تحقیق مقاله رایگان اعتماد به نفس؛ بزرگترین زیبایى درون

تعداد صفحات: 4 فرمت فایل: word کد فایل: 14699
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: علوم اجتماعی و جامعه شناسی
قیمت: ۰ تومان
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان اعتماد به نفس؛ بزرگترین زیبایى درون

     زنان با داشتن اعتماد به نفس  مى توانند با زیبایى درونى و شور و نشاط توجه همه را به خود جلب کنند.

    زنانى وجود دارند که بدون وسواس  در مورد زیبایى با تلاش و کار به سلامتى خود مى اندیشند و با وجود لکه هاى پوستى و چند کیلو اضافه وزن به دنبال تندرستى هستند. این زنان با پوست  و جسم خود راحت هستند که همین اطمینان خاطر براى آنان زیبایى به ارمغان مى آورد. ایجاد اعتماد و سلامتى براى روح و جسم، رمز واقعى زیبایى است.

    یک زن 33 ساله در این مورد مى گوید: «این که من خودم باید موجبات شادى خودم را فراهم کنم کمى ناامید کننده است. خود ما هستیم که مى توانیم انتخاب کنیم در یک نقطه ساکن شویم و یا این که نفس عمیقى کشیده و به حرکت ادامه دهیم. من ترجیح مى دهم به حرکت ادامه دهم.» او روز را با یک جلسه ورزش آغاز مى کند و سه بار در هفته تمرین مقاومت مى کند. روزهایى که هوا خوب است به پیاده روى و اسکیت مى رود. او معتقد است پس از پایان کارهاى روزانه مى تواند به کارهاى جانبى بپردازد.

    وى مى گوید: کلاس موسیقى و کلاس هاى هنرى مى توانند خلاقیت را تحریک کنند چون آرام بخش هستند. او مى گوید: «به عقیده من هرگز براى یادگیرى کارى جدید دیر نیست. هرقدر چیزهاى جدید را تجربه کنید، به همان میزان وضعیت بهترى خواهید یافت. من خسته به رختخواب مى روم اما در عوض بسیار شاد و خوشحال هستم.»

    رؤیا هشت سال پیش ازدواج کرده است. او وقتى فهمید به سرطان سینه مبتلا شده که پسرش یک سال داشت. اکنون او سرزنده است و توانسته روحیه اش را حفظ کند.

    او مى گوید: «امسال براى من یک سال فوق العاده بود. وقتى با وجود دانستن اینکه فقط پنج سال دیگر زنده هستید ناامید نباشید، بیشتر زنده خواهید ماند. من اکنون احساس سلامت مى کنم. وقتى بدانید که فقط چند سال زنده هستید هر لحظه براى شما ارزشمند مى شود. من حتى یک لحظه از زندگیم را نیز هدر نمى دهم. فکر مى کنم کهسلامتى یعنى داشتن تعادل در زندگى بین آنچه واقعاً دوست دارید انجام دهید و آنچه باید انجام بدهید. یافتن این تعادل کار ساده اى است. یکى آواز را دوست دارد و یکى ورزش». او وقت زیادى را صرف ورزش مى کند و اکنون در حال اخذ گواهینامه مربیگرى است. او هر روز ساعت 5 صبح براى ورزش بیدار مى شود. سه بار در هفته شنا مى کند و دوبار در هفته به ژیمناستیک مى پردازد. رسیدن به بقیه زنان و عقب نبودن از آنها درخشندگى شخصیت اوست. او به تازگى داوطلبانه در برنامه اى شرکت مى کند که به زنانى که به تازگى مشخص شده مبتلا به سرطان سینه  هستند، اطلاعات و دلگرمى مى دهند. براى او زیبایى فراتر از آن چیزى است که در یک عکس پدیدار مى شود. او مى گوید: وقتى مى خواهم کارهایم را انجام دهم، خوشحالم که مى توانم به عنوان یک مادر، یک همسر، یک دوست و یک ورزشکار کارم را به نحو احسن انجام دهم.

    ریحانه 51 ساله و مشاور تربیتى است. او متأهل و مادر دو فرزند است. او از جمله کسانى است که باعث مى شود شما احساس آرامش و خوشحالى کنید. او به کمک کسانى مى شتابد که نیاز به پشتیبانى دارند. در همین حین یک مادر مسئول نیز هست. او مى گوید: «لذتى که از کمک به دیگران به من دست مى دهد غیرقابل سنجش است. نمى توانم تا این حد از چیز دیگرى لذت ببرم». به عقیده او هیچ چیز به اندازه منظره کارهاى یک زن، او را زیبا نمى کند. او مى گوید: «زیبایى درونى یک احساس است که تاریکترین لحظات را روشن مى کند.»

    وى مى گوید:« وقتى مادر شدم به بهترین حالات روحى دست یافتم. یک دختر داشتم که باید به خاطر او شاد مى بودم. به نظر من شما مى توانید مثبت و یا منفى بیندیشید. روبرو شدن خوب یا بد با مسائل یا برخورد پرشور، روز شما را خوب رقم مى زند.» او با این طرز فکرها به حرکت خود ادامه مى دهد. کار کردن و تغذیه مناسب مهمترین برنامه زندگى او را تشکیل مى دهند.

    او با شوهرش پیاده روى و شنا رفته و غذاهاى سالم براى خود درست مى کنند و درحالى که او قبول دارد ظاهرش دیگر شبیه آن وقتى نیست که به دبیرستان مى رفت؛ وزن او همان میزانى است که ?? سال پیش بود. راه حل او براى مواقع اضطراب و استرس این است: وقتى عصبى است از پله هاى خانه اش بالا و پایین مى پرد.

    او مى گوید: «انرژى حاصل از عصبانیت  به سرعت هدر مى رود و من فوراً احساس بهتر بودن مى کنم.»

    مریم 32 ساله است او مدیریت یک شرکت را دارد.

    او تغییراتى در خود به وجود آورده است و مى گوید باید از قید و بند «بایدها» رها شود و به نیازهاى خود نیز بیندیشد. این خودباورى به او اعتماد بخشید تا کارهایى را که قبلاً انجام نمى داد، انجام دهد. او دوره اى طولانى از خانواده اش دور بود. او مى گوید: «من نیاز به تغییر در زندگیم داشتم. اکنون فکر مى کنم کارى نیست که نتوانم انجام دهم.» او ورزش را رها نمى کند و پیاده روى در مسیرهاى نزدیک خانه اش، ورزش مطلوب او است. او همین طور تنیس و یوگا نیز کار مى کند.

    او مى گوید: زندگى بسیار زیباست. او به آینده خوش بین بوده و نمى خواهد به عقب باز گردد.

    مینا، ?? ساله، متأهل، داراى دو فرزند ? ساله و ? ماهه است. او مى گوید: «اکنون که سى ساله هستم فکر مى کنم زیبایى یک احساس و انرژى است. او از شش سال پیش که اولین فرزندش را به دنیا آورد تغییر کرد. باردارى او را در یک ورطه جدید انداخت: به جاى آنکه خود را با دیگران مقایسه کند شگفت زده شد. او مى گوید: «ببین بدن من چه کارها که نمى تواند انجام دهد. پیش از آن دوست داشتم کامل و متناسب به نظر بیایم. اکنون فکر مى کنم هیچکدام از ما کامل نیستیم.» وقتى پسرم فقط یک سال داشت طلاق گرفتم. بزرگ کردن یک بچه به تنهایى کار دشوارى بود و مى دانستم که این تنهایى براى هیچکدام از ما خوب نیست. اما اینک تصمیم گرفتم مثبت بیندیشم. آموختم که سعى کنم و هرچیز را جالب و زیبا ببینم، حتى چیزهاى بد را. اگرچه او نگران سایز خود نیست اما در سلامت خود دقیق است. او مى گوید: «من روان پریش نیستم و خود را از خوردن نیز محروم نمى کنم. همانطور که بدنم مى طلبد مى خورم و فکر مى کنم سالم زیستن یعنى همین: توجه کردن به نیاز بدن.» او ورزش نیز مى کند: پیاده روى و اسکیت با پسرش. امکان تنها بودن آنها را با هم فراهم مى کند. او مى گوید: «شاید این حرف کلیشه باشد اما«ورزش یک داروى طبیعى براى تندرستى است.»

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان اعتماد به نفس؛ بزرگترین زیبایى درون

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان اعتماد به نفس؛ بزرگترین زیبایى درون, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان اعتماد به نفس؛ بزرگترین زیبایى درون, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان اعتماد به نفس؛ بزرگترین زیبایى درون, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان اعتماد به نفس؛ بزرگترین زیبایى درون, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان اعتماد به نفس؛ بزرگترین زیبایى درون, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان اعتماد به نفس؛ بزرگترین زیبایى درون, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان اعتماد به نفس؛ بزرگترین زیبایى درون, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان اعتماد به نفس؛ بزرگترین زیبایى درون ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان اعتماد به نفس؛ بزرگترین زیبایى درون
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت