تحقیق مقاله رایگان نمایش دادن فایل های مخفی

تعداد صفحات: 4 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 18936
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی کامپیوتر
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان نمایش دادن فایل های مخفی

     

    آیا برای شما نیز اتفاق افتاده است که فایلی را پنهان (Hidden) کرده باشید و وقتی دوباره میخواهید آن را مشاهده کنید این فایل نشان داده نمیشود ؟
     
    اگر چنین حاتی برای شما اتفاق افتاد باید از قسمت Start گزینه Run را انتخاب کرده و کلمه Regedit را در آن وارد کنید و دکمه Enter را فشار دهید و دنبال مسیر زیر بروید :
     
    Hkey Current User / Software / Microsoft Windows / CurrentVersion / Explorer
     
    در این مسیر مقداری به نامه Hidden را بیابید. مقدار 1 برای این مقدار باعث نشان دادن فایلهای مخفی و مقدار 2 باعث عدم نمایش آنها میشود. برای اعمال تغیرات ویندوز خود را ریست کنید.

     

     

    عدم قطع اینترنت در هنگام Log off

     ترفند های رجیستری

     

    در این مقاله قصد دارم یک ترفند مفید رجیستری را به شما آموزش دهم که در حالات مختلف ممکن است به کار رود و بسیار سودمند باشد.
    همان طور که میدانید در زمان Logoff سیستم تعدادی از برنامه ها به صورت کامل از حافظه برداشته شده و بسته میشوند. تاکید من در این مقاله بر روی گزینه Dialup Connection میباشد. همان طور که مطلع هستید اگر شما در یوزر مورد نظر خود به اینترنت متصل باشید و ارتباط Connection برقرار باشد پس از Logoff نمودن ، تماس شما با اینترنت قطع خواهد شد و شما مجبور خواهید بود مجددا تماس خود را برقرار نمایید.
    در این ترفند شما خواهید آموخت که چگونه میتوانید کاری کنید که تماس شما حتی پس از Logoff سیستم برقرار باشد و تماس قطع نشود و بتوانید پس از Login مجدد از آن استفاده نمایید.
    برای شروع ابتدا طبق معمول همیشگی از طریق منوی Start و ابزار Run ابزار Regedit را اجرا نمایید و مسیر زیر را در آن بیابید :
     
    HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\WindowsNT\CurrentVersion\Winlogon
     
    در این مسیر بر روی صفحه سمت راست ، راست کلیک نموده و از شاخه New یک کلید جدید از نوع String ایجاد نمایید.
    نام این کلید جدید را KeepRasConnections بگذارید.
    سپس روی آن دوبار کلیک کرده و مقدار 1 را برای فعال شدن به آن اختصاص دهید ( برای غیر فعال شدن میتوانید از مقدار صفر استفاده نمایید ).
    پس از ساخت کلید و مقدار دهی آن از رجیستری خارج شوید.
    ممکن است برای اعمال تغییرات نیاز به راه اندازی مجدد سیستم داشته باشید.
    از این پس اگر ارتباط شما با اینترنت برقرار باشد پس از Logoff نمودن قطع نخواهد شد.

     

     

     ترفندهای رجیستری

     

    حتما می دونید که چند تا فایل تصویری ، متنی و ... که درآخر اجرا کردید در قسمت My Recent Documents در منوی Start ذخیره می شه و شاید شما خوشتون نیاد و بخواید ردی از فایل هایی که اجرا کردید به جا نزارید . برای حذف My Recent Documents از منوی Start به شکل زیر عمل کنید :
     
    از منوی استارت روی Run کلیک کنید . توش بنویسید Regedit و اینتر بزنید تا پنجره ی ریجستری باز بشه .
     
    از قسمت چپ پنجره ی ریجستری به آدرس زیر برید :
     
    HEKY_CURRENT_USER > Software > Microsoft > Windows > CurrentVersion > Policies > Explorer
     
    در این قسمت یک داده از نوع Binary بسازید و اسم اونو NoRecentDocsMenu بزارید . برای ساختن یک داده ی Binary در قسمت سمت راست پنجره راست کلیک کرده و از منوی New گزینه ی Binary Value رو انتخاب کنید .
     
    حالا داده ی رو که ساختید و تغیر نام دادید باز کنید و مقدار اون رو 01 00 00 00 بزارید . یعنی وقتی بازش کردید این عدد رو توش تایپ کنید و ok بزنید .
     
    حالا با یه Restart یا Log Off کردن می بینید که این قسمت حذف شده .
     
    برای برگردوندن این قسمت فقط لازمه که داده ای رو که ایجاد کردید حذف کنید .

     

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان نمایش دادن فایل های مخفی

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان نمایش دادن فایل های مخفی, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان نمایش دادن فایل های مخفی, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان نمایش دادن فایل های مخفی, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان نمایش دادن فایل های مخفی, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان نمایش دادن فایل های مخفی, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان نمایش دادن فایل های مخفی, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان نمایش دادن فایل های مخفی, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان نمایش دادن فایل های مخفی ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان نمایش دادن فایل های مخفی
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت