تحقیق مقاله رایگان ورتیسل

تعداد صفحات: 3 فرمت فایل: word کد فایل: 15264
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: زیست شناسی
قیمت: ۰ تومان
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان ورتیسل

    ورتیسل

    اعضای جنس ورتیسل یکی از بزرگترین گروههای پروتوزوآ هستند.آن ها در طبیعت هم به شکل ارگانیسم های منفرد و هم کلنی های شبیه به خوشه ای از گل ها وجود دارند.ورتیسل ها در آب های شور و شیرین یافت      می شوند، در واقع زیستگاه هایی که غذای مطلوب آن ها یعنی باکتری ها در غلظت های بالا وجود دارند. ورتیسل فقط باکتری های رشته ای را که تمایل دارند وارد حلقشان شوند،رها می کند. ورتیسل به راسته ی Ciliata تعلق دارد و دارای ساختار سلولی پیچیده ای هستند. 

    گونه های Carchesium

    انتهای باز آنها توسط دندانه های مویی در اطراف دهانه مجهز می شود.این سلول توسط میله ای در سمت مقابل روی زمین ثابت می شود. ضمیمه ی ورتیسل سفت نیست اما قادر به انجام حرکات شگفت انگیزی می باشد.این سلول ها همچنین می توانند شکل خود را تغییر دهند.علاوه بر آن می توانند ضمائم خود را تحت شرایط خاصی که به اطراف حرکت می کنند و مهاجرت می کنند،جدا کنند.ورتیسل در جریان های در حال تولید جلوی حلق برای جذب مواد غذایی شان بسیار کارآمد هستند. زندگی به ذرات لجن فعال که می توانند قدرت پاکسازی بزرگی در پاکسازی فاضلاب ایجاد کنند، وابسته شده است.در واقع ورتیسل می تواند آب را با گرفتن و خوردن همه نوع باکتری های آزاد زنده تصفیه کند.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان ورتیسل

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان ورتیسل, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان ورتیسل, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان ورتیسل, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان ورتیسل, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان ورتیسل, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان ورتیسل, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان ورتیسل, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان ورتیسل ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان ورتیسل
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت