تحقیق مقاله آشنایی با رشته علوم انتظامی

تعداد صفحات: 6 فرمت فایل: word کد فایل: 14170
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: صنایع دفاع - نظامی
قیمت قدیم:۷,۰۰۰ تومان
قیمت: ۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله آشنایی با رشته علوم انتظامی

    مقدمه

     

    اهمیت و نقش آموزش بویژه در ارتقاء سطح کارآیی افراد و تأمین نیازهای تخصصی جامعه بر همگان مبرهن است. حفظ امنیت در نظام اسلامی متکی به وجود پرسنلی بوده که در جهت انجام مأموریت های متنوع و گسترده ای که در این راستا وجود دارد تربیت یافته از آخرین تکنیک ها و تاکتیک های انتظامی که منطبق با آخرین دستاوردهای علمی نیز باشد، بهره مند گردیده باشند.
    لذا برنامه کارشناسی علوم انتظامی با گرایش های انتظامی، اطلاعات، مهندسی، اداری و مالی، خدمات پشتیبانی و ارتباطات انتظامی به منظور تامین کادر متخصص و کاردان در بخشهای مختلف نیروی انتظامی تهیه گردیده است.
    تعریف و هدف:
    دوره کارشناسی علوم انتظامی یکی از مجموعه برنامه های آموزش عالی بوده که به منظور ارتقاء سطح کیفی داوطلبان خدمت در نیروی انتظامی که با مدرک دیپلم استخدام می گردند. طراحی گردیده است.
    هدف تربیت کارشناسان متعهد با مهارتهای علمی و نظری در زمینه های مختلف ماموریتهای نیروی انتظامی است.
     

    (نمودار و جداول در فایل اصلی موجود است)

    صنعت و بازارکار

     

    برنامه ریزی 6 گرایش در دوره کارشناسی علوم انتظامی با توجه به تنوع تخصص های مورد نیاز سازمان نیروی انتظامی انجام یافته که توانمندی و نقش حاصله از آن به شرح ذیل ارائه می گردد.
    1- گرایش انتظامی:
    در جهت تربیت و تامین کادر افسری نیروی انتظامی جهت تصدی مشاغلی از قبیل فرماندهی پاسگاههای انتظامی، هدایت گروه های کوچک در حد دسته و گروهان و خدمات عمومی راهنمایی و رانندگی در حد کارشناس راهنمایی و رانندگی برنامه ریزی شده است.
     
  • فهرست و منابع تحقیق مقاله آشنایی با رشته علوم انتظامی

    فهرست:

    مقدمه

    سطوح رشته

    درسهای رشته

    صنعت و بازارکار

    منبع:

    ندارد

تحقیق در مورد تحقیق مقاله آشنایی با رشته علوم انتظامی , مقاله در مورد تحقیق مقاله آشنایی با رشته علوم انتظامی , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله آشنایی با رشته علوم انتظامی , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله آشنایی با رشته علوم انتظامی , تحقیق درباره تحقیق مقاله آشنایی با رشته علوم انتظامی , مقاله درباره تحقیق مقاله آشنایی با رشته علوم انتظامی , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله آشنایی با رشته علوم انتظامی , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله آشنایی با رشته علوم انتظامی ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله آشنایی با رشته علوم انتظامی
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت