تحقیق مقاله رایگان جایگاه زنان در دین اسلام

تعداد صفحات: 2 فرمت فایل: word کد فایل: 15423
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: معارف اسلامی و الهیات
قیمت: ۰ تومان
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان جایگاه زنان در دین اسلام

    اسلام برای زن ارزش بسیاری قائل است

    اگر چه نقش مادری بالاترین مقام زن است اما تنها مقام نیست، زیرا اسلام برای زن ارزشی بسیار بالاتر و والاتر قرار داده و صلاح و خیر یک جامعه را بر عهده این شخصیت والا می داند.

    دکتر اعظم راودراد استادیار گروه ارتباطات دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه زن و مرد هر دو یک انسان هستند، اظهار داشت: قبل از آنکه جنس مشخص شود انسان بودن آنها مطرح است، دید زن در اسلام همچون دید مرد است. اما به طور کلی در سطح اجتماعی چه در خانواده و چه در جامعه زن به دلیل تفاوتهای بیولوژیکی و کارکرد در خانواده نقشها و جایگاههای مشترک و یا متفاوتی را در مقایسه با مرد می یابد .

    راودراد با توجه به این تفاوتها که زن نقش مادری و مرد نقش پدری و هر دو نقش همسری را به عهده دارند، تصریح کرد:  

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان جایگاه زنان در دین اسلام

    فهرست:

    ندارد.
     

     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان جایگاه زنان در دین اسلام, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان جایگاه زنان در دین اسلام, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان جایگاه زنان در دین اسلام, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان جایگاه زنان در دین اسلام, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان جایگاه زنان در دین اسلام, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان جایگاه زنان در دین اسلام, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان جایگاه زنان در دین اسلام, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان جایگاه زنان در دین اسلام ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان جایگاه زنان در دین اسلام
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت