تحقیق مقاله Adobe Premire

تعداد صفحات: 22 فرمت فایل: مشخص نشده کد فایل: 19158
سال: مشخص نشده مقطع: مشخص نشده دسته بندی: مهندسی کامپیوتر
قیمت قدیم:۱۲,۵۰۰ تومان
قیمت: ۸,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله
کلمات کلیدی: N/A
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه تحقیق مقاله Adobe Premire

    پیشگفتار لطف خداوند متعال به من اجازه داد که بار دیگر تحفه ناچیزی به دوستداران علم و هنر و علاقه مندان نرم‌افزارهای کامپیوتری خصوصا نرم‌افزارهای شرکت Adobe تقدیم می‌کند.

    این کتاب را می‌توان به عنوان راهنمای جامع نرم‌افزار Adobe Premire 6,0 که برای تدوین برنامه‌های ویدئویی به کار می‌رود در نظر گرفت. کلیه نکات و دستورات لازم برای استفاده  حرفه‌ای از این نرم‌افزار در این کتاب مطرح شده اند. پس از مطالعه این کتاب قادر خواهید بود به راحتی Premire  را به خدمت گرفته و تصاویر ویدئویی خود را به شکل دلخواه سر هم کنید. در فصل اول کتاب Premire  را به شکل اجمالی مرور خواهیم کرد. با مطالعه این فصل با بسیاری از ویژگی‌های مهم این برنامه آشنا می‌شوید و دیدگاهی کلی از نحوه کار با آن به دست خواهید آورد. در واقع این فصل برای مبتدیان و کسانی با این برنامه آشنا نیستند گنجانده شده است.

    دوستان عزیزی که پیش از این با Premire  آشنایی داشته و از آن استفاده  کرده‌اند می‌توانند این کتاب برا به عنوان مرجع نسخه جدید آن مورد استفاده  قرار دهند و در صورت تمایل مطالعه کتاب را از فصل دوم که ویژگی‌های جدید Premire  را معرفی می‌کند آغاز نمایند.

    سایر فصل‌های این کتاب هر کدام یک موضوع خاص را به خود اختصاص داده و به طور جزئی به آن می‌پردازند. پس از این که روش استفاده  از Premire  را به طور کلی آموختید می توانید هر یک از فصل‌ها را بر حسب نیاز کاری خود مطالعه کنید برای مبتدیان مطالعه فصول اول، سوم، چهارم ، پنجم، ضروری به نظر می‌رسد تامبانی کار را یاد گرفته و بتوانند از سایر ویژگیهای Premire بهره ببرند. نکته دیگری که ذکر آن ضروری به نظر می‌رسد این است که هر یک از فصل‌های این کتاب موضوع مربوط به خود را به طور کامل و موشکافانه بررسی می‌کند و این مسئله ممکن است قدری شما را خسته کند. به عنوان مثال در فصل چهارم تمام مطالب لازم برای انتقال تصاویر ویدئویی از دوربین‌های فیلم برداری یادستگاه‌های پخش به Premire  توضیح داده شده است که شاید همه آنها در وحله اول برای شما ضروری نباشد . در این صورت نیازی نیست نگران باشید. می‌توانید از مطالعه این گونه مطالب صرف نظر کنید. به عنوان مثال اگر یک دوربین فیلم‌برداری دیجیتال (DV Camera) ندارید، نیازی به مطالعه قسمت‌هایی که روش وارد کردن تصویر از این گونه دوربین‌ها را توضیح می‌دهند ندارید. به هر حال فراموش نکنید که این کتاب یک راهنمای جامع است، نه یک کتاب آموزشی، مزیت کتاب‌های آموزشی نیز در این است که در ارائه مطالب مبتدیان را در نظر می‌گیرند و به همین دلیل ذکر کلیه مطالب و معرفی کلیه دستورهای یک مطالب مبتدیان رادر نظر می‌گیرند و به همین دلیل ذکر کلیه مطالب و معرفی کلیه دستورهای یک نرم افزار به طور جامع و کامل در یک کتاب آموزشی امکان پذیر نیست. شما یک راهنمای جامع در اختیار دارید و اگر کمی صبر . حوصله به خرج دهید با کمک همین کتاب نیز می‌توانید به هدف خود دست پیدا کنید مطمئن باشید که از این کار پشیمان نخواهید شد.

    بعضی ها تصور می‌کنند که چون این کتاب با نام Adobe Premire  منتشر می شود باید به گونه‌ای مرتب و فصل‌بندی گردد که دانشجویان سینما و تدوین‌گران برنامه های ویدئویی نیز بتوانند به عنوان  یک کتاب آموزش تدوین از آن بهره ببرند. در پاسخ به این سروران گرامی باید عرض کنم همان طور که از نام این کتاب بر‌می‌آید، هدف گردآوری یک مرجع کامل برای استفاده  از یک نرم‌افزار کامپیوتری بوده است. اگر قصد داشتیم چنین کتابی منتشر کنیم بدون شک نام روش‌های تدوین برنامه‌های ویدئویی با استفاده  از نرم‌افزار Adobe Premire  یا نام مشابه دیگری را برای آن انتخاب می کردیم . در این صورت در چنین کتابی اصول تدوین برنامه‌ ها و روش اجرای آنها با Premire  رامطرح کردیم شما فرض کنید که شخصی بخواهد با استفاده  از کتاب‌های راهنمای نرم‌افزار Photoshop  هنر گرافیک را بیاموزد. فرموش نکنیم که Photoshop صرفا ابزاری است که برای گرافیست‌ها و خبرگان این رشته تهیه شده است و فرض بر این است که کاربران ان با اصول گرافیک آشنا هستند در این صورت این نرم‌افزار به آنها امکان می‌دهد که ایده‌های خود را بسیار راحت‌تر به مرحله اجر در آورند. غرض این که با فراگیری استفاده  از Photoshop یا  Premire  یا خود را گرافیست یا تدوین‌گر سینما ندانیم و این حرفه‌ها را به حرفه‌ای‌ها بسپاریم.

    با توجه له این که این جانب از دریای بی کران علم بهره چندانی نبرده‌ام و این کتاب نیز  از لغزش‌ها و اشتباهات احتمالی مبرا نیست، و با تشکر و قدردانی فراوان از تمامی دوستان عزیز و خوانندگان محترم تالیف های پیشین که مرا از گوشزد نمودن این خطاها بی‌نصیب نگذاشتند، این بار نیز آرزومندم که لطف آنها شامل حالم گردد و با صرف اندکی وقت مطلعم سازند تا با تالیفات بهتر و بیشتر بتوانم رسالت خود را دنبال نمایم. دوستان عزیز، پست الکترونیکی mani – hamedanni @ yahoo . com در اختیار شماست تا پیشنهادات خود را به من اعلام فرمایید.

    محبت‌ها و کمک‌های دوستانم که در تهیه این کتاب مرا یاری نمودند شایان ذکر  و قدردانی است. جناب آقای تجملی، مدیر محترم انتشارات ناقوس این بار مانند گذشته یاریم نمودند. لازم می‌دانم محبت‌های بی‌دریغشان را که همچون برادری دلسوز نثارم کردند سپاس گویم. سنگ صبور و چراغ راه زندگیم را سپاسگذارم که با محبت‌ها و راهنمایی‌های گرانقدرش همواره پشتیبان و یاورم بوده، و خدا را شکر می‌گویم که نفسی می آید  و می‌رود تا بگویم پدر دوستت دارم.

    مروری بر برنامه  Adobe Premire

    با استفاده  از برنامه Adobe Premire می‌توانید کلیپ‌ های ویدئویی‌، صوتی و حتی تصاویر ثابت را به شکل دلخواه خود تغییر داده و برنامه مورد نظر خود را تولید کنید. این برنامه پنجره‌ها و پالت‌های بسیار قدرتمندی دارد که با کمک آنها می‌توانید از هر نظر بر پروژه‌های ویدئویی‌ خود تسلط کافی داشته و آنها را به راحتی توسعه دهید. امکانات جدیدی که برای استخراج فایل‌ها به این برنامه افزوده شده‌اند، خود را مستقیما بر روی نوار ویدئو یا CD کپی کنید.

    این قسمت از کتاب شامل درس جداگانه‌ای است که هر یک از آنها یکی از ویژگی‌های جذاب Premire  را به طور خلاصه معرفی کرده و دورنمایی از توانایی‌های آنها را ارائه می‌دهد. عزیزانی که تازه با این نرم‌افزار آشنا شده‌اند، با مطالعه این فصل روش کار برنامه را به طور اجمالی یاد گرفته و برای بررسی جزئیات بیشتر و آشنایی کامل با امکانات آن آماده خواهند شد. شما می توانید این دروس را به ترتیب دنبال کنید و یا اگر بعضی‌ از آنها آشنایی قبلی دارید، بر حسب موضوع مورد نظر خود یک یا چند درس از انها را به طور انتخابی مطالعه کنید. هنگامی که مبانی استفاده  از برنامه را یاد گرفتید می توانید به فصل‌هی بعدی کتاب مراجعه کرده و مطالب بیشتری در مورد تدوین و ترکیب فیلم‌ها و نیز امکانات جدید این نرم‌افزار به دست آورید. اگر برای انجام تمرین آزمایش نکات مطرح شده در این درس به چند کلیپ ویدئویی نیاز داشتید، می‌توانید از کلیپ هایی که در پوشه Sample بر روی CD موجود هستند استفاده  کنید.

     

    آغاز کردن Premire

    آماده سازی کارگاه

    می‌توان محیط برنامه Premire  را به یک کارگاه تدوین فیلم های  ویدئویی تشبیه کرد. همان طور که در یک کارگاه می‌توانید ابزارهای مورد نیاز خود را به سلیقه خود و به شکلی منظم طبقه‌بندی کنید، Premire  نیز به شما  امکان می‌دهد که پنجره‌ها و خصوصیات ظاهری آنها را به شکل دلخواه تنظیم کرده و پالت‌ها رامطابق میل خود دسته بندی ظاهر و یا مخفی کنید و ابزارهایی را که بیش از بقیه مورد استفاده  قرار می‌دهید در دسترس قرار دهید. Premire  شامل چهار حالت از پیش تعیین شده برای تنظیم محیط کارگاه می باشد. حالت تدوین یا ویرایش A/B تدوین با یک تراگ افکت‌ها و صدا شما نیز می‌توانید این کارگاه موجود را به سبک دلخواه خود مرتب کنید و اطلاعات مربوط به آن سبک رادر یک فایل ذخیره کنید و در پروژه‌های بعدی نیز از آن استفاده  کنید.

    آغاز کردن یک پروژه

    پس از این که برنامه Premire  را آغاز کرده و کارگاه مورد نظر خود را انتخاب کردید، کادر محاوره‌ای Load Project Setting باز می شود. در این پنجره آیتم‌های متنوعی وجود دارند که هر یک از آنها تنظیم‌های مختلف یک محیط ویرایشی را به طور پیش‌فرض ارائه می دهند به عنوان مثال، Qucick Time , DV و یا Video for windows  اگر قصد دارید پارامترهای تنظیم کننده پروژه را خودتان به طور  جداگانه تعیین کنید بهتر است که ابتدا یکی از ایتم‌های پیش فرض را که به پروژه شما نزدیک‌تر است انتخاب کنید و سپس دکمه Custom را کلیک کنید تا کادر محاوره‌ای Load Project Setting ظاهر شود. در این پنجره می‌توانید هر یک از پارامترها را به طور دلخواه تنظیم کنید. اگر می‌خواهید یک پروژه موجود را باز کنید، دکمه Open را کلیک کنید. 

  • فهرست و منابع تحقیق مقاله Adobe Premire

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

تحقیق در مورد تحقیق مقاله Adobe Premire, مقاله در مورد تحقیق مقاله Adobe Premire, تحقیق دانشجویی در مورد تحقیق مقاله Adobe Premire, مقاله دانشجویی در مورد تحقیق مقاله Adobe Premire, تحقیق درباره تحقیق مقاله Adobe Premire, مقاله درباره تحقیق مقاله Adobe Premire, تحقیقات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله Adobe Premire, مقالات دانش آموزی در مورد تحقیق مقاله Adobe Premire ، موضوع انشا در مورد تحقیق مقاله Adobe Premire
ثبت سفارش
عنوان محصول
قیمت