تحقیق مقاله رایگان آیا در آدرس های اینترنتی نوشتن www اجباری است ؟

تعداد صفحات: 2 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 19122
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی کامپیوتر
قیمت: ۰ تومان
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله رایگان آیا در آدرس های اینترنتی نوشتن www اجباری است ؟

    آیا در آدرس های اینترنتی نوشتن www اجباری است ؟ یا خیر ؟ اگر بلی چرا ؟و اگر خیر چرا؟

    خیر. بدون استفاده از www نیز می توان به سایت خود دسترسی پیدا کنید. برنامه مرور گر اینترنت طوری طراحی شده است که به ننوشتن عبارت  www حساسیت نشان نمی دهد . و تنها با نوشتن آدرس سایت و اضافه کردن پسوند فعالیت آن و زدن کلید اینتر میتوانید وارد سایت شوید .

     

    پسوندهای هر Domain نشانه فعالیت آنها میباشد .که  متداول ترین پسوندها عبارتند از: com, net, org, biz, tv, info, ws, uk,…
    Com: مربوط به شرکت ها و سازمان های بازرگانی و تجاری است. (Commercial)
    Org: مربوط به مراکز و تشکیلات سازمانی می باشد.(Organization)
    Net: مربوط به شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی می باشد.(Network)
    ir, uk, us: نام اختصاری کشورهایی است که فقط سازمان و یا اشخاص ساکن در آن می توانند از این پسوندها استفاده کنند. (Iran, USA,…)

    برای مثال اگر ما در قسمت آدرس Internet Explorer  نام سایت  Yahoo را بدون هیچ پسوندی بنویسیم و فقط با فشار دادن همزمان کلیدهای Ctrl  وEnter   بصورت پیش فرض صفحه اصلی سایت یاهو را برای ما باز می کند . این عمل فقط برای وب سایت هایی که پسوند آنان COM (تجاری ) می باشد قابل انجام می باشد .

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله رایگان آیا در آدرس های اینترنتی نوشتن www اجباری است ؟

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

تحقیق در مورد تحقیق مقاله رایگان آیا در آدرس های اینترنتی نوشتن www اجباری است ؟, مقاله در مورد تحقیق مقاله رایگان آیا در آدرس های اینترنتی نوشتن www اجباری است ؟, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان آیا در آدرس های اینترنتی نوشتن www اجباری است ؟, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله رایگان آیا در آدرس های اینترنتی نوشتن www اجباری است ؟, تحقیق درباره تحقیق مقاله رایگان آیا در آدرس های اینترنتی نوشتن www اجباری است ؟, مقاله درباره تحقیق مقاله رایگان آیا در آدرس های اینترنتی نوشتن www اجباری است ؟, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان آیا در آدرس های اینترنتی نوشتن www اجباری است ؟, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله رایگان آیا در آدرس های اینترنتی نوشتن www اجباری است ؟ ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله رایگان آیا در آدرس های اینترنتی نوشتن www اجباری است ؟
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت