تحقیق مقاله رایگان تعمیر ویندوز XP پس از خرابی

تعداد صفحات: 2 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 19112
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی کامپیوتر
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان تعمیر ویندوز XP پس از خرابی

    تعمیر ویندوز XP پس از خرابی

     

    قبل از هر کاری یک بار کامپیوتر را ری استارت بکنید اگر نشد برای بار دوم نیز اینکارو تکرار بکنید. ولی اگر اینبار هم ویندوز بالا نیامد مراحل زیر را انجام دهید.
    2- باید Safe Mode  را آزمایش کنید (که با فشار کلید F8  در زمان بوت ویندوز XP  ظاهر مى‏شود) و ممکن است Safe Mode  جواب بدهد. وقتى در محیط Safe Mode  سیستم بالا آمد، بهتراست  نرم‏افزاری که عامل مخرب بوده و احتمال میدهید که پس از نصب آن کامپیوتر از کار افتاده ،پیدا کرده و Uninstall کنید. اگر این مرحله هم جواب نداد و مجدادا ویندوز بالا نیامد...
    3- گزینه Last Known Good Configuration  در Safe Mode  وجود دارد. این گزینه را انتخاب کنید و امیدوار باشید که ویندوز XP  بدرستى بوت مى‏شود ولى اگر نشد ؟
    4-اکنون دیگر باید سراغ Recovery Console رفت. Recovery Console  یک ابزار رفع اشکال قدرتمند است که مى‏تواند زمانى که سیستم قفل کرده یا راه‏انداز دستگاهى باعث آزار و اذیت شده، به کار آید.
    RC  یک خط فرمان در اختیارتان قرار مى‏دهد که به شما امکان اجراى اعمال مختلف مدیریتى را مى‏دهد. شما مى‏توانید فایلها را از روى FAT  یا NTFS  بخوانید و بنویسید، هارددیسکها را فرمت کنید، بوت معیوب را درست کنید یا سرویسها را متوقف یا اجرا کنید و ...
    دو راه براى استفاده از Recovery COnsole  وجود دارد: شما مى‏توانید توسط سى‏دى‏رام ویندوز XP  بوت شده و آنرا از منوى Boot  اجرا کنید یا اینکه مى‏توانید آنرا به روى هارددیسک خود نصب کنید. بدین منظور، سى‏دى‏رام را وارد درایو کنید و دستور زیر را تایپ کنید:
    i386winnt32.txt/cmdcons
    بعد از راه‏اندازى مجدد، RC  روى خط پایین منوى Boot  ظاهر مى‏شود. اگر آنرا انتخاب کنید، بعد از یک مکث کوتاه، RCیک صفحه متنى را نمایش مى‏دهد که لیست تمام OSهاى نصب شده روى سیستمتان در آن قرار دارد (لیست مى‏توانید شامل Win2K  و NT4  هم باشد) و بعد از شما مى‏پرسد که مى‏خواهید با کدام OSبوت شوید. اسم رمز Administrator  را وارد کنید (که اگر در حال استفاده از نسخه Homeباشید عموماً خالى است) و بعد به شما یک اعلان فرمان داده مى‏شود.
    آنچه که در خط دستور RC  در اختیار دارید، شبیه  چیزى است که در یک اعلان دستور معمولى در اختیارتان است، اما شما مى‏توانید آنها را با تایپ Help  در کنسول هم ببینید. براى گرفتن help  یک دستور خاص، مى‏توانید از شکل "command_name/HELP" یا "Command_name/?" استفاده کنید.  شما میتوانید از دستور LISTSVC  براى لیست کردن همه سرویسهاى در حال اجرا را استفاده مى‏کنید و با دراختیارداشتن آن اطلاعات مى‏توانید راه‏انداز یا سرویس دردسرساز را در بوت بعدى غیرفعال کنید.
    5-اگر به نتیجه ای نرسیدید باید نصب مجدد (Re-install) ویندوز XP  روى ویندوز فعلى باشید که شاید نصب جدید بتواند مشکلات را حل کند. البته اینکار گاهى هم مشکل را حل نمى‏کند و همچنان مشکل باقى مى‏ماند که تحت ویندوز XP  این احتمال وجود دارد. بطور نرمال این کار با انتخاب "R" که مربوط به کلمه Repair  در حین فرآیند نصب است انجام مى‏شود.
    6- با یک سى‏دى رام نصب ویندوز XP  خوب میشود یک نسخه maintenance  روى پارتیشن دوم (درایو D) نصب نمود. و سیستم را دوباره بوت کرد.  و به داده‏هاى درایو C نظری انداخت.
  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان تعمیر ویندوز XP پس از خرابی

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان تعمیر ویندوز XP پس از خرابی, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان تعمیر ویندوز XP پس از خرابی, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان تعمیر ویندوز XP پس از خرابی, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان تعمیر ویندوز XP پس از خرابی, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان تعمیر ویندوز XP پس از خرابی, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان تعمیر ویندوز XP پس از خرابی, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان تعمیر ویندوز XP پس از خرابی, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان تعمیر ویندوز XP پس از خرابی ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان تعمیر ویندوز XP پس از خرابی
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت