تحقیق مقاله انواع بازاریابی اینترنتی

تعداد صفحات: 13 فرمت فایل: word کد فایل: 14474
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: اقتصاد
قیمت قدیم:۸,۵۰۰ تومان
قیمت: ۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله انواع بازاریابی اینترنتی

    << حراج معکوس: سایت‌اینترنتی www.Priceline.com یکی از پیشگامان در‌این شکل از حراج معکوس است . هیچ تضمینی وجود ندارد که قیمتی که شما پیشنهاد دادید که بپردازید پایین تر از هر جای دیگر باشد که ممکن است شما آن کالا را پیدا کنید . اما اگر آن قیمت مناسب باشد پس استقبال کنید . چند درصد از بلیط‌های خط هوایی پرایس لاین به عنوان جایزه به کمترین قیمت حاکم فروخته شد . به‌این دلیل که مصرف‌کنندگان نمی‌توانستند پیشنهاد قیمتی پایین تر از آن بدهند .‌این مورد منبع اصلی سود برای‌این نوع از بازاریابی است . بعضی از سایتهای‌اینترنتی محصولات را با جایزه‌های بزرگی به قیمت واقعی می‌فروشند با قول تخفیف 100% از قیمت فروش 90 تا 60 روز دیرتر و بعد از زمانیکه درخواست شود . متأسفانه برای خریداران «بعداً» ممکن است که به هیچ وقت تبدیل شود . از آنجا که یکی از سایتهای مهم که چنین کاری را می‌کرد تقریباً ورشکسته شده است . بعضی از نمونه‌های جذاب بازاریابی خیلی دور از واقعیت هستند .

     

    << خرید روباتها : سایت بزرگ جهانی به عنوان یک مکان بزرگ خرید است که در حال جستجوی اقلامی‌است که تجارتی را درون خود‌ایجاد کند . خرید روباتها نمونه‌ای برای سایتهایی چون www.mySimon.com ، دیدار از سایتها ‌اینترنتی و جستجوی اقلامی‌که مصرف کننده‌ها آنها را برای جستجو فرستاده اند می‌باشد . زمانی که کالا پیدا شد ، سایت و قیمت به فردی که آن را درخواست کرده فرستاده می‌شود . چیزی مشابه‌ این مورد در سایتهایی که بر اساس حراج صنعتی است اتفاق می‌افتد . داد و ستدها پیدا می‌شوند ، اما اندازه درستی و پیچیدگی موانع شبکه حتی بهترین روباتهای فروشی را با یافتن هر مکانی می‌فروشد . مشابه آن نیز در مورد تماس فروشندگان و خریداران صنعتی می‌باشد .

     

    << پورتالها : یک توقفگاه برای خرید اطلاعات و یا ارتباطات می‌باشد . www.aol.com  ، www.yahoo.com و (مایکروسافت) www.msn.com‌اینها سه نمونه اصلی هستند . پورتال یک دروازه‌ای به شبکه ، فهرست کاتالوگ‌های اصلی و یک توقفگاه برای جستجوی تجارت به روش ساده تری می‌باشد . نتیجه بازدیدکنندگان زیادی در پورتهااست‌این باعث می‌شود که پورتال داوطلب مستعد برای تبلیغات در شبکه باشد . تاکنون هیچ نتوانسته است که ارزش تبلیغات شبکه‌ای را تعیین کند . اما اگر افراد زیادی از یک تبلیغ دیدن کنند – حتی اگر زودگر باشد – ارزش تبلیغ را مشخص می‌کند ، و پورتال به هدف خود رسیده است .

    این شرکتها در میان تعداد کمی‌هستند که به نظر می‌رسد نمونه‌های مفید و مناسب رشد و ترقی برای تجارت‌اینترنتی داشته باشند و آنها کاملاً بر اساس بازاریابی و خدمت به مشتری می‌باشد .

     

    << خرده فروشان در شبکه amazon.com از مشهورترین و موفق ترین خرده فروشان‌اینترنت است . درواقع دریافت سودبخشی از تعریف موفقیت است . سودبخشی چیزی است که سایت آمازون را محروم کرده است . مگر‌اینکه آن دوباره ابعاد رزمی‌ورزش مالی را تقسیم بندی کند . آمازون یک سایت خرید بزرگ است .

    تنوع زیاد ، جستجوی سریع ، سفارش آسان و قیمتهای خوب دارد – سود ندارد .‌ایا می‌تواند نجات پیدا کند ؟‌ایا واقعاً می‌تواند پول بدست بیاورد؟ ممکن است ، اگر آن بتواند وارد اتحادیه‌های بیشتری شود . بسیاری از کارگزاران سنتی در تجارت هستند با‌اینکه تعداد فارغ‌التحصیلان نسبت به باقی مانده‌ها ده به یک است . خرده فروشان‌اینترنتی تا حدودی شبیه خرده فروشان کاتالوگی هستند . و آن هرگز یک شکل خیلی سودبخشی از خرده فروشی نبوده به جز برای آن دسته از خرده فروشان که هدف بلند اختصاصی شدن محصولات با تفاوت سود خوب روش طبقه بندی هزینه نسبتاً پایین تحویل کالا را دارند.

    << گروههای کفتگوی‌اینترنتی: ‌این مطلب یک عنوان بازاریابی نیست ، یا ‌ایا هست؟‌ ایا تا بحال در مورد متلی فول چیزی شنیده‌اید ؟ در اوایل سالهای AOL‌ این سایت به عنوان خاتمه سرمایه‌گذاری خدمات بازاریابی شبکه‌ای از زمانی که آمده بودند ، بود . با‌اینکه قیمت «آزاد» بود و خدمات مخاطره آمیز بودند . (توصیه سرمایه‌گذاری) ، اما وقتی شما مبلغی را بپردازید ، آن اخطار است . (بگذارید خریداران احتیاط کنند) . گروههای گفتگو خیلی بزرگتر از قبل شده اند و هر کسی که بتواند نشان بدهد که چگونه بازاریابی شبکه‌ای را از میان آنها انجام دهد یک جایزه بزرگ از مشتریان فعال را جمع خواهد کرد . تا آن زمان ، گروههای گفتگو معادل‌اینترنتی مدرن نسبت به میهمانیهای خطوط تلفن قدیمی‌هستند .

     

    << سرمایه‌گذاری در شبکه : www.etrade.com  / www.eschwab.com ، www.datek.com ، www.onlinebroker.com و تعداد زیادی بازاری را زدند و به میلیونها نفر نشان دادند که چگونه می‌توان پول را سریعتر از قبل با سرمایه گذاری در شبکه از دست داد . یکی از داغ‌ترین مناطق پیشرفت dot-com در سال 2000 انفجار ذخیره خدمات بازرگانی شبکه بود . پول زیادی در‌این راه نسبت به هر طرح قانونی سرمایه گذاری از دست رفت.‌اینترنت آن را خیلی ساده برای ذخیره تجارت کرد .‌این توسعه عظیم آن را برای سرمایه گذاران خیلی ساده کرد که فکر کنند که چه کسی یک «maven» واقعی است . اشتباه است! ارزش اصلی بازاریابی تجارت شبکه آن بود که باعث شد آژانسهای تبلیغاتی و رسانه‌ای پول زیادی کسب کنند و به طور برجسته‌ای قیمتهای معامله دلالی‌های مرسوم را کاهش دهد . دو مرتبه همانطور که در همه موارد شفافیت قیمت ، قیمتها به طور برجسته‌ای پایین آمدند ، تمام یک صنعت را مجبور کردند برای باقی ماندن تشکیلات خود دوباره پایه‌ریزی کنند .

     

    چرا شرکتها وجود داردند؟ تجارت چیست؟نویسنده معروف تئودرلویت می‌گوید‌: «هدف تجارت خلق و نگه داشتن مشتری است» . به نظر من او کاملاً درست می‌گوید. شرکتها و تجارتخانه‌ها به‌این دلیل وجود دارند که انسانی نیاز (یا خواسته‌ای) داشته و انسان دیگر آن نیاز را با یک محصول یا خدماتی برآورده کرده است . چگونه آن فرد به وجود چنین نیازی آگاه شده است ؟ چگونه او محصول یا خدماتی را توسعه داده که چنین نیازی را برآورده کند؟ و سپس آن فردی که چنین نیازی داشته و محکوم به خرید‌این محصول خاص است چگونه بوده زمانیکه محصولات زیادی که مشابه آن بودند و یا آن نیاز را برآورده می‌کردند موجود بوده است .

     

    پاسخ به‌این سوالات بازاریابی ، بازاریابی ، بازاریابی و … بازاریابی است .‌ آیا فکر می‌کنید که بازاریابی مهم است ؟ آن تنهاآغاز هر چیزی است . به قول یک گفته قدیمی‌، «هر چیزی اتفاق می‌افتد از زمانیکه جنس فروشی ساخته می‌شود.» و‌این واقعیت دارد . اما تا وقتی که فردی بازاریابی نکند ، چیزی برای فروش وجود ندارد ، و هیچ فرضیه‌ای برای فروش آن نیست حتی دانش کمی‌هم در مورد‌اینکه چه کسی آن را به چه کسی بفروشد وجود دارد .

     

    بازاریابی چشم و گوش یک شرکت است ، به طرف مشتری می‌چرخد ، و رقابت می‌کند بازاریابی یک نیروی جلورونده‌ای پشت محصولات جدید و پشت هر حرکت و تبلیغ و تمام وسایل ارتباط جمعی در مورد محصولات جدید است . شغل بازاریابی، به گفته یک متخصص معروف راجربلک ول به معنی «داشتن آنچه که بفروش خواهد رسید است» . چه وقت فوق العاده و راه ساده‌ای برای تعریف بازاریابی بود . اما به همان سادگی که هر چیز بنظر می‌رسد یک توده حقیقی از مشکلات درست در زیر نمای بیرونی آن وجود دارد . و آن همان چیزی است که‌این کتاب آن را بررسی خواهد کرد .

     

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله انواع بازاریابی اینترنتی

    فهرست:

    ندارد.
     

     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله انواع بازاریابی اینترنتی, مقاله در مورد تحقیق مقاله انواع بازاریابی اینترنتی, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله انواع بازاریابی اینترنتی, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله انواع بازاریابی اینترنتی, تحقیق درباره تحقیق مقاله انواع بازاریابی اینترنتی, مقاله درباره تحقیق مقاله انواع بازاریابی اینترنتی, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله انواع بازاریابی اینترنتی, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله انواع بازاریابی اینترنتی ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله انواع بازاریابی اینترنتی
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت