تحقیق مقاله لاک پشتان آبی و لاک پشتان زمینی

تعداد صفحات: 8 فرمت فایل: word کد فایل: 16589
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: زیست شناسی
قیمت قدیم:۷,۰۰۰ تومان
قیمت: ۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله لاک پشتان آبی و لاک پشتان زمینی

    لاک پشتان آبی عموماَ در آب و لاک پشتان زمینی در خشکی زندگی می کنند.این حیوانات توسط پوسته استخوانی که با پولکهایی سخت و بزرگ پوشیده شده ، محافظت می شوند . این حیوانات ، دندان ندارند ، در عوض آرواره هایشان دارای لبه ای سخت مانند منقار پرندگان است . لاک پشتان آبی از گیاهان و حیوانات تغذیه می کنند ، اما لاک پشتان زمینی تنها از گیاهان تغذیه می کنند. هر دو جانور توسط تخمگذاری بر روی زمین تولید مثل می کنند.

    مهاجرت

    آورده اند ، شکم خود را سیر می کنند ، اما برای آشیانه سازی و تخمگذاری به همانجا باز می گردند . برای انجام این کار ، مجبورند مسافتهای غیر قابل باوری در اقیانوسهای آزاد طی کنند . دانشمندان رد بسیاری از لاک پشتها را در طی مهاجرت های طولانیشان گرفته اند ، اما هنوز هیچکس نمی داند آنها چطور از عهده دریانورئی بر می آیند.

     

    مار ها
    گرچه مارها دارای پا نیستند ولی قادرند بسیار سریع حرکت کنند و اغلب شناگران خوبی هستند . همه مارها گوشتخوارند و طعمه خود را توسط حس بویایی و یا حس ارتعاش ، شکار می کنند. آنها تمام شکار خود را با جابه جا کردن آرواره پایینی و گشودن دهان بطور وسیع به یکباره می بلعند . اکثر مارها مانند دیگر خزندگان تخم می گذارند.

    مارهای چمباته زن


    مارهای چمباته زن بزرگترین مارهای دنیا هستند و شامل پیتونها و بواها می باشند. آنها غیر سمی هستند و حیوانات دیگر را با فشار دادن و له کردن از پا در می آورند. مارهای جمع شونده دور شکار خود می پیچند و بتدریج حلقه راتنگ تر می کنند تا حیوان خفه شود آنها نیز مانند مارهای دیگر قادر به جویدن نیستند و شکار خود رابه یکباره می بلعند.

    مار های زهری


    حدود 700 گونه از 3200 گونه مارهای دنیا زهری هستند و شامل چندین مار هستند که می توانند انسان را به هلاکت برسانند . یک مار زهری سم خود را از طریق نیشهایش که یا توخالیند و یا شیار دارند تزریق می کند. وقتیکه زهر تزریق شد مار به انتظار می نشیند تا قربانیش قبل از بلعیده شدن بمیرد

     

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله لاک پشتان آبی و لاک پشتان زمینی

    فهرست:

    لاک پشتان آبی و لاک پشتان زمینی

    مارهای چمباته زن

    مارهای زهری

    موش

    خرگوش

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله لاک پشتان آبی و لاک پشتان زمینی, مقاله در مورد تحقیق مقاله لاک پشتان آبی و لاک پشتان زمینی, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله لاک پشتان آبی و لاک پشتان زمینی, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله لاک پشتان آبی و لاک پشتان زمینی, تحقیق درباره تحقیق مقاله لاک پشتان آبی و لاک پشتان زمینی, مقاله درباره تحقیق مقاله لاک پشتان آبی و لاک پشتان زمینی, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله لاک پشتان آبی و لاک پشتان زمینی, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله لاک پشتان آبی و لاک پشتان زمینی ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله لاک پشتان آبی و لاک پشتان زمینی
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت