تحقیق مقاله رایگان بانک اطلاعاتی

تعداد صفحات: 2 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 18136
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی کامپیوتر
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان بانک اطلاعاتی

    بانک اطلاعاتی

    پایگاه داده ها

    مجموعه‌ای از موجودیتهای مرتبط به هم، شامل جداول، فرمها، گزارشها، پرس و جوها و اسکریپتها که توسط یک سیستم مدیریت پایگاه داده‌ها(DBMS) ایجاد و سازمان دهی می‌شوند. پایگاه داده‌ها تقریباً می‌تواند شامل هر نوع داده‌ای، مانند لیستی از مشترکین مجله، دادههای شخصی در مورد فضانوردان شاتل فضایی، یا مجوعه‌ای از تصاویر گرافیکی و برشهای تصویری باشد.

    پایگاه داده‌ ای رابطه‌ ای

    نوعی پایگاه داده‌ها، با سیستم مدیریت پایگاه داده‌ها که اطلاعات را در جدولی (ردیفها و ستونها) ذخیره کرده و با استفاده از داده‌های ستونهای مشخصی از یک جدول، برای یافتین داده‌های دیگری در یک جدول دیگر جستجو به عمل می‌آورد. در پایگاه دادهای رابطه‌ای، ردیفهای جدول نشانگر رکوردها (مجموعه اطلاعات مربوط به موارد جداگانه) و ستونها نشانگر فیلدها هستند. در عملیات جستجو، پایگاه داده‌های رابطه‌ای، اطلاعات یک فیلد یک جدول را با فیلد مربوطه در جدول دیگری تطبیق داده و ترکیب داده‌های خواسته شده را از هر دو جدول در جدول سومی قرار می‌دهد. به عبارت دیگر پایگاه داده‌ای رابطه‌ای مقادیر دو جدول را برای ارتباط دادن اطلاعات یکی با دیگری تطبیق می‌دهد.

    خدمات بانک های اطلاعاتی

    شرکتهایی نیز وجود دارند که خدمات آنها بانک اطلاعاتی نامیده می شود. این گونه شرکتها با جمع آوری اطلاعات تجاری ، سیاسی و یا اقتصادی اقدام به فروش بخشی از این اطلاعات به متقاضیان می نمایند. یک نمونه از آن بانک اطلاعاتی شش میم در ایران است.

     

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان بانک اطلاعاتی

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان بانک اطلاعاتی, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان بانک اطلاعاتی, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان بانک اطلاعاتی, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان بانک اطلاعاتی, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان بانک اطلاعاتی, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان بانک اطلاعاتی, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان بانک اطلاعاتی, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان بانک اطلاعاتی ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان بانک اطلاعاتی
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت