تحقیق مقاله شبکه تخت

تعداد صفحات: 13 فرمت فایل: word کد فایل: 16188
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی کامپیوتر
قیمت قدیم:۸,۵۰۰ تومان
قیمت: ۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله شبکه تخت

    شبکه تخت : شبکه یک دامنه برخوردی بزرگ و یک دامنه پخش کننده بزرگ است .

    مسیر های شناور : با مسیریابی پویا برای فراهم کردن مسیرهای پشتیبان ( مسیر های ایستا ) در مورد خطا  استفاده می شود .

      Flooding : هنگامی که در یک واسط  ترافیک وجود دارد به همه واسط های متصل شده به آن ابزار انتقال می یابد به جزء واسطی که ترافیک از آن منشأ گرفته است . این تکنیک می تواند برای انتقال  ترافیک با پل ها و سوئیچ هایی در سراسر شبکه استفاده  شود .

    کنترل جریان : یک متولوژی که برای اطمینان از این استفاده می شود که  واحدهای دریافت ضراب نشده اند توسط داده های ابزار ارسال همان طور که در شبکه  IBM خوانده می شود .   Pacing به این معنی است که هنگامی که بافر های واحد دریافت  کامل هستند پیامی به واحد ارسال فرستاده می شود که  به طور موفق ارسال را متوقف کنند تا هنگامی که همه داده ها در بافر در یافت پردازش شده  و بافر دوباره برای عمل آماده شود .

    تصمیمات پیش رو / فیلتر هنگامی  که یک قاب در یک واسط دریافت  می شود سوئیچ  در آدرس سخت افزار مقصد قفل می شود و واسط خروج را در پایگاه داده MAC  پیدا می کند . قاب فقط بیرون از درگاه مقصد تعریف شده پیش رفته است . 

    FQDN   نام دامنه کاملا مناسب : در ساختار دامنه DNS   برای فراهم کردن بک شفافیت نام – به – آدرس IP  در اینترنت استفاده می شود . یک مثال از آن  Bob.acme .com   است .

     FRAD  ابزار دسترسی به رله قاب : هر ابزاری که اتصال بین یک LAN  و یک  رله قاب WAN  ارائه می دهد .هم چنین نگاه کنید به Cisco FRAD و FRAS   .

    گستگی : هر بخشی از یک بسته بزرگ تر  که به طور درونی به قطعات ریز تکه شده است . یک گستگی لزوما نشانه خطا نیست و میتواند عمدی یک بسته به قطعات کوچکتر هنگام ارسال داده ها از یک واسط میانی شبکه که نمی تواند اندازه بزرگتری را پشتیبانی کند .

    بدون گستگی : نوع سوئیچ LAN که فقط در بخش داده هایی از یک قاب اجرا می شود برای اطمینان از این که گستگی واقع نمی شود . گاهی بریدگی نیز نامیده می شود .

    قاب : یک واحد منطقی اطلاعات  که توسط لایه ارتباطی داده از طریق یک میانجی ارسالی فرستاده می شود . این واژه اغلب به سر نام و دنباله هایی که اشاره می کند که برای هما هنگی و کنترول خطا به کار گرفته می شود که داده های همه واحد را در بر می گیرد .

    فیلتر کردن قاب :  فیلتر کردن قاب در یک سوئیچ لایه استفاده می شود برای فراهم کردن پهنای باند بیشتر .

     بک سوئیچ آدرس سخت افزار مقصد یک قاب را می خواند و یپس در جدول فیلتر دنبال لین آدرس می گردد . جدولی که تو سط سوئیچ ساخته شده استو سپس فقط پورتی را به قاب تبدیل  می کند که آدرس سخت افزار در آن قرار دارد  و پورت های دیگر قاب را نمی بینند .

    تعریف قاب :  VLAN ها می تواند سوئیچ های اتصالی چند گانه را بچر خانند که سیسکو را  یک سوئیچ فابریک می نامند . سوئیچ های درون این  سوئیچ فابریک باید نشانه هایی از قاب هایی را نگه دارند که پورت های سوئیچ در یافت کرده اند و باید پیروی VLAN  باشند که به آن تعلق دارند . تعریف قاب این عملکرد را انجام می دهد  .سوئیچ ها می توانند قاب ها را به سمت پورت مناسب هدایت کنند .

     

    رله قاب : یک جابه جایی کاراکتر پروتکل x.25  ( یک تکنولوپژی رله نامرتبط که استخراج داده را تضمین می کند ) رله قاب یک روش لایه ارتباط داده سوئیچ شده استاندارد صنعت دسترسی مشترک است که مدارهای مجازی چند گانه و پروتکل  های بین مکانیسم های اتصال شده را سرویس می کند .

    پل بندی رله قاب : در RFC 1490 تعریف شده است این روش پل بندی از الگوریتم درخت – چرخشی به عنوان الگوریتمی مانند دیگر عملیات استفاده می کند اما به بسته ها اجازه می دهد که برای انتقال در عرض یک شبکه رله قاب از هم جدا شوند .

    سوئیچ کردن رله قاب : سوئیچ کردن بسته برای بسته های رله قاب که با یک سرویس دهنده فراهم شده است .

    انواع قاب : در   LAN ها برای تعریف چگونگی قرار گرفتن یک بسته در شبکه محلی استفاده می شود . اترنت چهار نوع قاب مختلف ارائه می کند . این ها با یکدیگر قابل سازگاری نیستند  بنا بر این برای ارتباط دادن دو Host  آنها باید نوع قاب مشابهی استفاده کنند .

    قاب بندی : بسته بندی در لایه ارتباط داده و مدل  OSI  قاب بندی نامیده می شود زیرا بسته توسط یک سر نام و یک پیرو از هم جدا شده  است .

      FRAS پشتیبان دسترسی به رله قاب : یک ویژگی نرم افزار   IOS  متعلق به  CISCO  که SDLC ها اترنت حلقه توکن و ابزار  IBM  رله قاب را قادر میسازد با دیگر مکانیسم های  IBM  روی یک شبکه رله قاب متصل باشند همچنین نگاه کنید به :   FRAD  .        

      متناوب : تعداد چرخه های یک سیگنال جریان جایگزین در هر واحد زمانی که با یکای هرتز سنجیده می شود ( چرخه در ثانیه).

       FSIP  پروسسور واسط سریال سریع : پروسسور واسط سریال پیش فرض مسیر یاب های 7000   سیسکو که چهار یا هشت پورت سریال با سرعت بالا فراهم می کند .  

    FTP  پروتکل انتقال فایل : پروتکل  TCP/IP  استفاده شده برای انتقال فایلها بین گروه های شبکه که محدود ه وسیعی از انواع فایل ها را پشتیبانی می کند و در RFC 959   تعریف شده است . هم چنین نگاه کنید به :  TFTP      

    دو طرفه کامل : توانایی انتقال اطلاعات بین یک ایستگاه فرستنده و یک واحد گیرنده در یک زمان هم چنین نگاه کنید به : دو طرفه نیمه .

    توری کامل : نوعی توپولوژی شبکه که گره های بسیاری یک ارتباط مداری مجازی یا فیزیکی با آن و با همه گره های دیگر شبکه دارند . یک توری کامل مقدار زیادی افزونگی ایجاد می کند اما معمولا برای ستون فقرات شبکه ذخیره شده است به خاطر هزینه آن  .هم چنین نگاه کنید به :تنیدگی جزئی .

    دستور جهانی : یک اصطلاح سیسکو که برای تعریف دستوراتی استفاده می شود که برای تغییر پیکر بندی مسیر یاب به کار می رود و به همه مسیر یاب اثر می گذارد . در مقایسه یک دستور واسط فقط به آن واسط تاثیر می گذارد .

        GMLL گیگا بایت  MLL  : واسط مستقل رسانه ای که  8  بیت در انتقال داده فراهم می کند .

        GNS دسترسی به نز دیک ترین سرور : روی یک شبکه IPX   یک بسته در خواستی توسط مشتری برای تعیین محل نزدیک ترین سرور فعال از یک نوع ارسال می شود . یک مشتری شبکه  IPX  یک در خواست  GNS  را برای در یافت یک پاسخ مستقیم از یک سرور متصل یا یک پاسخ از یک مسیر یاب آغاز می کند و محل سرویس را در شبکه درونی به GNS  باز می کند  .  GNS  بخشی از  IPX و SAP  است . هم چنین نگاه کنید به :  IPX و SAP .

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله شبکه تخت

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله شبکه تخت, مقاله در مورد تحقیق مقاله شبکه تخت, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله شبکه تخت, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله شبکه تخت, تحقیق درباره تحقیق مقاله شبکه تخت, مقاله درباره تحقیق مقاله شبکه تخت, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله شبکه تخت, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله شبکه تخت ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله شبکه تخت
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت