تحقیق مقاله رستوران

تعداد صفحات: 10 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 18342
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی معماری
قیمت قدیم:۷,۰۰۰ تومان
قیمت: ۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رستوران

    بین مشتریان مجاور فراهم می‌کند، ولی برای گذاشتن ظروف و سوپخوری‌ ها در وسط میز، گاهی اوقات به فضای اضافی نیاز می‌باشد. عرض کل یک میز ناهارخوری مناسب،
    cm85-80 است. برای 4 نفر هر یک یا دو نفر بیشتر، میزهای گرد یا چهار و هشت ضلعی مناسب هستند.

    در شکل 1، حداقل فضای لازم برای راه‌های اصلی پایین یک میز و دیوار نشان داده شده است. دقت کنید میزهای گرد تقریباً به مساحت زیربنای بیشتری نیاز دارند.

    نحوه چیدن وسایل

    قبل از ساخت رستوران‌ ها و مهمانسرا ها، ترتیب ساختاری آنها باید به دقت در طراحی گنجانده شود. تعیین نوع، مقدار و کیفیت غذاهای ارائه شده امری ضروری است. تعیین نوع رستوران، به صورت کاراتی با منوی روزانه ثابت یا متغیر، سرویس فنری یا بشقابی، سلف سرویس یا سیستم ترکیبی حائز اهمیت است. قبل از طراحی، دانستن تعداد و نوع پیش‌بینی شده مشتریان مهم می‌باشد. در طراحی آشپزخانه، سردخانه و سیستم‌های برقی، حرارتی، تهویه یا امکانات توالت دستشویی با متخصصین طراحی مشاوره کرد.

    موقعیت محل نشان دهنده نوع مهمانسرا یا رستوران مناسب خواهد بود.

    سالن اصلی یک رستوران‌ همان سالن غذاخوری مشتریان بوده و باد امکاناتی متناسب با نوع عملکرد آن داشته باشد. برای گروه‌های جابجا شده میزها باید تعدادی میز و صندلی اضافی درنظر گرفت. در صورت تناسب می‌توان برای مشتریان دائمی میزهای اختصاصی درنظر گرفت.

    تمام اتاق‌های ضیافت یا گرده‌همایی برای ایجاد کاربردهای متغیر باید دارای

    اثاثیه متغیر و متحرک باشند. احتمالاً برای افرادی که عجله دارند، یک بوفه (پیشخوان) هم درنظر گرفته می‌شود. اتاق‌های غذاخوری بزرگ را می‌توان به چند بخش تقسیم کرد. آشپزخانه، انباری‌ها، قسمت‌های تحویل غذا، توالت‌ها و دیگر بخش‌های خدماتی باید در اطراف سالن غذاخوری قرار گیرند، ولی می‌توان توالت‌ها را در طبقه دیگری ساخت.

    بهتر است ستون‌های اصلی سالن غذاخوری در وسط یک دسته میز یا در گوشه یک میز قرار گیرند. ارتفاع اتاق غذاخوری باید متناسب با مساحت کف باشد، 3m>11-m2, 2.75m>50m2:2.5m≤50m2، بالاتر یا پایین‌تر از راهروها، ≥2.5m.

    در شکل 9، فضای لازم برای توالت‌های مهمانسرا‌ها یا رستوران‌ها و راهنمایی‌های اساسی ارائه شده است.

    واگن‌های غذاخوری

    (تصاویر در فایل اصلی موجود است )

    فضای لازم برای سرویس‌های غذاخوری در ترامواهای راه دور در مقایسه با واگن‌های غذاخوری قطار کوچک بوده و این نتیجه کسب تجربه در سالیان دراز و تغییرات زیاد در طرح است.

    در هنگام چیدن وسایل آشپزخانه، به دلیل نیاز به درب‌های پهن و دریچه‌های تاسیساتی، خدماتی و استثنائاً واحدهای بزرگ منجمدسازی، از بیشتر فضای موجود استفاده می‌شود.

    تمام ظروف آشپزخانه باید در بین دو وعده غذایی (اصلی و سبک) شسته شونده در یک واگن غذاخوری به خاطر ورود تعدادی از مشتریان به تعداد محدودی از مکان و جا و سرویس‌دهی بسیار ساده‌تر است.

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رستوران

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رستوران , مقاله در مورد تحقیق مقاله رستوران , تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رستوران , مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رستوران , تحقیق درباره تحقیق مقاله رستوران , مقاله درباره تحقیق مقاله رستوران , تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رستوران , مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رستوران ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رستوران
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت