تحقیق مقاله رایگان معرفی رشته فناوری رسانه‌ ای (Media tecknology)

تعداد صفحات: 2 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 18541
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی کامپیوتر
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان معرفی رشته فناوری رسانه‌ ای (Media tecknology)

    معرفی رشته فناوری رسانه‌ای (Media tecknology)

    هدف این رشته پرورش متخصصینی است که بتوانند رابطه بین متخصصین مختلف رسانه های نوین را تسهیل کنند. متخصصینی مانند برنامه نویس – طراح گرافیک- محقق اجتماعی- متخصص فنی و سخت افزاری. برای رسیدن به چنین هدفی مهندس رسانه ها باید از همه این تخصصها سررشته داشته و بتواند با معیارهای این تخصصها اطلاعات و دانش روز را دنبال و بررسی کند.

     

    ● رشته تکنیک رسانه ها
    تکنیک رسانه ها یا مدیا تکنولوزی رشته درسی ای است از زیر مجموعه های رشته های فنی-الترونیک .
    هدف این رشته پرورش متخصصینی است که بتوانند رابطه بین متخصصین مختلف رسانه های نوین را تسهیل کنند. متخصصینی مانند برنامه نویس – طراح گرافیک- محقق اجتماعی- متخصص فنی و سخت افزاری. برای رسیدن به چنین هدفی مهندس رسانه ها باید از همه این تخصصها سررشته داشته و بتواند با معیارهای این تخصصها اطلاعات و دانش روز را دنبال و بررسی کند.
    با توجه به گستردگی علوم رسانه ای و تغییر روزافزون تکنولوزی مهندس رسانه ها نقش متخصص روابط عمومی را در دنیای فنی رسانه ها بر عهده دارد. این گستردگی زمینه بسیار پهناوری دارد از ساختن بازیهای کامپیوتری تا ساختن برنامه های اموزشی تا طراحی و ساخت سیستم های صوتی و تصویری و نوری و طراحی و ساخت برنامه های پرزنتیشن و ساخت انیمیشن و طراحی و ساخت فیلمهای سه بعدی و گرافیکی تا تحلیل و بررسی و تحقیق در مورد استفاده کننده های مختلف برنامه های مختلف و ...
    این رشته تاریخه طولانی ندارد. حدود ۸ سال پیش برای اولین بار در انگلستان و بعد در المان و هلند و بقیه کشورهای اروپایی تاسیس شده است.
    ▪ محتوای درسی:
    تکنیک رسانه ها یک رشته چهار ساله است که دو سال اول به اموزش پایه های درسی (تئوری و عملی ) پرداخته می شود و دو سال دوم درسهای تخصصی.
    بعد از به پایان رساندن دو سال اول و قبول شدن واحدهای مشخص درسی دوره کاراموزی شش ماه شروع می شود بعد از ان بین سه شاخه بازیهای کامپیوتری – صدا و تصویر – انسان و کامپیوتر یک شاخه انتخاب می شود و نیمه اول سال چهار دانشجو می تواند در هر دانشگاه و موسسه اموزشی به مدت شش ماه درس بخواند و ترم اخر باز دوره شش ماه کار تحقیقاتی یا پروزه ای برای پایان تحصیل.
    واحد های درسی به شش شاخه اصلی تقسیم می شوند:
    ▪ برنامه نویسی : یافا – اکشین اسکریپت- ها ت ام ال- لیگون- اس کو ال و...
    ▪ الترونیک: سخت افزار کامپیوتر- سیستمهای صوتی- سیستمهای تصویری
    ▪ ریاضی و فیزیک: گرافیک ها- موجها- صدا و تصویر در دنیای الالوگ و دیجیتال
    ▪ مدیریت و بازاریابی: مدیرت- بازاریابی
  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان معرفی رشته فناوری رسانه‌ ای (Media tecknology)

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان معرفی رشته فناوری رسانه‌ ای (Media tecknology), مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان معرفی رشته فناوری رسانه‌ ای (Media tecknology), تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان معرفی رشته فناوری رسانه‌ ای (Media tecknology), مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان معرفی رشته فناوری رسانه‌ ای (Media tecknology), تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان معرفی رشته فناوری رسانه‌ ای (Media tecknology), مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان معرفی رشته فناوری رسانه‌ ای (Media tecknology), تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان معرفی رشته فناوری رسانه‌ ای (Media tecknology), مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان معرفی رشته فناوری رسانه‌ ای (Media tecknology) ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان معرفی رشته فناوری رسانه‌ ای (Media tecknology)
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت