تحقیق مقاله بزرگان بازاریابی

تعداد صفحات: 11 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 18048
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: اقتصاد
قیمت قدیم:۸,۵۰۰ تومان
قیمت: ۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله بزرگان بازاریابی

    در زمینه: بازاریابی- استراتژی بازاریابی- مشتری‌ مداری- مدیریت استراتژیک

     

    آگاهی از دیدگاه‌ها، نظرات و ایده‌های بزرگان و زبدگان بازاریابی دنیا برای علاقمندان این رشته بسیار مفید و آموزنده است و کتاب، مسیر زندگی حرفه‌ای و علمی آنان، چالش‌ها، هشدارها و توصیه‌های آنان را در مورد آینده بازاریابی بازگو می‌کند.
    این کتاب پرفروش و جدید، حاصل گفتگویی طراحی‌شده و جالب با نظریه‌پردازان برتر بازاریابی دنیا از جمله فیلیپ کاتلر، است که می‌توان آن‌را، کنکاش ایده‌ها و پدیده‌های بازاریابی دانست. مطالعه این کتاب ارزشمند برای همه علاقمندان مدیریت و بازرگانی بسیار مفید و جهت‌دهنده خواهد بود.
    گاهی یک جمله و نکته پرمغز از این‌گونه اندیشمندان می‌تواند اثری ژرف بر نوع نگرش، دانش و مسیر حرفه‌ای مطالعه‌کنندگان داشته باشد.
    این کتاب با شیوه‌ای ساده و روان، ضمن معرفی هر یک از اندیشمندان بازاریابی و کتاب‌ها و آثار ویژه‌ای از آنان که باعث شهرت آنان در بازاریابی شده است، نکات فراوانی را مطرح می‌کند که بسیار آموزنده‌اند و در هیچ کتاب دیگری دیده نشده‌اند.

    گفتاری بر بهترین‌های مدیریت

     

    نویسنده: دکتر فریبا لطیفی
    سال انتشار:  1388
    در زمینه: مدیریت

    کتاب گردآمده‌ی پیش‌گفتارهایی است که نویسنده بر کتاب‌های برگزیده جهان مدیریت، نگاشته است. این کتاب‌ها طی حدود یک دهه فعالیت سازمان فرهنگی فرا منتشر شده است. این گفتارها به همراه فرازهایی منتخب از هر کتاب، خواننده را  با پیام‌های اصلی کتاب آشنا می‌سازد. خواندن این کتاب به مدیرانی که فرصت خواندن تمامی کتاب‌های برتر جهان مدیریت را ندارند توصیه می‌شود. این کتاب شما را از خواندن اصل کتاب‌ها بی‌نیاز نخواهد ساخت بلکه راهنمایی است که از میان برترین‌های مدیریت، کتاب‌های مورد علاقه خود را بیابید و بخوانید.

     

    انقلاب در ثروت‌آفرینی
    Revolutionary Wealth

     

    نویسندگان: آلوین تافلر و هیدی تافلر
    برگرداننده به فارسی: دکتر عبدالرضا رضایی‌نژاد
    سال انتشار:  2006
    در زمینه: سازمان‌های آینده- مدیریت استراتژیک-اقتصاد کلان

     

    مجله بیزینس ویک در مورد این کتاب چنین می‌نویسد: «آلوین و هیدی تافلر با ارائه اندیشه "مصرف خودساخته‌ها"- تولید آن‌چه خود مصرف می‌کنیم، ساختار نوینی برای اقتصاد ارائه داده و گردش پول‌ها و درامدهایی را آشکار کرده‌اند که پیش از این از چشم اقتصاددانان پوشیده مانده و به حساب نمی‌آمده است.»
    ارزش قابل توجه مطالب برخط در اینترنت، نشان از گردشی تاریخی و به‌راستی انقلابی از «اقتصاد استوار برپایه منابع مادی کم‌یاب» به‌سوی «اقتصاد برپایه داده‌های تمام‌ناشدنی، اطلاعات، و دانش» دارد. پیامد شگفت‌انگیز این جا‌به‌جایی میان درونداد‌ها و بروندادهای لمس‌پذیر باجانشینان لمس‌ناپذیر خود را می‌توان از سرمایه‌گذاری‌های میلیارد دلاری در خرید سهام شرکت‌هایی دید که «فراورده‌های لمس‌ناشدنیی میسازند.اهمیت دانش در ثروت‌آفرینی، پیوسته در رشد و فزونی بوده و اینک حالت جهشی به‌خود گرفته است. بدین‌گونه است که مرزها را در می‌نوردد و با انباشتن دانش بشری، در همه بخش‌های جهان خود را نشان می‌دهد. بی‌تردید همه ما در آینده با «انقلاب در ثروت‌آفرینی» یا پیامدهای آن درگیر خواهیم بود.
    در کتاب«انقلاب در  ثروت آفرینی» از تحول و نوآوری در همه زمینه‌ها حتا سفرهای فضایی نیز یاد شده است.

     

     

    آموزه‌های وارن بافت

     

     
    The TAO of Warren Buffett

     

    گردآورندگان و نویسندگان: مِری بافِت و دیوید کلارک
    برگرداننده به فارسی: فضل‌الله امینی
    سال انتشار:  2006
    در زمینه: مدیریت مالی- سرمایه‌گذاری

    در این کتاب با اصول کار وارن بافِت در سرمایه‌گذاری آشنا می‌شویم. بافِت با پیروی از این اصول از حرفه‌ی روزنامه‌رسانی به سرمایه‌ گذاری رو آورد و در این حرفه به عالی‌ترین درجه از ثروت رسید. درباره او پیش‌تر سه کتاب نوشته بودنداما در اوج بحران اقتصادی ایالات متحده –و جهان- در اواخر سال مسیحی 2008 نیز کتاب مهمی به قلم آلیس شرودر در قریب به یک‌هزار صفحه به نام «وارن بافِت و کسب‌وکار زندگانی» منتشر شد که به تفصیل زوایای زندگانی او را بر خوانندگان و خواهندگان آشکار می‌کند. بافِت در این بحران تنها سرمایه‌گذار نامداری بود که قدم جلو گذاشت و معادل پنج میلیارد دلار از سهام گلدمن ساکس را خرید.

     

     

     

    بهای دولت
    The Price of Government

     

    نویسندگان: دوید اوزبُرن و پیتر هاچینسن
    برگرداننده به فارسی: فضل‌الله امینی
    سال انتشار:  2006
    در زمینه: مدیریت دولتی- تحول

     

    ارزش دولت‌ ها در چیست؟ پاسخ به این پرسش، راز رویگردانی مردم از برخی دولت‌ها را نیز آشکار می‌کند. طبق نظر اوزبُرن هر دولت بهایی دارد، بهایی که شهروندان با رغبت می‌پردازند.
    برای افزایش این قدر و قیمت دولتها باید عملکرد خود را بهبود بخشند. در این کتاب دیوید اوزبُرن و پیتر هاچینسن با بررسی جامعه‌ی آمریکا و سازمان‌هایی که مردم را نمایندگی می‌کنند راه‌های متحول ساختن عملکرد دولت‌ها را، هرچند به اشاره، شرح می‌دهند.

     

    101 استراتژی فروش، برترین تکنیک‌ ای فروش در عصر حاضر
    101 Successful Sales Strategiec

     

    نویسنده: استفان شیفمن
    برگرداننده به فارسی: عاطفه پاشازاده
    سال انتشار:  2005
    در زمینه: فروش- بازاریابی

     

    در بازی فروش، گرچه بدون شک قادر به عرضه محصولات خود هستید، اما به شرط اجتناب از برخی اشتباهات رایج و مهلک که تنها زمان و سطح سودآوری شما را کاهش می‌دهند، به سادگی قادر به چندین برابر ساختن نتایج، به حاشیه کشاندن رقبا و برتری جستن از آن‌ها می‌باشید.
    در این کتاب، «101 فرمان فروش» که به‌عنوان برترین تکنیک‌ها در عصر حاضر به‌شمار می‌آیند و همگی دستاورد 30 سال تلاش و تجربه نویسنده و مجموعه‌ای از توصیه‌ها و راه‌کارهای عملی زیرکانه در عرصه مدیریت فروش هستند ارائه می‌گردند. نویسنده، با اجتناب از ذکر نصایح اخلاقی، فردی و روان‌شناسی و موعظات تکراری، چک‌لیست فشرده‌ای از استراتژی‌های موفق، عملی، ایده‌های عینی و قابل پیاده‌سازی ارائه کرده و مخاطبان را در به‌کارگیری آن‌ها در کلیه عرصه‌های فروش ترغیب می‌سازد.

     

    48 قانون قدرت
    48 Laws of Power

     

    نویسنده: رابرت گرین
    برگردانندگان به فارسی: سید بهشاد یاسینی، مجتبی کیایی
    سال انتشار:  2000
    در زمینه: رهبری، تجربه مدیران، مدیریت برخود، مدیریت عمومی

     

    نویسنده، این کتاب بسیار پرفروش را به عنوان راهنمایی برای پیشبرد غیرمستقیم اهداف فردی معرفی کرده است. او با بهره‌گیری از تجربیات و نظرات سیاستمداران و رهبران بزرگ تاریخ - همچون سان‌تزو، ماکیاولی، روزولت، گراسین، کیسینجر، ناپلئون و بسیاری دیگر – چهل‌وهشت قانون که می‌تواند به افزایش قدرت فردی کمک کند را توصیف می‌نماید.
    کتاب پر است از مصادیق مختلفی از مثال‌ها، نوشته‌ها، افسانه‌ها و داستان‌های کوتاه و بسیار جالب، که انگیزه‌ی مطالعه را در خواننده به شدت تحریک کرده و او را به ادامه‌ی مطالعه تشویق می‌نماید.

     

     

    از شکست تا پیروزی
    Failing Forward

     

    نویسنده: جان ماکسول
    برگرداننده به فارسی: علی کردستی
    سال انتشار:  2001
    در زمینه: مدیریت عمومی- مدیریت استراتژیک

     

    در کتاب «از شکست تا پیروزی» جان ماکسول از زاویه‌ای نزدیک به شکست می‌نگرد و اذعان می‌دارد که رمز گذر از شکست، استفاده از آن به عنوان یک درس و سکویی برای پرواز است. او در این کتاب دلایل اصلی که باعث شکست افراد می‌شود را مطرح می‌نماید و نشان می‌دهد که چگونه به جای آنکه اجازه دهیم ترس ما را تحت سلطه خود قرار دهد، آن را به فرمان خود درآوریم.خوانندگان این کتاب پی خواهند برد که دستاوردهای مثبت، در نتیجه‌ی احترام به شکست‌ها کسب می‌شوند و از سوی دیگر فرزندان ما در صورتی برای پیروزی آماده خواهند بود که اول واکنش قوی نسبت به شکست را فرا گیرند و ما زیرساخت‌های فرهنگی و آموزشی خود را از «گرایش به بی‌خطا بودن»، به سمت «ارزش‌گذاری اشتباهات» تغییر دهیم.
    این کتاب، راهنمایی استراتژیک است برای هر زن و مرد، تا از شکست، جاده‌ای به سوی موفقیت بسازد.  از شکست تا پیروزی کتابی است سرشار از پیشنهادهای عملی در قالب داستان‌های واقعی زندگی افراد موفق.. پس بگذاریم جان ماکسول به ما اصول 15گانه‌ی تبدیل هر شکست به موفقیت را آموزش دهد.

     

    اجرا
    Execution

     

    نویسندگان: لاری بوسیدی و رام چاران
    برگرداننده به فارسی: غلامحسین خانقایی
    سال انتشار:  2001
    در زمینه: مدیریت عمومی- رهبری

     

    به نظر نویسندگان، بزرگ‌ترین مسئله کسب‌وکار‌ها و مدیرعامل‌‌های امروزی این است که هدف‌‌های تعیین شده‌ی آن‌‌ها محقق نمی‌شوند، و در نتیجه با مدیرعامل‌‌های بسیاری روبه‌رو هستیم که از کار برکنار می‌شوند؛ در حالی که در گذشته بسیار موفق بوده‌اند. نویسندگان در این کتاب معنای رهبری را از نقطه‌نظر اجرایی تعریف می‌کنند. چگونه رهبری حتا در کسب موفقیت‌‌های جزئی و روزمره مالی نقش حیاتی دارد. چگونه اجرا، تعیین کننده‌ی بزرگی و عظمت شرکت است. چگونه کارکنان، راهبرد و عملیات را با هم ترکیب کنیم تا به هدف‌‌های تعیین‌شده دست یابیم؟ به عقیده‌ی نویسندگان وظیفه اصلی رهبری یک کسب‌وکار همین است؛ نه فرموله کردن یک «چشم‌انداز» و واگذار کردن اجرای آن به دیگران!
    نویسندگان اظهار می‌دارند که منظور از اجرا، صِرف انجام دادن یا ندادن کارها نیست بلکه مجموعه مشخصی از رفتارها و فنون است که شرکت‌‌ها برای داشتن مزیت رقابتی، باید در آن استاد شوند. اجرا، یک آیین است که امروزه به صورت آیین حیاتی موفقیت شرکت‌‌ها درآمده ‌است.
  • فهرست و منابع تحقیق مقاله بزرگان بازاریابی

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله بزرگان بازاریابی, مقاله در مورد تحقیق مقاله بزرگان بازاریابی, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله بزرگان بازاریابی, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله بزرگان بازاریابی, تحقیق درباره تحقیق مقاله بزرگان بازاریابی, مقاله درباره تحقیق مقاله بزرگان بازاریابی, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله بزرگان بازاریابی, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله بزرگان بازاریابی ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله بزرگان بازاریابی
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت