رسد. گلهای آن نامشخص (ناپیدا) و به رنگ زرد مایل به سبز و به عرض ۵ تا ۱۰ میلی‌متر است. میوه گلابی شکل آن از نظر گیاه‌شناسی یک سته یا شفت است که ۷ تا ۱۰ سانتی‌متر طول دارد.

     

    بید مجنون

    (به انگلیسی: Willows) یک رشته از گیاهان است که حدود ۴۰۰ زیرشاخه دارد, این درخت در زمستان برگ‌هایش می ریزد، در خاک مرطوب و سرد رشد کرده و بیشتر در نیم‌کره شمالی یافت می‌شود.

     

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رزها یا گل سرخ ها

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رزها یا گل سرخ ها , مقاله در مورد تحقیق مقاله رزها یا گل سرخ ها , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رزها یا گل سرخ ها , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رزها یا گل سرخ ها , تحقیق درباره تحقیق مقاله رزها یا گل سرخ ها , مقاله درباره تحقیق مقاله رزها یا گل سرخ ها , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رزها یا گل سرخ ها , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رزها یا گل سرخ ها ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رزها یا گل سرخ ها
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت