تحقیق مقاله رایگان زنان تاثیر گذار تاریخ اسلام

تعداد صفحات: 3 فرمت فایل: word کد فایل: 15622
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: معارف اسلامی و الهیات
قیمت: ۰ تومان
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان زنان تاثیر گذار تاریخ اسلام

    ام ایمن :

     کسی که پیامبر وی را بشارت به بهشت می دهد و به آنها مرحبا می گوید و سلام می کند و احترام می گذارد و در خانه اش نماز می گذارد ام ایمن است. که به مولاه رسول الله معروف است او کسی است که در خانه پیامبر و حضرت خدیجه پرورش یافته و پیامبر بی اندازه احترام و صمیمیت نسبت به ایشان داشتند.

     ام ایمن در احد و حنین و خیبر یعنی سه جنگ معروف شرکت کرد. در احد و حنین مداوای مجروحین و آب رسانی را بعهده داشت و خوب انجام تکلیف کرد. در مسأله فدک خلیفه اول از حضرت زهرا شاهدی خواست که از جمله شهود حضرت، ام ایمن بود.

     «ام ایمن مادر اسامه است جوان 17 ساله ای که پیامبر او را به شگری از مهاجرین» و انصار امیر کردند.

     

    حضه :

     بانوی دیگر حضه است که پدرش مجش و مادرش امیمه دختر عبدالمطلب بود. شوهرش مصعب بن عمیر بود. پس از جنگ احد که عده زیادی شهید شده و عده ای نیز مجروح شدند به دیدار پیامبر آمد. پیامبر رو به او کرده گفتند: حضه برادرت عبدالله شهید شد او گفت: انا لله و انا الیه راجعون. پیامبر فرمودند : دائی ات حمزه هم شهید شد، باز هم همین حمله را تکرار کرد. پیامبر فرمودند: شوهرت مصعب نیز شهید شد. حضه گفت: وای از جنگ.

     

    ام عامر :

     بانوی دیگر از قهرمانان اسلام ام عامر است . او از بیعت کنندگان با پیامبر بود و در جنگ خیبر شرکت داشت.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان زنان تاثیر گذار تاریخ اسلام

    فهرست:

    ندارد.
     

     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان زنان تاثیر گذار تاریخ اسلام, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان زنان تاثیر گذار تاریخ اسلام, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان زنان تاثیر گذار تاریخ اسلام, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان زنان تاثیر گذار تاریخ اسلام, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان زنان تاثیر گذار تاریخ اسلام, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان زنان تاثیر گذار تاریخ اسلام, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان زنان تاثیر گذار تاریخ اسلام, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان زنان تاثیر گذار تاریخ اسلام, موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان زنان تاثیر گذار تاریخ اسلام
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت